nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Ik heb niet getest. Maar vandaag loop ik weer helemaal leeg. Dus ja te vroeg paniek gehad. Ik ga naar de dokter zodra deze keer voorbij is.

Hoi dames,Zit nog steeds af te wachten of ik ongesteld wordt of niet. Had gisteravond al wat last van menstruatieachtige krampen. Vandaag ook af en toe iets. En heel erg veel slijmverlies bij het afvegen. Zal dan morgen of overmorgen wel ongesteld worden. Hoop het natuurlijk van niet. Maar wacht het af. Houd jullie op de hoogte. Succes allemaalLiefs,
Wolkje

Ik verwacht mijn menstruatie dinsdag of woensdag. Heb 20 januari eisprong gehad. Meestal begint op dag 14 na de eisprong bij mij 's avonds met wat rotzooi. De dag erna begint de leegloop. Ik verwacht er nu al helemaal niks van. Was zo'n rare cyclus ineens.

goeie avond meiden

Hier effe een berichtje van mij gelukkig is er weer een week om hoop dat de andere week ook snel om gaat!! is wel heel raar heb de hele tyd van over een week kan ik weer opnieuw beginnen met hormonenspuiten miss denk ik het wel om mezelf in bescherming te nemen.
het klinkt bij jullie ook spannend!! ben erg benieuwd hoe de komende dagen week bij jullie gaat:)

liefs femke

Dat is denk ik inderdaad een stukje zelfbescherming femke. Ik heb dat ook. Ik heb me nu ook al helemaal op IUI ingesteld. Dus tot die tijd uitzingen voor mijn gevoel. Maar ja, je weet het nooit. Juist toen ik van de jongens zwanger was, wist ik "zeker" dat het niet gelukt was.

dat klopt supertje is idd zelfbescherming, ik heb de aflopen 2 a 3 dagen dikke witte afscheiding heb dit nog nooit zo gehad als ik loop of zit voel je het soms wat lopen klinkt heel raar om het te zeggen en miss met jullie te delen ben wel erg benieuwd waar dit weg komt!!! miss dat het wel komt door al die hormonen die ik gespoten heb. hoop gewoon dat deze dagen straks zo om zijn ben wel erg benieuwd!!

liefs femke

Terug
Bovenaan