nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Jeetje jootje86 dat is wel weer heftig. Een hele maand weer wachten en dan beginnen. Ik vind het heel knap dat je er zo rustig over schrijft. Ik wens je heel veel sterkte de komende maand. Ik denk aan je en duim voor een mooi nieuws de maand erna.

lieve meiden,

hierbij wil ik iedereen heel veel sterkte en succes wensen met alles. ik neem afstand van deze forum de laatste iui is niet geslaagd en ben nu begonnen met hormonen voor isci behandeling sta hier verder heel goed in, en gaan dit samen met me vriend doen. Ik merk gewoon dat ik hier verder niet echt uithaal uit de forum dus meiden ik wens jullie al het goeds!!!

gr femke

Hallo allemaal,

@Renate: wauw gefeliciteerd wat een fantastisch nieuws! Geniet ervan!

@Jootje: balen dat je moet wachten maar hopelijk lukt het toch nog! Je zou niet de eerste zijn die in de rustmaand, onverwacht zwanger wordt ;)

@ Femke:  Heel veel succes toegewenst met de ICSI!Ik snap je beslissing heel goed om afstand te nemen van het forum. Ik ben ook een onregelmatige gebruiker, soms helemaal geen zin om mee te lezen en soms juist wel heel erg. Ik wens je in ieder geval het allerbeste en veel energie want het is best een zwaar traject vind ik (ben ook bezig met de 1e ICSI, woensdag terugplaatsing van 2 embryo's).

Succes allemaal en veel liefs!!

Hee meiden, hoe is t met jullie.?

Ik ben even een tijdje er tussen uit geweest , druk met werken , vriendinnen die zwanger zijn en alles wat bij mij tegen zit .. Ik ben begonnen met hormoon spuiten , begin juni pregnyl gezet na 7 dagen hormoon spuiten. Vandaag gaan vloeien , wat volgens de gyn veel te vroeg is.. Naar het ziekenhuis geweest voor een echo na overleg ga ik weer beginnen met provera. Ik moest een test doen ( ik dacht nou daar gaat niets uit komen .! ) hij gaf een licht streepje. Toch maar even langs de Ferteliteit gegaan.. Ik vroeg me af of het door de pregnyl kan komen, maar volgens hun niet. Al lees ik op internet dat het 10 dagen kan duren voordat het uit  je lichaam is. Ik heb bloed laten prikken om te kijken of ik zwanger ben..

Wat kan t toch allemaal raar in elkaar zitten

Jammer Femke, maar begrijpelijk.  Ik ben hier zelf ook een stuk minder.

@ilse. Ik duim voor je meid. Spannende tijd hoor!

@niekje ik testte minstens 10 dagen na de pregnyl nog positief. Ben benieuwd!  Succes.

Hier begint het allemaal weer een beetje normaal te worden. Lichamelijk dan. Heb vorige week volgens mij weer een eisprong gehad. Ik moet 6 juli terug voor controle en dan gaan we gelijk met IUI starten. We hebben het er allebei best moeilijk mee gehad en nu nog met vlagen.

Thanks voor je reactie ..

Ik geloof ook niet dat het zo is , want ik vloei mega erg.. Ook geloof ik het niet als de bloed uitslagen binnen zijn.!! Vreemd dat iedere Ferteliteit er anders over denkt .!!

@ supertje heftig allemaal voor jullie .. Succes de komende tijd

Heb je de bloeduitslag al niekje?

Hier wel duidelijk nu dat ik vorige week een eisprong heb gehad. Mijn borsten doen echt ontzettend zeer. Dus heb 3 weken na de miskraam een eisprong gehad. Dat is wel positief.

Hallo allemaal,

Ja Niekje, ben ook erg benieuwd naar je uitslag. Bij mij zeggen ze altijd dat je zwanger kunt zijn zelfs als je vloeit. Ik duim voor je!!

En supertje, da's nog een geluk bij een ongeluk toch? Want had jij niet megalange cyclussen vroeger? Hopelijk kunnen jullie gauw weer beginnen. IUI wordt het dan hè?

Hier gisteren terugplaatsing gehad van 2 embryo's. Volgende week vrijdag de uitslag via een bloedtest.

Veel succes allemaal!!!

Terug
Bovenaan