nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Nu weer wachten op NOD. 23 juli.  Werd de vorige keer 2 dagen eerder ongesteld. Nu weer een wat langere cyclus.  Hoe gaat het met de rest hier?

hallo meiden,

Ik ben weer terug van weggeweest. Mijn ondertussen 2,5 jaar oude zoontje is ook via IUI gekomen vanuit ronde 5. ik was hier toen ook en heb heel veel steun gehad aan dit forum.. nu zijn we weer bezig vanaf dat onze zoon 1 werd ging de pil de deur uit en we probeerden het eerst zelf. nu 1,5 jaar later nog steeds niet zwanger en al een tijdje onder behandeling.

Ik heb nu 2 x IUI gehad en zijn nu bezig met ronde 3. afgelopen vrijdag is bij mij de inseminatie geweest.

Supertje.. zat jij 2011/2012 ook hier? je naam komt me bekent voor of ik moet het me verbeelden.

Ja ik zit hier ook nog steeds. Welkom terug! Alleen jammer dat het weer niet wil lukken meid! Ik heb 2 zoontjes  van 4 en 3 jaar oud. Beide dankzij clomid en pregnyl. We zijn ruim 2,5 jaar bezig voor een 3e. 18 mei een miskraam en curretage gehad. Vorig jaar een LEO, HSG en kijkoperatie gehad. En had daarna zelf een cyclus. Helaas mogen we door deze miskraam niet verder met IUI. Telt als zwangerschap en dan gaan ze opnieuw tellen. Onze  NOD ligt 1 dag na elkaar. Spannend! Ik duim voor je.

ja het is idd erg jammer dat we weer via deze weg moeten. er scheelt niks aan ons we zijn beide goed maar een zwangerschap blijft gewoon uit.. we hebben laatst een info gesprek gehad over de ivf, maar manlief wil dit voorlopig nog niet aan.. zoals hij het beschrijft voelt het als een soort van falen voor hem... maar we hebben hierna nog 3 x iui en dan zien we wel verder..

ik had idd ff terug gelezen over de miskraam erg vervelend.

HSG weet ik wel wat dat is maar een LEO zegt me even niks..

LEO prikken ze de lege eiblaasjes aan. Dat is vaak het probleem bij PCOS.

Ik heb altijd geroepen dat ik voor een 2e of 3e kindje nooit geen IVF wilde doen.  Sinds een paar weken denk ik daar anders over.

Wie weet is 1 van de pogingen raak. We gaan er weer voor toch?

Ik moet zeggen dat ik alles zou proberen maar dat je ook geleefd word en er eigenlijk niet bij nadenkt.. als je dit vroeger tegen mij had gezegd had ik gezegd voor mij geen medische molen... maar toch doe je het.. alles voor de kinderwens..

afgelopen ronde had ik onwijs last van de hormonen die gespoten moesten worden.. jeetje zo kende ik mij niet en liep mezelf in de weg.. en helaas is er maar 1 eitje dit keer maar ja je hebt er maar 1 nodig voor een zwangerschap..

de vorige ronde ergens in maart was dat had ik over stimulatie..  had er helaas 4 dus mocht de behandeling niet verder afmaken.. die ervoor 2 eitjes en de 1e ook maar 1 eitje.. dus ze weten nu nog steeds niet de goede dosering.

met ryan moest ik puregon spuiten dat was allemaal veel makkelijker en had ik mooie resultaten maar nu met de fostimon is het nog steeds zoeken naar de juiste hoeveelheid..

maandag lekker even een paar dagen weg op vakantie van 20 tot 25 juli.. zal me wat afleiding geven voor de laatste week om maar niet te testen.. :D

hee meiden,

supertje wat balen dat je eerst weer zelf aan de knutsel moet!

angel welkom in de groep, wat spannend allemaal.

ik zit nu ruim 1 mnd aan de pil en ben vandaag beginnen te spuiten, is wel weer effe wennen maar heb hier een goed gevoel bij bij de isci :) over 2 weken krijg ik er een extra spuit erbij da moet ik 2 maal daags hormonenspuiten en 3 aug voor de echo en dan hopen dat het allemaal goed is en dat 2 dagen later de punctie kan plaats vinden klinkt heel raar terwijl ik er eerst heel erg tegen op zit kijk ik er nu heel erg naar uit na de punctie :)

heel veel succes meiden

liefs femke

Ik hoop echt dat dit het gaat worden voor je femke! Wel een heel intensief traject. Maar fijn dat je er een goed gevoel bij hebt.

@Angel de grenzen blijven verschuiven he. Ik heb dat ook. Ik had van de Clomid al zo enorme last. Ik was 3 weken lang mezelf niet meer. Mijn man en de jongens hadden er ook behoorlijk onder te lijden. En ik werd er gewoon ziekig van.

Ilse daisy wenser en sparkle zweven trouwens ook nog wel eens op het forum. Wenser is in december bevallen van haar 2e kindje.  Sparkle in februari van haar 3e kindje. Daisy gaat nu voor een 2e. Zonder de mmm nog. Ilse is hier nog weleens. Is bezig met ICSI. Dus er zijn er nog meer van de "oude" groep. En inmiddels hier weer nieuwe meiden erbij.

Terug
Bovenaan