nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hallo allemaal,

Sommige van jullie kennen mij nog, ben niet meer zo heel actief maar lees soms nog mee.

Supertje wat een afschuwelijk verhaal, twee miskramen zo vlak na elkaar. Veel sterkte.

Caat ook voor jou heel, heel veel sterkte toegewenst!!! Hopelijk kunnen ze ergens een oorzaak vinden zodat het zich niet meer herhaalt en jullie een gezond kindje krijgen.

Annemarie en Angel allebei succes met de IUI

Cilliex laat ons weten hoe het geweest is, de eerste afspraak is altijd superspannend!

Hier ondertussen ICSI 2 achter de rug met voor het eerst in 4 jaar een positief resultaat. Helemaal blij maar omdat de hormoonwaarden erg laag waren, moest ik vandaag weer bloed prikken. Helaas kreeg ik gisterenavond een bloeding en ik geloof niet dat dit nog goed kan komen :(((

Ondertussen belde mijn tante, die van niks weet, ook gisterenavond om eens bij te kletsen (wij wonen in het buitenland). Er was zondag een familiefeest geweest voor de geboortes van 2 nieuwe neefjes en daarop werd aangekondigd dat 2 andere nichtjes ook zwanger waren eentje zelfs van een tweeling. Ik had het niet meer. Zo verdrietig dat ik de hele nacht hebt gehuild zo ongeveer. Bah, wat een timing (kon zij natuurlijk ook niets aan doen). Enfin, nu wachten op de uitslagen van de bloedwaarden maar die ken ik geloof ik wel.

Veel succes iedereen!

Lieve meiden,

Ik lees iedere keer nog effe mee om te zien hoe het met jullie gaat. ik wil iedereen heel veel succes wensen en geef niet op meiden!! Het is niet makkelijk maar als ik nu terug kijk is het meer dan alles waard zet hem op, kop op lieve alle!! Ik ga wat afstand nemen en ga van mijn zwangerschap genieten terwijl het allemaal nog steeds onwerkelijk is, aankomende donderdag de eerste echo ben nu ruim 8 weken heb in totaal ruim 9 testen gedaan omdat het zo onwerkelijk is ik ga van me misselijkheid overgeven genieten en wens jullie alle liefde en al het beste toe. Blijf Jullie op de achtergrond nog wel volgen heel veel liefs en xxxxxx femke

hallo meiden..

ondertussen hebben wij zaterdag onze inseminatie gehad met 1 follikel.. dus weer afwachten en over 14 dagen wanneer nodig testen..

wanneer we de laatste iui hebben gebruikt zou ik wel door willen gaan met IVF.. maar mijn man weet het nog niet zeker hij wil daar nu nog niet over beslissen en ziet het rond die tijd wel..

Femke bedankt voor alle steun die je ons geeft en geniet van je zwangerschap.. je hebt het verdient..

Dag strijdende dames,

Allereerst Femke van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er lekker van meid.

Ben ff weg geweest. Zag het ff niet zitten. Zit inmiddels in ronde 6 Gonal F/Pregnyl. Zit nu in de wachtweken. Ga er niet vanuit dat het nu raak zal zijn. Dus als ik ongesteld raak dan heb ik 7 oktober het HSG onderzoek. Pfff..zie daar best wat tegenop. Maar houd in mn gedachte waar we het voor doen. Iemand van jullie ervaringen met dat onderzoek?

Heel veel succes allemaal! De aanhouder wint.

Liefs,

Wolkje

Hoi meiden,

@Femke gefeliciteerd wat een blij nieuws!

@angell82 en @wolkje veel succes weer tijdens het wachten.

Ben zelf weer voor lui uitgangsecho geweest woensdag en weer begonnen met prikken. Dit word nu voor de derde keer poging vier en hoop dat al het gedonder nou weleens weer mee zit en we tot een inseminatie komen want zo schiet het ook niet op.

Volgende week woensdag eerste meting vroeger dan normaal omdat we de vorige ronde te laat waren en ik al had geovuleerd.

Drie keer is scheepsrecht en alle andere clichés die je te horen krijgt. We gaan er weer voor!

hallo wolkje,

Ik heb een hsg gehad 4 jaar geleden en wil je niet bang maken maar het was absoluut geen pretje. mijn baarmoedermond was te strak dat er niet eens een klein rietje in kon voor de vloeistof dus moest er bij mij een klem op. dit was al niet aangenaam toen het ballonnetje opgeblazen.. meer pijn.. maar toen ze bij mij die vloeistof inspoten viel ik bijna flauw van de pijn.. nu is de 1 gevoeliger voor pijn dan een ander dus hoop niet dat ik je bang hebt gemaakt.. misschien heb jij er wel helemaal niet zoveel last van..
succes iig..
net een test gedaan omdat ik al 4 dagen misselijk ben na het eten maakt niet uit wanneer op de dag.. en mijn huid ziet er niet uit en kleine krampjes onderin.. dus een test gekocht en deze gedaan.. helaas negatief.. mag aankomende maandag pas testen officieel maar zaterdag is het 14 dagen na iui.. en bij ryan kon ik het al heel snel zien..

denk dat ik die bijverschijnselen heb omdat ik nu die andere hormonen spuit.. nu maar rustig afwachten tot de rode vloed weer komt..

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum.

ik ben Elisabeth,  30 jaar en we zijn nu een jaartje bezig om zwanger te raken. Ik ben van mijzelf vrij ongeduldig, lees wel eens dat mensen pas na 3 jaar naar een ha gaan, ik stond al met 11 maanden op de stoep.

De 1e onderzoeken zijn net geweest. Mijn man zijn aandeel was goed, hij had voldoende leefbaarheid.

Bij de eerste afspraak met de gynaecoloog zat ik vlak voor mijn eisprong en dat was goed te zien, ook het slijm was goed (neem het er maar van zei ze). Week daarna bloedprikken en dat was ook allemaal goed.

Toen toch weer ongesteld geworden, en heb ik een HSG gehad, wat een rot onderzoek. Ik heb me 2 dagen lekker ziek gemeld en mezelf lekker verwend.

Dit weekend begint mogelijk weer mijn menstruatie. Best spannend weer.

Ik vind het heel moeilijk om te zien dat iedereen om je heen zwanger word en bij ons lukt het niet. Vooral toen mijn broer het aankondigde laatst. Hij wist toen niet waar we mee bezig waren, dus zei doodleuk; en nu u jullie, maar ik kon alleen maar denken,  je moest eens weten.....

later hebben we het wel iedereen van de familie verteld. Toen schrok hij wel.

Ik vind het fijn om mee te lezen en jull i e ervaring te horen.

Terug
Bovenaan