nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Wauw Annemarie wat enorm lief dat je zo mee leeft met RJAMM! Een lastige beslissing is het zeker! Heel veel sterkte daarmee RJAMM.

Lieve RJAMM bedankt. Maar zo sterk ben ik niet hoor heen wel 4x aan de telefoon gevangen of het niet eerder kon Enzo maar het kon echt niet. Dus hebben ons daar bij neer moeten leggen en dat ik nu weer met mijn follikel metingen ben beginnen is puur omdat ik nu al 4 maanden metingen heb en al 2x een eiersprong heb gemist en ik niet nog een maand wilde 'weggooien'

lief dat je zo mee leeft bedankt dat doet me echt heel erg goed!

Liefs Mutsie88

Heel graag gedaan mutsie88!! Inmiddels 21 maanden onderweg om zwanger te worden. Hier heel veel sterkte gekregen door de woorden en verhalen van anderen.

Vandaag kon ik niet langer wachten. Ik ben nog steeds niet ongesteld en vijf dagen overtijd. Dus vanmorgen de test gedaan. En zag na twee minuten een tweede streep komen. Ik kon toen en nu nog niet geloven. Zal het toch echt zijn na al die maanden. Moet zeggen de verschijnselen ook steeds meer te voelen. Pijnlijk borsten, steeds steken links onderin, misselijkheid.

Vanmorgen mijn man gebeld en alles gedeeld. Kunnen beiden alles nog niet geloven. Over twee dagen nogmaals testen.

Meiden ik hoop het heel erg ook voor jullie!!!

Mutsie88 en alle anderen ik blijf er zijn voor jullie!!!

Supertje heel veel sterkte en ben er ook echt voor jou!!! Zoals jij er altijd bent geweest voor mij. Heel erg bedankt voor al je steun de afgelopen maanden. Jij hebt me er echt doorheen geholpen. Ik blij duimen voor jullie.

Aahhhhh yessss!!!

Er bestaat toch nog intens geluk! Mijn hartje is zo blij voor jou!

Ik ga duimen dat alles gewoon goed bij je mag blijven gaan mijn dag is weer goed!

Dikke zoen en een knuffel

Xxxx

Heel erg bedankt meiden, supertje, Annemarie, mutsie88!!!!

Hier is het gevoel en de symptomen met de dag heftiger.

Vandaag wel onrust, ik werk met kinderen en er heerst vijfde ziekte. Mijn moeder gebeld en die zegt voor 95 % zeker dat ik het heb gehad. Mijn moeder natuurlijk meteen de vraag. Ik nog in de ontkenning en heb gezegd uit voorzorg. Ik wil eigenlijk het eerst met mijn mannetje vieren. We zien elkaar pas over drie weken.

Toch morgen de huisarts bellen voor advies. Hopelijk mag ik wel blijven werken anders moet ik het daar ook al vertellen.

Wat is jullie advies?

Mijn advies is daar zeggen! Collega van mij heeft haar kindje verloren door het noro virus,  wij werken in de zorg dus gordelroos en toestanden is gewoon gevaarlijk!

Xxx

Terug
Bovenaan