nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Supertje; had jij ook steeds geen groei? Ik heb nu pas 3x clomid en 1x gonal gehad. Volgende week ronde 2 starten. Heb vorige ronde ook gevraagd aan de fertiliteits ass die ik toen had of er nog iets word gedaan als dit niet werkt zei ze ook leo is een optie. De volgende x vroeg ik het ook aan de andere ass en die zegt weer leo is ook niet alles werkt niet altijd.. Als de komende 2 rondes ook niets doen vraag ik wel of terug mag na de gyn kijken wat zij zegt.

Dionne; ik moet zelf ovitrelle spuiten als ik ooit groeiende eitjes krijg, dus geen ervaring! maar weet wel dat je je zwanger kunt gaan voelen vd pregnyl van andere meiden!

Annemarie; komt vast goed met jou eitjes. :) Vandaag mijn laatste tabletjes primolut op dus nu wachten op een bloeding en dan denk ik dinsdag weer spuiten!

Helaas ik had er eentje die mijn eierstokken niet goed in beeld kon krijgen. Ze dacht niks gezien te hebben maar ik zag toch echt links een eitje....dinsdag mag ik terug naar ik ga toch morgen even bellen denk ik. ..lastig hoor echt ik baal er zo van dinsdag zitten we al op dag 18!!! Dan moet er toch iets te zien zijn anders stop ik echt met spuiten het heeft geen zin om je cyclus zo lang op te rekken. ..

Ik hoop dat je mag spuiten gebruiker!

Groetjes

Haha Annemarie hier precies hetzelfde vandaag! Alleen mijn rechter eierstok was helemaal niet te vinden hebben wel 5 min gezocht.. Links was dan weer zo te vinden.

Ik begin vandaag met 75IE spuiten. Ze ass had even een aanwezige gyn erbij gehaald omdat mijn eigen gyn niet aanwezig was. Samen afgesproken om met 75 te beginnen, maar hij gaf wel aan als deze ronde niets doet toch maar aan een leo gaan denken. Dus ben benieuwd wat mijn gyn ervan zegt als deze ronde niets doet en ik terug naar haar mag. Hoop natuurlijk heel hard dat ik nu wel ga reageren want zo'n leo komt nu wel ineens heel dichtbij. Een paar weken terug wilde ik het nog zo graag als ik na een paar rondes niet zou reageren..

Annemarie hoe was het bij jou vandaag?

Hey annemarie,

Wat balen zeg dat je nog geen eitje hebt! Ben je inmiddels wel weer opgehoogd? Blijven ze bij jou in het zkh ophogen tot er een eitje is? Of ook maar 2x omhoog per ronde?

Pff voel mezelf de hele dag al een beetje zenuwachtig door vanmorgen.. Maar goed het komt uiteindelijk allemaal goed! Eerst vanavond maar eens met spuiten beginnen en dan zien we wel weer verder. Maandag weer echo op cd9.

Werkse! x

Lieve meiden,

Ik heb ook weer even tijd gevonden om jullie verhalen te lezen en zelf te reageren. Ben op het moment heel druk, maar toch ben ik er contant mee bezig!

Annemarie, echt vervellend dat je eitjes niet willen groeien, en wat een aanfluiting van het zh dat ze je eierstok niet konden vinden:(. Zet hem op!! We hopen op een positief bericht vrijdag. Ik zal voor je duimen.

Gebruiker89 we zitten in hetzelfde schuitje. Ik ben afgelopen dinsdag begonnen met clomid 100 (1e keer 50, nu 2e ronde 100). Ik heb maandag mijn eerste fm van deze ronde ook op cyclusdag 9. Ben heel benieuwd of het zal leiden tot een eisprong. Hou ons op de hoogte hoe het maandag gegaan is!

Succes weer met wachten allemaal! X

Terug
Bovenaan