nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Supertje mijn gevoel gaat sterk uit naar jou. Ik hoop dat het redelijk gaat met jullie. Ik vind het erg knap hoe jullie ermee omgaan. Je bent voor mij een inspiratiebron op positief blijven!!! We leven al enige tijd met elkaar mee en je geeft vele van ons raad en positiviteit!! Dank je wel daarvoor. Hopelijk kunnen de woorden van ons allemaal jullie troosten.

Supertje het is echt verschrikkelijk wat jij moet Door maken!

RJAMM ik duim voor je!

Hier nu helaas wachten op mijn menstruatie zoals al gedacht mijn eiersprong gemist.. Hij werd al niet groter baan 10.5 mm.
morgen de gynaecoloog bellen en een afspraak maken om te vragen of daar nog wat aan gedaan kan worden.

Erg teleurgesteld maar kijk met vol goede moed uit naar het gesprek met de gynaecoloog.

Hoi dames,

Supertje, leef met je mee. Vind het vreselijk voor jullie.

Hier gaat het niet zo. Zit totaal niet lekker in mn vel. Moet as donderdag voor de 8ste x naar het ziekenhuis. De eiblaasjes willen niet groeien. Heb nu al 2x een hogere dosering gehad van Gonal F. Gisteren na de echo bloed laten prikken om te kijken of ik niet al een eisprong gehad had. Maar dat was niet zo. Nu maar weer afwachten. Wat me ook erg door mn hoofd spookt is, dat het nu alweer 2 jaar geleden is dat ik voor het laatst zwanger was. Pfff..de moed zakt me echt af en toe in mn schoenen. Wil zo graag sterk zijn.

Heel veel succes en sterkte allemaal!

Hoi dames,

Supertje, leef met je mee. Vind het vreselijk voor jullie.

Hier gaat het niet zo. Zit totaal niet lekker in mn vel. Moet as donderdag voor de 8ste x naar het ziekenhuis. De eiblaasjes willen niet groeien. Heb nu al 2x een hogere dosering gehad van Gonal F. Gisteren na de echo bloed laten prikken om te kijken of ik niet al een eisprong gehad had. Maar dat was niet zo. Nu maar weer afwachten. Wat me ook erg door mn hoofd spookt is, dat het nu alweer 2 jaar geleden is dat ik voor het laatst zwanger was. Pfff..de moed zakt me echt af en toe in mn schoenen. Wil zo graag sterk zijn.

Heel veel succes en sterkte allemaal!

Hoi meiden,

Supertje ik hoop dat het goed met je gaat. Ik denk heel veel aan jullie.

Nou wolkje33 dat klinkt niet fijn. Ik hoop dat je al wat beter voelt. De moed echt niet opgeven hoor!!!

Mutsie88 heb je al een gesprek gehad met je gynaecoloog?

Jootje86 zijn de rode duivels al gekomen? Ik hoop van niet en dat je goed nieuws hebt.

En voor alle anderen ook al het beste en ik duim voor jullie!!!
Hier nog steeds in afwachting van mijn nod.

Xxx

Hallo allemaal,

Vanaf hier een vraag. Ik lees verhalen over endonorm. Een voedingssupplement die je hormoon huishouding regelt.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Verder de vraag of iemand ervaring heeft met andere alternatieve wijzen van medicijnen of behandelingen. Ik wil kijken wat je mogelijkheden zijn op dat gebied.

Sorry meiden,

Kon me er even niet toe zetten om te reageren. Vorige week maandag zette de miskraam door en heb ik tussen de middag nog een curettage gehad vanwege het hevige bloedverlies. Vrijdag ben ik nog terug geweest omdat ik nog steeds bloed verloor. Zaterdag hevige krampen en alsnog grote stolsels. Nu wordt het eindelijk minder. Maar mijn lichaam staat nog steeds in zwangerstand. Test nog steeds positief.

Lieve Supertje, Wat een afschuwelijke situatie! Hopelijk is het ergste nu echt voorbij. Neem vooral genoeg tijd voor jezelf en ik hoop dat je het snel een plaatsje kunt geven. Heel veel liefs en heel veel sterkte toegewenst!

Terug
Bovenaan