nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hey meiden,

Jeetje mola, wat heftig en vervelend voor jullie! En dat je ook nog een jaar moet wachten.

Welkom R onbekend. Vervelend dat je ook in die medische molen zit, maar het is voor een goed doel.

Ik ben vandaag ook weer bij de gyn geweest. Voor een inwendige echo. Ik ben bezig met clomid 100. Er groeien nu eindelijk twee eitjes dus er is een eindelijk een kans om zwanger te worden. Ik heb nu pregnyl geinjecteerd gekregen. Dus nu is het klussen en dan afwachten maar.

hoe gaat het bij de rest van jullie?

groetjes dionne

Welkom r onbekend!

Ook ik heb pcos en supertje ook, allebei hebben we iig 2 mooie kindjes mogen krijgen en dat wens ik jou en alle andere dames ook toe uiteraard!

R onbekend ik heb dat traject wat je hier uitlegt ook gehad.... netjes iedere maand een ei alleen kreeg ik geen pregnyl moest zelf klussen en na 12 x nog heen zwangerschap. Uiteindelijk 3 x een iui gehad met gonal-f en pregnyl en toen wel zwanger.

Ik hoop dat dit wel voor je lukt!

@dionne wat fijn om te horen!! Ik ga voor je duimen!

Hier is het rustig broeden en hopelijk donderdag wel een groeiend eitje ☺

Succes ik hou het in de gaten van jullie

Liefs Annemarie

@mola

Jeetje wat ontzettend heftig zeg! Ik moest even flink slikken van je verhaal. Knap dat je positief blijft en ik hoop dat het jaar voorbij vliegt!

Xxx

Welkom renee. Ik zit in precies dezelfde situatie geen bloeding en ook pcos met ook minimaal 20 eitjes per kant!

Ik heb 3x Provera gebruikt maar omdat ik er steeds depressiever van werd ben ik over gegaan op Primolut en dat bevalt me goed zonder bijwerkingen. Ik heb geen last van mijn tepels gehad bij Provera/ primolut.

Duim voor je dat jij wel op clomid reageerd!

@ dionne; fijn dat je eitjes zijn gaan groeien! Waarom krijg je eigenlijk pregnyl tijdens de clomid? Dacht dat dit alleen van toepassing was bij spuiten.

Even voor de pcos dames waarbij geen eicellen willen doorzetten en enorm veel cystes zitten, als het na een paar behandelingen niet wil (lees 6 keer) vraag dan eens om een LEO. Dit is een operatie waarbij ze alle lege blaasjes aanprikken en je zelf weer een cyclus van krijgt.  Bij mij is aankomende juli dat 2 jaar geleden, maar heb nog steeds wel een cyclus. Niet dat het tot een goede zwangerschap heeft geleid, maar wel meer kansen.

Hoi dames,

voor de meisen die ook pregnyl hebben gebruikt, hebben jullie daar ook zo een last van gehad? Misselijk en buikkrampen..

@gebruiker89 ik had twee eitjes die al aardig doorgegroeid waren, maar die wilden niet "springen". Daarom kreeg ik pregnyl erbij.. De gyn heeft gezegd dat de eisprong ongeveer 36 uur na de injectie zal plaats vinden. Dus nu is het wachten

groetjes

Hey dames!

Vandaag weer een echo gehad en alle eitjes zijn nog klein. Cyclus dag 13 vandaag en ik mag zondag terugkomen.

Vorige iui was er op dag 13 iig 1 eitje rond de 10 mm maar ook pas 3 dagen later 12 mm. Dus ik maak me geen zorgen gewoon braaf door spuiten.

Spannend Dionne!! Gebruiker89 ik hoop ook op goed nieuws vanuit jou!

Supertje hoe gaat het lieverd???

Xxxx

Terug
Bovenaan