nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

hoi meiden.

ook weer ff een update van deze kant..

deze maand hebben mijn eitjes er weer geen zin in en groeien heeeel langzaam..

vanavond mag ik pregnyl spuiten en donderdag de inseminatie.. maar nu mijn vraag ik dacht dat we met ryan 1 dag voor de inseminatie altijd pregnyl moesten spuiten.. en nu zit er een dag tussen.. of heb ik dat niet goed? hoe is dat bij jullie.. ik heb nu 1 eitje rechts wat sowieso mee doet met de sprong en 1 is onzeker..

waarschijnlijk volgende ronde andere hormonen omdat ik hier heel wisselvallig op reageer en toen met ryan had ik puregon en nu heb ik fostimon.. heb nog geen ronde gehad wat lekker soepel loopt.. en dat is heel frustrerend

welke ziekenhuizen worden jullie behandeld? ik zit in Hengelo

liefs mirjam

Hallo meiden,

hopelijk mag ik hierbij aansluiten. Ik zal me even voorstellen ik ben Eefje en ben 24 jaar. Ben moeder van een prachtige zoon wat afgelopen maandag nogmaals erg benadrukt is een groot wonder is. Ik heb pcos en mijn vriens heeft in het verleden zaalbalkanker gehad waardoor verwacht werd dat we niet spontaan kinderen konden krijgen, ongelijk werd gegeven want was plotseling zwanger van mijn zoon. Nu zijn we al ruim 1 jaar bezig met een tweede echter nog geen resultaat. Toch maar naar de huisarts geweest voor een verwijzing naar de gyneacoloog. Na alle onderzoeken kwam eruit dat bij mij zoals het nu lijkt alles goed zit alleen de zaadkwalitiet van mijn vriend is erg slecht. We hebben maandag te horen gekregen dat we in aanmerking komen voor IUI. Donderdag de eerste afspraak om mijn cyclus te volgen en dan kijken wanneer de eerste inseminatie gepland kan worden. Vind het erg spannend allemaal en hoop via hier ervaringen ed uit te kunnen delen.

Liefs eefje

voor

Welkom Eefje

@angell82

ik heb spuit gonal f en daarna pregnyl. Wij moeten nog zelf aan de klus, bij mij groeien de eitjes ook ook niet echt na behoren. De vorige keren dachten ze dat t een eitje was en dat bleek een cyste te zijn. Nu had ik er gisteren weer 1 van 19 mm, het zkh denkt dat t een eitje is.. Maar ik denk dat weer de cyste is.

Ik wordt behandeld in Tilburg

gr

hee meiden,

na een kort nachtje wat ik zondag op maandag heb gehad ging ik toch wel met knikkende knieen na het ziekenhuis! moest er half 8 wezen voor het infuus.. dat was het ding waar ik enorm tegen opzat infuus en bloedprikken is bij mij een dikke drama en kwam helaas ook weer uit de verpleegkundigen was super aardig en die durfde het ook niet aan om me te prikken en die heeft me door gestuurd na de ok. een keer prikken yehhhh en het infuus zat wat een opluchting. nu de punctie daar zat ik verder niet tegen op, tot dat de verpleegkundige tegen me begon hoop dat de linkerkant verder gezakt is want de arts had vrijdag tegen haar gezegd je maag aankomende weekend push ups gaan oefenen want gaat nog heel wat werk worden bij femke. op dat moment kon ik niet anders denken van kut!! eenmaal in de stoel kreeg de verdoving via infuus viel het me allemaal erg mee en waren de foikels aan de linkerkant gelukkig gezakt:) aan die kant zaten 9 stuks met allemaal 24 25 mm rechts was niet gezakt daar zaten er 2 en dat was effe buikduw werk. maar is me allemaal super mee gevallen. alleen na die tijd erg last van, nu ook nog wel. vandaag nog lekker bankhang dag en hopen morgen op het goeien nieuws van groningen we hadden die 4 grote goeie foikkels wat overbleef :) dus helemaal te vreden nu alleen morgen afwachten of het morgen teruggeplaats kan worden. maar zit er helemaal niet overin. 27 aug zou ik mogen testen laat de weken maar omgaan:)

heel veel liefs femke

hee meiden,

hoe is het daar!!! Hier nog steeds wel aan het bijkomen van maandag. Vanochtend half 9 telefoon gehad van het umcg, vanochtend half 11 de terug plaatsing gehad wat is dit bijzonder! nu wachten tot 27 aug dan mag ik eindelijk testen :) dus nu in de wacht !!

liefs femke

Kleine up-date.....

Zit vol spanning en stress, zojuist opnieuw een medische echo gehad in het ziekenhuis. Vorige week hadden we de eerste en we waren helemaal blij zagen de kleine uk en een hartslag ze vonden hem alleen iets wat aan de kleine kant voor een zwangerschap van toen 6 weken en 2 dagen volgens mij. Vandaag opnieuw de echo en ze vonden hem nog steeds te klein nu is de embryo 5 mm ipv de 1 cm die hij zou moeten zijn rond de 7 weken......wij dachten oke, dan zijn we ipv 7 weken nu 6 weken maar nee, ze vertrouw het allemaal niet zo en we moeten maar blijven afwachten en hopen dat de embryo de aankomende week dan wel voldoende zou groeien. Plus ze zag dan wel het hartje kloppen maar niet zo snel als ze had gewild met een embryo van 7 weken.....ik zat volop in de stress juist omdat ze aangaf dat ze niet weet hoe dit gaat aflopen :-(

Mijn man heeft nog gevraagd hoe het er uit moet zien als het wel allemaal volgens de richtlijnen die gehanteerd worden er uit zou moeten zien. Dan had het hartje fel wit op moeten lichten maar ja dat zie je niet als je met die echo staaf inwendig alle kanten opgaat en  dat ding niet stil houd.

Terwijl ze uiteindelijk op verzoek van mijn man terug ging naar een eerdere stand van de staaf zagen we wel degelijk een fel wit puntje wat knipperde. Wat moet ik hier nou mee.......

Krijg hier alleen maar extra spanningen en stress van.

Als ik kijk naar de groei curve die ze hanteren bij 5, 6, 7 wkn etc dan zouden we nu op 6 weken moeten zitten.

Ik hou jullie wel op de hoogte. Het kan dus toch of wel fout gaan wat ik niet hoop, of ze de aantal weken zijn niet goed. Hopelijk weet ik volgende week meer dus nu maar hopen dat het ukje gaat groeien :-(

@femke, spannend succes met het wachten en succes 27 augustus met testen zou voor je duimen voor positief en vrolijk nieuws

Terug
Bovenaan