nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Nee dat komt omdat de Ferteliteit een maand dicht ivm vakantie.!! Ik haalde het niet om voor hun vakantie nog een ronde te doen... Ik vind het jammer , maar een maand niets is ook wel even fijn..

@Supertje: Balen dat je ongesteld bent!! Wel positief dat je cyclussen korter zijn geworden. Mij werd altijd gezegd dat een kortere cyclus  vruchtbaarder is (tenzij het onder de 24 dagen zakt).

@Niekje: Ja dat is echt een vervelende reden om te moeten wachten. Anderzijds kun je weer eens relaxed een drankje drinken etc. ;)

@Jootje: al nieuws???

@ilsee ik vond het jammer dat ik niet nog een poging voor de vakantie kon doen .. Maar even rust en niets is ook fijn 😀

mij merkte wel dat ik veel last heb gehad van de laatste onzekerheden ...

Hoe is t bij jou Ilse .?

Heel erg balen net uitslag gehad, ICSI1 is mislukt. Ik heb ook geen cryo's dus we nemen verplicht een maand rust en gaan dan in augustus voor een tweede poging. Ergens had ik het wel een beetje verwacht maar je hebt toch altijd hoop.

Nou ja, gelukkig zit het hele weekend vol feestjes en bezoek dus ik ga eens lekker uitspatten na al die soberheid. En ik heb ook besloten dat ik mijn dochtertje vandag wat eerder uit de opvang haal om samen een groot dik ijs te eten omdat ik zo blij ben dat ze er is. En daarna... met frisse tegenzin op naar poging 2.

Wat me overigens wel moed geeft, zijn alle fora die ik de afgelopen weken heb bezocht. Als je de geschiedenissen van iedereen leest in de banners, zie je de meest ellendige trajecten voorbij komen met ICSI, IVF, MK's en toch eindigen die banners veel vaker dan niet met een positief resultaat. Hopen dat dit voor ons allemaal geldt!!!

Veel liefs en voor iedereen heel veel succes!

Ilse

Hallo, ik ben Debby.

Mijn vriend en ik zijn nu zo'n anderhalf jaar bezig om zwanger te worden.

Helaas lukt dit niet op de normale manier, wat niet verrassend is, anders zat ik hier niet.

Afgelopen vrijdag de eerste IUI gehad en zit nu dus in de wachtweken.

Spannend dus.

Moet alle verhalen nog lezen, maar wilde me wel alvast voorstellen.

Welkom DebbyL! Spannende weken nu.

@ilse dat is vreselijk balen zeg. Hoop dat de volgende poging beter gaat en dat er  dan meer cryo's zijn.

@gebruiker 65532. Het is niet veel, maar in principe heb je maar 1 goede nodig. Hoop toch dat het positief mag worden.

Vorige week maandag nacontrole gehad. Had zelf een cyclus gehad na de miskraam, dus dat was positief. Helaas had hij een kansberekening gemaakt. Omdat ik nu dus uiteindelijk spontaan zwanger was geworden, heb ik 40 % kans om weer zwanger te worden.  En dat is dus te hoog om met IUI te starten. Moeten nu dus alsnog aanmodderen tot april 2016. Verzekeraars gaan steeds moeilijker doen blijkbaar.  Stevig balen nu.

Terug
Bovenaan