nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

daisy en wenser die namen komen mij idd ook erg bekent voor..

en de grenzen blijven zeker verschuiven,, ik heb alleen de week voor de inseminatie last gehad toen was het zo warm en toen kwamen de demonen die ik spoot in opstand.. pff liep mezelf in de weg.. maar nu gelukkig nergens last van.. niet meer als normaal iig haha

oh supertje wat een goed nieuws..

ik was er even een weekje tussen uit .. op vakantie.. ik ben afgelopen donderdag weer ongi geworden.. dagje eerder als verwacht.. dus zit alweer in de nieuwe ronde en morgen heb ik een uitgangs echo.. begin het allemaal wel weer zat te worden.. bleg..

Hallo allemaal,

Ik ben Serena en mijn man en ik zijn al zo'n 2 jaar bezig om zwanger te worden. We hebben inmiddels al 7 IUI pogingen gehad waarvan 6 niet aangeslagen en 1 afgebroken na 7 weken zwangerschap. Nu zijn wij eind juni in het ICSI traject gestapt (zaadkwaliteit van mijn man is vele malen minder dan zou moeten). Half juli hebben wij een terugplaatsing gehad en zijn tot nu toe zwanger. Is het niet dat ik vanmorgen bruin bloedverlies had wat nu inmiddels ook alweer gestopt is. Geef toch wat meer spanning en stress, inmiddels ook al met het ziekenhuis gebeld maar daar gaven ze aan dat het Spotting is. En zolang ik geen heftige krampen en of meer bloedverlies zou hebben het niet ernstig hoeft te zijn. Ik zag deze topic en wilde me even voorstellen. Ik heb al wat verhalen gelezen maar nog niet alles.

Ik wil jullie wel allemaal heel veel succes wensen ik zal voor jullie duimen.

Hallo,

<span style="line-height: 1.5;">Mag ik mij ook hier melden.</span>

Ik ben begin 30 en ga helaas al richting de overgang.<span style="line-height: 1.5;">We hebben een kinderwens en in december gestopt met de pil. </span><span style="line-height: 1.5;">Nog geen menstruatie gehad.</span>

Bloedonderzoek en echo gehad.

Vandaag 2e bloedonderzoek gehad en hormonen voor 10 dagen mee gekregen . We hopen dat de boel zo weer op gang komt en er nog een eitje vrijkomt.

Tussen de 2e en 4e dag van de bloeding weer een echo.

We hebben nog geen Kids dus we gaan voor onze eerste.

Verder is alles nog nieuw voor mij. Als hier niks uitkomt zullen we richting vruchtbaarheid moeten gaan zoeken. Gynaecoloog zei dat is dan een collega of misschien ander ziekenhuis. Spannende tijden!

Weet eigenlijk iemand hier wanneer je vruchtbaar bent als je 10 dagen hormonen slikt en je een bloeding krijgt?

Ik zal komende dagen eens bij gaan lezen.

Gr

Terug
Bovenaan