nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

En meiden bedankt voor jullie steun dat doet mij toch wel goed. Ik weet dat er veel dames te kampen hebben met een miskraam maar het blijft toch vervelend, onze mk heeft nog niet doorgezet, morgen een echo in het ziekenhuis en dan gaan we voor de Cytotec tabletten. Geen idee wat ons te wachten staat maar heb nu veel last van mijn rug en mijn buik wat gepaard gaat met hoofdpijn. Gynaecoloog wil liever geen curettage uitvoeren (wil ik zelf liever ook niet) maar als het moet dan moet het.

Ben benieuwd en hoop dat de MK alsnog vandaag of vannacht zelf doorzet.

Ik duim in ieder geval voor een ieder die binnenkort mag gaan testen en of tergplaatsingen gaan krijgen , heel veel succes en ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Serena

Gefeliciteerd Femke! Dinsdag of woensdag is mijn nod.. heb zaterdag alvast een testje gedaan die was negatief maar was ook wel vroeg natuurlijk.. kon het niet laten haha. Nu maar afwachten ik reken er niet op maar hoop het wel...

jeetje supertje.. wat kl*te.. hoe gaat het nu met je..?

ik mag zondag testen voor de iui.. heb nog geen idee welke kant ik op moet denken want mijn lichaam reageert iedere maand anders.. hoop dat ik tot zondag kan wachten met testen want we hebben dit weekend feest in ons dorp en wil dan eigenlijk wel graag iets kunnen drinken.. dus waarschijnlijk dat ik vrijdag wel ff een testje doe als ik niet ongi ben geworden..

als ik ongi ben dan gaan we de volgende ronde met andere hormonen beginnen omdat ik niet goed reageer op de fostimon.. we mogen nog 2 x voor iui.. daarna zal het ifv worden.. alleen mijn man wil dit nog niet zo graag.

Goeie middag lieve meiden,

Vanochtend nog een keer getest en echte dikke zwanger vandaag ziekenhuis geweest en heb over 3 weken de echo ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger. Hoe gaat het verder bij jullie!!

Liefs femke

Terug
Bovenaan