nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

hoi meiden,

supertje@ van harte gefeliciteerd met goeie nieuws!!! verder alles goed met je, en wanneer moet je voor de echo!!

andere meiden van harte welkom!!!

ik ben afgelopen maandag voor de eerste echo geweest, rechte kant had ik 3 eitjes en linkerkant kon ze moeilijk in het zicht krijgen maar ze dacht dat daar ook 3 a 4 zaten ze waren helaas niet groot genoeg zaten rond de 12 mm. morgen weer voor de echo en ze gaf aan dat ik maandag of dinsdag voor de punctie mag ik leef hier echt na toe. me buik zet aardig op en begin er behoorlijk last van te krijgen. dus wordt een druk weekje volgende week voor ons als alles verders allemaal goed is. ook heb ik hier alle vertrouwen in!!  de arts zei maandag al tegen me wat sta jij hier rustig in, en gaf antwoord terug heb hier alle vertrouwen in en dat dit mij behandeling gaat worden :)

nou weer effe genoeg getypt tot gauw

liefs femke

vandaag voor de echo geweest helemaal blij:) rechts had ik 3 eitjes zitten en waarvan 1 is gaan door groeien en zat nu op 18 mm en links konden ze inwendig weer niet in beeld krijgen dus een gewone echo gemaakt en daar zatten ruim 7 eitjes  met de formaat van 20 21 mm dus ze zei is ook wel logies dat ik zo last van me buik had en dat hij zo opgezet is!! maandag de punctie echt zin in:)

liefs femke

Wat spannend Femke! Hoop zo dat het mag gaan lukken voor je. Heb de echo maandag gehad en ben weer een week terug gezet. Aan de ene kant wel verwacht, aan de andere kant ga ik toch weer twijfelen. Stel dat het weer een miskraam is.

Hoi meiden,

Afgelopen donderdag hebben wij onze eerste medische echo gehad (inmiddels al 3 miskramen achter de rug en al ruim 3 jaar bezig om zwanger te worden en dan nu via ICSI zwanger). We waren bloednerveus aangezien we van de week ook al met vegen na toilet bruin verlies hebben gehad. Angst aan alle kanten. Op de echo was een klein ukje te zien van om en nabij 5 mm en een hartslag wat er goed uit zag. Toch blijf ik angstig, had vanmorgen weer last van donkere afscheiding en lichte steken. Nu hebben ze mij n donderdag verteld dat mijn eierstokken nog geiiriteerd zijn door de punctie en dat ik daardoor ook steken kan krijgen. Ik blijf duimen ook voor jullie allemaal maar blijf ook angstig helaas. Aanstaande donderdag hebben er weer n echo dan zouden we 7 weken en 2 dagen zijn. Ik ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte en voor jullie allemaal ik blijf duimen voor jullie.

Groetjes serena

hee meiden,

supertje@ het is je zo gegund zal zo voor je duimen meis dat nu allesgoed gaat!!

serena@ spanned allemaal, probeer de angst uit te schakelen en er langzaam van te genieten hoe moeilijk het ook is. ik snap je heel goed!!

hier de dagen aan het aftellen!! gisteren een bankhang dag gehad er last van me buik en misselijk, vandaag is het niet veel anders. morgenochtend is het eindelijk zover 7.30 in het ziekenhuis wezen dan krijg ik infuus en 8 uur is de punctie dan zal mij mannetje na groningen toe en smiddags mag ik weer na huis:) hou jullie verder op de hoogte hoe het gegaan is..

liefs femke

@ supertje gefeliciteerd .!! Super..

@ Femke heel veel succes.!

vandaag een echo gehad na 12 provera en 10 dagen hormoonspuiten. Ze hebben een eitje gezien van 19 mm, dus we kunnen er weer voor gaan .!

succes allemaal

xx

Dat is een mooi eitje al Niekje!

Vind het zo spannend voor je femke. Ben heel benieuwd hoe je het ervaart . Als het goed is heb je het nu al achter de rug.

Succes meiden. Het is jullie zo gegund.

Terug
Bovenaan