nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Annemarie waren ze dan eigenlijk te laat met de insiminatie? Dacht dat het altijd zoveel uur na de pregnyl/ ovitrelle werd gedaan nog voor de eisprong. Iig spannend voor jou nu!

Eefje bij jou al goed nieuws op de echo's te zien? Raar dat ze nu die poliep ineens niet meer zien. Kunnen ze het niet voor iets anders aangezien hebben wat uit zichzelf is weggegaan ?

Hier ook tm vandaag nog niets op de echo. Sinds dinsdag is mijn dosis verhoogd. Spuit nu 75IE. Maandag weer echo.

Hey gebruiker!

Ik weet het niet het eitje is zondag al gesprongen rond 20.00 in de avond dat heb ik duidelijk gevoeld...en maandag 11.30 inseminatie ik ben blij dat manlief en ik nog zaterdag en vrijdag sex gehad hebben in de hoop dat dat geluk gebracht heeft...

Officieel is een gesprongen eitje nog 12 uur vruchtbaar na de sprong maar ja die 12 uur waren ruim voorbij ten tijde van de inseminatie.

Ik ga duimen voor je maandag!

Liefs

Hey dames!

Hier een hele omslag! Bij de echo waar we juist slech nieuws verwachte bleek er opeens een eitje te zijn gaan groeien, en goed ook! Dat was volgens mij op donderdag, de maandag erna weer een echo en toen bleek hij echt net te zijn gesprongen. We hebben de vrijdag en zondag voor het eerst echt bewust sex gehad met de hoop op bevruchting dus er is nu voor het eerst gewoon een kans!

Volgens mij is mijn cyclus nu voor het eerst weer een keer normaal want ik ben ook al ruim 2 weken niet aan het vloeien, ergens voelt ook dat weer heel vreemd. Ik zou dit weekend ergens moeten gaan menstrueren, en anders mogen testen. Als ik ga menstrueren dan volgende week een echo op dag 4 ofzo om te kijken of er in een schone baarmoeder nog iets vreemds te zien is, anders is het mogelijk een bloedprop geweest.

Maar we hopen dat het gewoon een verstoorde cyclus was en nu naar een jaar de boel opeens weer op regel komt. Wel heel heftig, van het ene uiterste naar het ander binnen een week.

Vanmorgen nog wel bloed geprikt om te kijken of ik een week na de eisprong genoeg hormonen heb aangemaakt. Probeer nu een beetje rust te vinden in de hoop dat het nu allemaal weer via de natuurlijke weg kan.

Annemarie wat ontzettend spannend! Ik hoop dat je deze week goed nieuws hebt!

Gebruiker 89 hoe is het nu? Was er maandag iets te zien? Heftig joh zoveel hormonen spuiten.. Heb je last van bijwerkingen?

Succes weer dames!

Hey eefje!

Wat fijn om te lezen dat alles goed ging ik ga voor je duimen!  Hier ben ik inmiddels afgelopen zaterdag gigantisch ongesteld geworden. Dat had ik wel verwacht na die iui zonder nog aanwezig eitje. Ik ben al weer aan het spuiten dus we gaan weer flink broeden.

Ja gebruiker hoe is het met jou? ??

Eefje wat fijn zeg dat de eitjes toch uit zichzelf zijn gaan groeien! Hopelijk de volgende ronde ook (mocht die er komen natuurlijk ;-) )

Annemarie wat balen dat je toch weer ongesteld bent geworden! Hopelijk zijn ze de volgende x wel optijd met de iui!

Hier helaas niets meer gegroeid. Sinds dinsdag weer aan de Primolut voor 10 dgn.

<p style="text-align: left;">Jeetje ook balen zeg! Primolut werkt wel goed ik werd daar altijd heftig ongesteld van dan voelde alles goed schoon van binnen  ☺</p>
<p style="text-align: left;">Succes lieverd</p>

Ik heb zowel bij de Provera als vd Primolut bijna geen bloeding haha! Ben benieuwd deze x. Mijn slijmvlies was nu dunner op de echo dan de vorige x. En dan maar weer op naar een nieuwe ronde Gonal. Begin dan meteen met 75 Ie.

Hoi Meiden,
Ik dacht laat ik gezellig mee kletsen.
Ik ben begin begin februari gediagnosticeerd met PCOS. Ik ben toen met duphaston begonnen om ongesteld te worden en daarna begonnen met clomid 100 mg. Meteen een dubbele dosis, gynaecoloog dacht al dat dat nodig zou zijn.
Vandaag een echo gehad, maar er waren helaas nog geen groeiende eitjes te zien. Dinsdag moet ik terug om te kijken of er dan wel iets groeit.

Hebben jullie ook clomid gebruikt? Wat waren jullie ervaringen, wanneer zijn jullie begonnen met injecties?

groetjes, dionne

Terug
Bovenaan