nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Duns gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Annemarie fijn dat je weer met de volgende ronde bezig bent! Is er ondertussen al een groeiend eitje?

Kimmetje welkom hier. Ik heb nog geen ervaring met spuiten. Waarschijnlijk vanaf de volgende ronde!

Eefje; je moet eerst alle doseringen Clomid doorlopen dat zijn er 3. Vrijdag was er nog niets te zien op echo (cd10). Maandag weer..  Heb je ook zo'n enorme vragenlijst van 4 kantjes? ;-) ik heb bij de familie vragen ook maar zover ingevuld als dat ik wist. Vriendlief heeft bv helemaal geen contact met zijn familie.

Hoi Allemaal, ik ben erg benieuwd naar wat jullie hier van vinden

na de eerste ronde met gonal-f spuiten had ik vanmorgen uiteindelijk 4 eitjes. 2 van 18mm  en 2 van 15mm nu hebben ze mij aangeraden om de cyclus te stoppen en dat ik dus met dupasthon moet beginnen om een menstruatie op te wekken. deze cecho en uitspraak was vanmorgen, nu voel ik heel duidelijk een eisprong, ik neem dat het die van 18mm zijn, ik twijfel heel erg om de dupasthon te gaan slikken of toch het risico te wagen, hoe groot is de kans nu eenmaal dat ze alle 4 springen en alle 4 bevrucht raken, heeft iemand dit al eens eerder gehad?

Wat is het stil hier zeg!

Kimmetje wat heb je nu gedaan deze ronde? Zou ook denken dat ze niet alle 4 tegelijk springen of moest je ook pregnyl spuiten?

Ik begin een deze dagen ook voor het eerst met Gonal F. Kijken of ik daar wel op ga reageren. :)

Hey dames!

Sorry maar het lukte steeds niet om in te loggen...

Ik heb gauw terug gelezen hier hebben ze de 2e poging tot iui niet kunnen volbrengen omdat ze mijn groeiende eitje hebben gemist en ik ongesteld werd...

Nu ben ik opnieuw begonnen met poging 3 en tot nu toe nog niks te zien afgelopen dinsdag, vrijdag weten we hopelijk meer maar het is pas cyclus dag 13...

@kimmetjeb ik zou ook gewoon ervoor gaan hoor want de kans is idd klein dat ze alle 4 bevrucht raken zo'n stomme onzin vind ik die beredenatie. ..

Gebruiker hoe gaat het?? Ik heb gewoon blauwe plekken van het spuiten hè echt bizar maar goed als er nou eens wat groeit...hoeveel eenheden spuit jij? Ik 137,5 ...

Klote pcos ik vervloek het echt

Succes dames!!!

Hey dames hoe wordt het nu bij iedereen?

Ik heb er weer een paar bezoekjes aan de gynaecoloog opzitten. Ze zien nu wel heel veel eiblaasjes waardoor ze een risico op pcos zien maar tot nu toe hebben ze dat nog niet kunnen vaststellen. Maar ze hebben een rare plek gevonden op de echo waarvan ze denken dat het een poliep is waardoor ik bijna continu vloei. De afgelopen weken is het gelukkig iets minder. Volgende week gaan ze met vloeistof in mijn baarmoeder kijken of er duidelijk een poliep te vinden is en als hun vermoedens kloppen dan over een week of 3 operatief verwijderen. Ondertussen proberen ze mijn cyclus in kaart te brengen om te kijken hoe dat dat eigenlijk zit.

Hopen dat dit het is en dat het, ondanks dat ik zo'n ingreep wel heftig vind, daarna gewoon goed is en er verder geen medici aan te pas hoeft te komen.

Succes dames!

Annemarie balen zeg dat ze bij de 2e poging de eitjes hebben gemist..

Duim voor je dat er op de volgende echo wel groeiende eitjes te zien zijn. En de iui wel kan plaatsvinden.

Ik begin morgen met 50IE Gonal. Spannend hoor. Duurde ff voordat ik de lege spuit in het zkh erin durfde te zetten. Spuit jij in je buik of been?

Eefje; balen zeg dat er waarschijnlijk een poliep zit! Spannend volgende week de HSG! Hopelijk valt het mee. Zie je er tegen op?

Terug
Bovenaan