nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Ik zou het ook zeggen. Dan kan er in elk geval rekening mee gehouden worden. Ik ben wel benieuwd wat de ha heeft gezegt.

En het is voor mij zeer te begrijpen dat je het eerst met je mannetje wilt vieren! Het is ook fantastisch nieuws RJAMM!

Ik had vanmorgen mijn 3e fm en zit nu op dag 14 en er is weer geen of heel weinig groei. Dus nu maar besloten met de nurse practicionair wat ik mijn fm altijd heb dat we de gynaecoloog vrijdag laten meten dan kan hij zien dat er te weinig groei is en kijken wat het dan word. Maar vind het nu toch wel lastig om te wachten tot vrijdag..

hoe is het verder met jullie?

Liefs Mutsie88

Ik zou het ook zeggen. Dan kan er in elk geval rekening mee gehouden worden. Ik ben wel benieuwd wat de ha heeft gezegt.

En het is voor mij zeer te begrijpen dat je het eerst met je mannetje wilt vieren! Het is ook fantastisch nieuws RJAMM!

Ik had vanmorgen mijn 3e fm en zit nu op dag 14 en er is weer geen of heel weinig groei. Dus nu maar besloten met de nurse practicionair waar ik mijn fm altijd heb dat we de gynaecoloog vrijdag laten meten dan kan hij zien dat er te weinig groei is en kijken wat het dan word. Maar vind het nu toch wel lastig om te wachten tot vrijdag..

hoe is het verder met jullie?

Liefs Mutsie88

Hey RJAMM

Hoe gaat het? En wat zei jouw huisarts?  Heb je nog een keer getest?

Vandaag heeft een vriendin van me haar eerste echo...30 maanden is ze bezig geweest om zwanger te worden en heeft iui gehad...ze mocht de laatste poging geen iui ivm een cyste en wat denk je!? ZWANGER spontaan zonder hormonen etc!

Heerlijk om te lezen echt! Zij heeft ook pcos maar is superslank dus geen te hoge bmi  :) het lijkt om mij heen een enorme babyboom, erg gezellig  :)

Liefs Annemarie

Balen mutsie. Dat schiet niet op. Hier gaat het hele circus over een week of 5 beginnen. Het vloeien is vorige week gestopt.  Afgelopen zondag nog steeds een licht positieve test. ( van de action, dus de kruidvat zou wel duidelijker geweest zijn.) Heel vreemd om nu op een omo-witte test te hopen.

Ben nu nog op zoek naar een hele mooie doos om de echo's pakje en omslagdoek in te doen. Om het af te kunnen sluiten. Deze miskraam is zowel lichamelijk en geestelijk erg zwaar voor ons.

@Rjamm ik zou het zeker wel zeggen. Dan kunnen ze er beter rekening mee houden.

Supertje heel veel sterkte. Ik hoop dat je het inderdaad een mooi plekje kan geven in jullie leven. Ik denk iedere dag aan je en bid voor goede tijden.

Ik heb geen test meer gedaan. Zo overduidelijk qua lichaam en geen druppel bloed meer verloren.  De huisarts zei dat de eventuele besmetting al geweest was. En ik gewoon op die groep kon staan. Ze gaf aan het kan overal zijn, je weet niet wie het allemaal meedraagt. Is al tien dagen voor uitbraak besmettelijk. Heb nu formulier voor bloedprikken gehaald ga morgen laten doen. We zullen zien. Achteraf gezien had ik dat natuurlijk eerder moeten doen. Ik eist dat ik in een risicovolle sector werk. Maar ja altijd achteraf.

goeie avond meiden,

Wat een super nieuws renate het is je zo gegund!! maar lekker genieten van je zwangerschap! hier in de wacht week aankomende dinsdag mag ik testen of de laatste iui geslaagd is ik heb er verder geen hoop mee omdat ik me gedachten al helemaal op de icsi heb gezet. Heb vorige week ook groenlicht gekregen dat ik gelijk kan beginnen met de hormonen als ik ongesteld word dus ben erg benieuwd:)

heel veel liefs femke

Dank je wel Femke. Ga zeker proberen te genieten. Besef gaat steeds iets meer komen.

Ik duim voor je, voor jullie allemaal!!!! En wens iedereen heel veel sterkte toe. Ik blijf aan jullie denken en volgen via het forum. En ondersteunen, zoals jullie mij ook gedaan hebben.

@RJAMM wat een super blij nieuws!

Hier ben ik na een week over tijd te zijn geweest weer ongesteld geworden.  Een test gedaan op dag 6 en die zei negatief en direct de ochtend er na ongesteld. Ik denk dat het komt omdat ik in een pauze maand zat en mijn lichaam een langere cycles had dan normaal doordat we het daarvoor volgepompd hebben met hormonen. Helaas werd ik de vrijdag voor het pinkster weekend ongesteld en ik moet het ziekenhuis mailen voor een afspraak. Ik kreeg pas dinsdag ochtend om negen uur te horen dat ik er om tien uur terecht kon voor een uitgangsecho. Helaas stond ik toen al op mijn werk in een andere stad. Dus nu moeten we weer een maand overslaan omdat ik anders te laat met de injecties start om een paar mooie eitjes te laten rijpen voor mijn ovulatie. Nu dus nog een maand in de wacht stand.

Terug
Bovenaan