nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hey dames,

Vandaag de echo met vloeistof gehad maar het was een drama. Als eerste bleek bij de gewone echo het enige eitje dat vorige week iets groter leek niet te hebben doorgezet dus lijkt ook mijn cyclus helemaal van slag. Daarna kreeg ik onwijze kramp bij het inspuiten van de vloeistof waardoor mijn baarmoeder alle vloeistof er weer uit duwde en ze het eigenlijk niet konden zien op de echo. Nu hebben ze besloten om maar een kijk operatie te doen aangezien ze verwachten een poliep te vinden.

Daarnaast gaan ze elke week kijken of er een eitje groeit en proberen mijn cyclus in kaart te brengen.

Zie wel heel erg op tegen de OK aangezien ik heel slecht over naalden kan maar het moet maar. Merk wel dat mijn geloof in een zwangerschap zonder medisch traject langzaamaan verdwijnt..

Gebruiker89 wat pittig dat je nu moet spuiten! Hoop dat het snel zijn werk doet!

En Annemarie hoe lang ben jij nu aan het spuiten?

Succes dames!

Annemarie ondertussen al een groeiend eitje gezien op de echo? Nog steeds last van blauwe plekken?

Eefje weet je al wanneer de operatie gaat plaatsvinden? Hoop echt dat het een positieve invloed heeft op je cyclus daarna.

Hey lieverds!

Jaaa mijn eitje was vandaag 16 mm dus zondag waarschijnlijk inseminatie! ! Eindelijk!

Nog steeds blauwe plekken ik spuit nu vanaf begin december.

Wat een verhaal eef poe heel veel succes!

Hey dames!

Vandaag inseminatie gehad het eitje was al gesprongen dus we hopen dat het goed gegaan is.....ergste nu is wachten tot 29 maart dan mag ik testen

Hey annemarie wat spannend!!! Ben heel benieuwd! Heel veel succes en ik duim voor goed nieuws over 2 weken!

Gebruiker 89 hoe wordt het nu bij jou? Hoop dat het eitje heeft doorgezet.

Bij mij vandaag geen denderend nieuws. Weer een echo zonder gegroeid eitje... Donderdag weer een echo en als er dan niets is gegroeid volgende week nog een x en dan gaat het gesprek over hormonen beginnen... Heb dan of een ernstig vertraagde cyclus of gewoon geen eisprong...

Ondertussen staat de kijkoperatie gepland voor 15 april. Alleen is er op de echo ondertussen niets meer echt te zien van wat ze als poliep gevolg zagen... Dus de vraag is of die er wel echt zit. Ze snappen er volgens mij zelf ook niets van...

Ik ben nu om de week aan het menstrueren maar het baarmoederslijmvlies bouwt zich niet op...

Als iemand anders het nog snapt... ;-)

Succes weer dames!

Terug
Bovenaan