nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Zojuist een spoedecho gehad. :-( Had pijn in mijn buik en voelde me niet lekker.

Het hartje is gestopt met kloppen. En mijn lichaam is al bezig met het afstoten van het vruchtje. Wat een tegenslag.

Volgende week dinsdag terug voor een echo in de hoop dat mijn lichaam het ongeboren vruchtje zelfstandig afgestoten heeft. Zou dit niet het geval zijn dan krijg ik pillen die een miskraam moeten opwekken??? Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb 1x een curettage ondergaan die niet helemaal vlekkeloos is verlopen en 2 x een miskraam wat mijn lichaam zelf heeft gerealiseerd.

Zie er wel tegenop. :-(

Groetjes Serena

Och serena toch! Wat erg. Ik wens je heel veel sterkte!

Femke en Niekje sterkte met de wachtweken.

@ angel82. Hier werd altijd 36 uur aangehouden. Ik kreeg geen IUI maar huiswerk mee. Ik moest altijd in de ochtend spuiten en dan 36 uur later actie in de slaapkamer .

Hier nog steeds tussen 2 werelden in. Maandag opnieuw een echo. Ik durf ook niet verder te denken. Als dit weer misgaat komen we voorlopig helemaal niet meer in aanmerking voor IUI. 2 keer spontaan zwanger kort achter elkaar.

Serena heel veel sterkte!

Ik Ga me hier vast aansluiten...

Vandaag ga ik weer bellen voor een afspraak in het ziekenhuis,  waarschijnlijk iui omdat dit voor ons gewerkt heeft bij Dani.

Ik heb pcos wat ik al weet vanaf mijn 21e en inmiddels ben ik 34, mama van Jill (8jr) en Dani (6mnd) twee super meiden waar ik ontzettend van hou! Ik zou vandaag een echo krijgen om te kijken of ik zwanger was, maar ik ben ongesteld geworden. Omdat ik niet meer de jongste ben en in mijn verleden enorm lang heb moeten wachten op een zwangerschap zijn wij eigenlijk meteen na de bevalling weer begonnen voor onze derde en laatste spruit....

Zo grappig toen ik in het kraambed lag dat ze over anti conceptie begonnen want ow ik was nu erg vruchtbaar, nou Dani is volgende week donderdag 6 mnd en ik ben niet voorzichtig geweest en toch ook niet zwanger.

Tuurlijk is 6 maanden hartstikke vroeg, maar ik heb 4,5 jr over Dani gedaan en 5 jaar over Jill dan had ik toch stiekem gehoopt dat ik nu wat meer geluk zou hebben  :)

Dus vandaag bellen naar het ziekenhuis en dan maak ik voor eind september een afspraak, dan geef ik mezelf nog 1 poging en wie weet...

Meiden ik heb steeds met jullie mee gelezen, de folikelmetingen,gonal-f, pregnyl en nog vele andere dingen zijn mij maar al te goed bekend!  Ik geloof erin en hopelijk kunnen jullie uiteindelijk hetzelfde zeggen....

Succes niekje en Femke! En ook jij supertje wat ken ik je toch al lang op dit forum dus nu wil ik eens positief nieuws vanuit jou!

Succes!  Liefs

hee meiden,

hoe gaat het daar bij jullie!!! Hier werd ik helemaal gek van me zelf gisteren twee testen gehaald en net beidde testen gedaan. en beidde gaven ze lichte zwanger aan :) had gegoogeld  en de meeste deden de test al na de 10 de dag van de terugplaatsing ik zit nu op de 11de dag en heb de test midden op de dag gedaan maar kan het nog niet echt geloven... wat denken jullie

liefs femke

Ik heb echt geen idee Femke. Weet wel dat pregnyl lang na kan werken , maar met een terugplaatsing weet ik echt niet hoe dat zit. Ik duim volop voor je.

@annemarie, mag je gelijk starten met IUI? Of tellen ze de laatste ronde niet mee als spontane zwangerschap? Hier wordt tegenwoordig een kansberekening gemaakt en jawel ik zat na de laatste miskraam al te hoog voor behandeling. Laat staan als het nu mis gaat. Vandaag weer veel bloedverlies. Morgenochtend echo.

Hee supertje, nee spuit geen pregnyl heb een keer moeten spuiten 1,5 dag voor de punctie en dat is morgen alweer twee weken terug. Gebruik nog wel medicijnen voor het innestelen maar dat heeft geen invloed op de test :)

Heel veel succes morgen ga voor je duimen echt heel spannend!!

Liefs femke

Hee meiden,

Vanochtend bij huisarts en daar een test weg gehaald ook daar zwanger twee streepjes waarvan een nog wat licht maar hij staat er:) vannacht vanochtend ook heel erg misselijk en beroerd en overgeven mag toch langzaam blij gaan zijn :)

Liefs femke

Terug
Bovenaan