Serena heel veel sterkte!
Ik Ga me hier vast aansluiten...
Vandaag ga ik weer bellen voor een afspraak in het ziekenhuis, waarschijnlijk iui omdat dit voor ons gewerkt heeft bij Dani.
Ik heb pcos wat ik al weet vanaf mijn 21e en inmiddels ben ik 34, mama van Jill (8jr) en Dani (6mnd) twee super meiden waar ik ontzettend van hou! Ik zou vandaag een echo krijgen om te kijken of ik zwanger was, maar ik ben ongesteld geworden. Omdat ik niet meer de jongste ben en in mijn verleden enorm lang heb moeten wachten op een zwangerschap zijn wij eigenlijk meteen na de bevalling weer begonnen voor onze derde en laatste spruit....
Zo grappig toen ik in het kraambed lag dat ze over anti conceptie begonnen want ow ik was nu erg vruchtbaar, nou Dani is volgende week donderdag 6 mnd en ik ben niet voorzichtig geweest en toch ook niet zwanger.
Tuurlijk is 6 maanden hartstikke vroeg, maar ik heb 4,5 jr over Dani gedaan en 5 jaar over Jill dan had ik toch stiekem gehoopt dat ik nu wat meer geluk zou hebben
Dus vandaag bellen naar het ziekenhuis en dan maak ik voor eind september een afspraak, dan geef ik mezelf nog 1 poging en wie weet...
Meiden ik heb steeds met jullie mee gelezen, de folikelmetingen,gonal-f, pregnyl en nog vele andere dingen zijn mij maar al te goed bekend! Ik geloof erin en hopelijk kunnen jullie uiteindelijk hetzelfde zeggen....
Succes niekje en Femke! En ook jij supertje wat ken ik je toch al lang op dit forum dus nu wil ik eens positief nieuws vanuit jou!
Succes! Liefs