nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Lieve supertje,
Ik snap helemaal dat alles een plekje moet krijgen. Neem er met elkaar de tijd voor. Hopelijk voel je snel weet wat beter. Heel veel sterkte en ik denk aan jullie. Liefs Renate

Hoi hoe is het met jullie?
Al wat positief nieuws bij iemand.
Hier een grote dip. Vanavond de rode duivels op bezoek. Lig nu in bed te huilen en hoop snel in slaap te vallen van vermoeidheid.
Hopelijk hebben jullie snel betere berichten.

Supertje ik moet eigenlijk de hele dag aan je denken. Heel veel sterkte.

Hoi meiden,

Supertje wat heftig heel veel sterkte en kracht!

RJAMM heel erg jammer dat de rode duivels weer zin toe geslagen! Ik snap heel goed dat je daar flink van moet huilen. Sterkte!

Hier nog geen nieuws. Donderdag begonnen met de nieuwe metingen. Vandaag de 2de nog steeds onder de 10mm. de gynaecoloog heeft pas 5 juni tijd dus toch maar besloten om de metingen in elk geval voor te zetten.

Hek veel sterkte meiden en ik hoop uiteraard op goed nieuws!

Liefs Mutsie88

Hey rjamm...

Ik lees hier nog steeds mee en moet vaak ook aan jou denken...begrewp dat je nog 'niet toe' was aan een ziekenhuis behandeling? Of komt dat puur van je man af?

Meid niet om vervelend te zijn maar als je nou een jong blompje was van 23 ofzo zou ik dat begrijpen je bent 39 toch?  Er zijn geen jaren meer om te wachten of er niet aan toe te zijn helaas...iedere keer lees ik weer dat je ongesteld geworden bent en dat het je verdrietig maakt, waarom maak je hem niet duidelijk met heldere feiten hoe de vork in de steel zit? Misschien dat hij dan zijn 'redenen' opzij kan zetten...want is het meteen IVF wat jullie moeten doen of mag IUI ook? Ik heb een prachtige dochter nu van 13 weken oud waar ik zo ontzettend dankbaar voor ben!! Dankzij IUI!  Ik vond dat nog niet eens een zware emotionel behandeling eerlijk gezegd...

Deze dingen zeg ik niet om je te pesten he absoluut niet zelfs maar als ik iemand een kleintje gun ben jij dat! En ik vind in deze situatie dat jij degene bent die hier de boel uitmaakt over het wel of niet ziekenhuis verhaal of in ieder geval met meer overhef zeg wat je wil en wat er nu gewoon moet gaan gebeuren...

Heel veel sterkte en succes!

Liefs, Annemarie

Lieve Annemarie,

Dank je wel voor je woorden. Het raakt me heel erg en moet een heel wat tranen laten. Dat is vooral om het feit dat je zo meeleeft. Dat raakt me heel diep.

Wat je zegt is waar, meer mijn gevoel uiten en niet over mijn gevoel heen stappen. Kon het zelf eerst ook niet aan dat we aan behandelingen moesten gaan beginnen. Ik ben nu steeds meer aan het idee gewent. Iedere maand denk ik nog maar een maand zo proberen. Wat geen goede gedachten kan zijn.

We mogen iui met hormoon spuiten beginnen, maar gezien mijn man vaak weg is vroeg de gynaecoloog haar af of dat haalbaar was. Ivf was dus ook meteen een optie, waar ook het vele weg van mijn man niet meewerkt.

Ik ga je woorden zeker meenemen in al mijn gedachten die nu spelen.

ik schreef de rode duivels maar dat was eenmalig een klein beetje. Nu eigenlijk niets meer en vier dagen over tijd. Ik voel natuurlijk weer van alles wat lijkt op zwangerschap. Een aantal maanden geleden was het vijf dagen over tijd dus wacht nog even een dag af.

Nogmaals dank je wel. Heel fijn te weten dat je nog aan me denkt.

Xxx

Lieve mutsie88,

nog tot tot vrijdag wachten dat lijkt me heel heftig. Ik vind het erg knap zo sterk bent zeg!!! Ik duim voor je.

xxx

Lieve supertje,

Mijn gedachten gaan heel erg naar je uit!!! Wat wens ik je toch het allerbeste en heel veel kracht toe om alles te verwerken.

Dat je droom uit mag komen. Ik blijf voor je duimen.

Xxx

Terug
Bovenaan