nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Super goed nieuws supertje , goed nieuws maakt me altijd blij :))

ilsee ook een spannende tijd voor jou.!

De uitslag van de bloedtest: Ik heb het zwangerschaps hormoon in me bloed zitten, in het zkh blijven ze er bij dat het niet kan komen door de pregnyl. Ik heb daar me twijfels bij , ook heb ik gevloeid tot vandaag ( donker rood ).

Ik heb straks een echo en dan maar weer kijken wat ze te zeggen hebben..

Groetjess

Vanmorgen zag de echo en rustiger uit dan afgelopen maandag. Ik heb toch voor de zekerheid weer bloed moeten laten prikken voor het zwangerschaps hormoon , ze willen zeker weten dat hij er helemaal uit is voordat ik weer ga starten met provera.

Morgen krijg ik weer de bloed uitslag .

als hij negatief is is ga 12 dgn provera slikken en daarna weer hormoon spuiten . De Ferteliteit is straks van 17 juli tot 10 aug gesloten ivm vakantie. Is dat bij jullie ook zo.?

Succes dames 💋

hee meiden,

Ilse@ hoe heb jij verder de punctie ervaren! spannend nu die wachten weken hoop echt dat het aan slaat.

niekje@ nou maar effe afwachten hoe en wat.

hier nog lekker rustig aan de pil en 16 juli beginnen met spuiten en 18 juli komt er nog een hormonen spuit bij:) zal straks wel afkicken worden als we niet meer ogen spuiten hahaha. ik volg jullie verder nog wel en zo nu en dan doe ik een berichtje

liefs femke

Spannende tijden niekje en ilse!

Ja ik had megalange cyclussen. Maar vorig jaar een Leo gehad en daarna wel zelf een cyclus. Variërend van 28 tot 38 dagen, maar voelde na de Leo wel altijd mijn eisprong. Dus dat was wel gunstig.  Ik heb maandag mijn NOD. Dus we wachten maar af. Niet dat ik er van uit ga hoor. Ja dat ik gewoon ongesteld ga worden.

@ femke lijkt me heel raar dat je nu ineens weer aan de pil moet.

Wat spannend allemaal!

Niekje heb je al wat gehoord?

En ilseee wat duurd een week dan lang he.

Zelf had ik gister ongesteld moeten worden maar nog niets gebeurd. Ik ben ook langere cyclus aan het krijgen buiten de iui pogingen om. Dus ik test nog niet totdat ik minstens een week over tijd ben. Kreeg gister tijdens mijn werk wel ineens een enorme opvlieger met misselijkheid erbij. Het trok weg na tien minuten maar ik schrijf toch een puntje bij mijn lijstje misschien toch? Maar ik probeer het allemaal geen eigen leven te geven en ik vertel het in mijn directe omgeving ook niet meer. Gewoon uit angst dat het toch weer niet zover is en je jezelf stiekem al blij maakte met niets.

Dus ik wacht nog zeker een week voordat ik ook maar aan een test denk en ga er vanuit dat ik vandaag ongesteld wordt.

Verder hoop voor ik iedereen veel goeds deze maand.

Hoi dames,

vandaag de uitslag gekregen, en de zwangerschapshormoon is bijna uit mijn lichaam. Ik had gehoopt nog een behandeling te kunnen doen voordat de Ferteliteit met vakantie gaat , alleen dat gaat hem niet worden. Half juli ga ik weer beginnen met 12 daagse provera en daarna weer spuiten.

Succes dames.!! Hopelijk weer iemand weer goed nieuws binnenkort

He balen Niekje!!! Je hebt verplicht een maand rust dan? In ieder geval weet je al wanneer je verder kunt.

Jootje, superspannend! Ik duim voor je! Knap dat je kunt wachten. Ik nam mezelf dat ook altijd voor, maar dat is nooit gelukt ;)

Supertje,  ik duim ook voor jou morgen, de vorige keer kwam het tenslotte ook totaal onverwacht. Dus je weet nooit hè!

Femke, succes met de behandeling! In antwoord op je vraag: ik woon in Duitsland en hier doen ze de punctie onder volledige verdoving. Fijn omdat je er niets van voelt. Aan de andere kant was ik erg misselijk van de narcose. Maar over de punctie kan ik je dus verder niets vertellen.

Allemaal veel succes toegewenst!!!

Jootje ik zou echt niet kunnen wachten. Knap hoor.

Balen niekje.

@ilse. Ik ga door naar de volgende ronde.  Gisteravond ongesteld geworden. Morgen is het 5 weken na de curretage. Cyclus van nog geen 4 weken. Heb ruim een week nagevloeid na de curretage. Dus dat is heel rap. Nadeel is wel dat de IUI een cyclus later gaat starten. Moet over 2 weken terug voor de nacontrole.

Terug
Bovenaan