NOD 14 maart, wie doet er mee

Hoi Meiden,

Hier zijn de RD helaas gearriveerd!! Balen zeg.
Ben er een beetje kapot van.
Dacht van alles te voelen, maar helaas.
Ik hoop voor jullie woensdag een hele goede uitslag.

Hele fijne zonnige zondag,
liefs Kids XX

Hoi kids wat jammer zeg, maar ze kunnen beter te  vroeg komen dan te laat.
Want dan zou je gaan testen en valt het helemaal vies tegen.
Ik denk zelf dat ik het ook ga worden want heb al een paar dagen buik en rugpijn.
Gr Liselotte

Hey Kids

Wat jammer zeg hoe lang was je cyclus nou dan?

Op naar de volgende ronde zou mijn vriend zeggen, maar het is wel balen he!

Ik heb sinds vandaag ook gevoelige borsten maar ik probeer mezelf niet gek te maken en probeer het een beetje los te laten.

Daantje

Mijn NOD is 14 of 15 maart ik ga uit van de langste cyclus dus dan zou het de 15e zijn.

xx Daantje

Hoi Kids,

Wat ontzettend jammer!! Kan me voorstellen dat de teleurstelling weer groot is. Ook al is de ene maand de hoop wat hoger dan de andere keer. Het blijft altijd weer een teleurstelling als de rd toch komen.

Op naar de december baby's dan! Ik denk dat je zal volgen. Voel helemaal niets. Heb de 14e ongeveer mijn nod.

Sterkte!
X
Bodil

Dank voor jullie lieve reacties, maar ik voel me echt zeer verdrietig.
Dit was de 1e ronde weer na een miskraam en het lijkt of nu alle verdriet van de MK eruit komt.

Was alle zwangerschappen direct in de 1e ronde zwanger, misschien dat dit ook meetelt. Een beetje (veel) teleurgesteld dus.....

w.s straks na de menstuatie zal ik de draad weer oppakken maar het valt nu allemaal zo tegen....
Wil absoluut niet negatief klinken maar ik denkt dat jullie die teleurstelling wel kunnen begrijpen.

Hoop dat jullie deze week allen een positieve test in handen hebben en anders met mij meegaan voor een decemberkindje

Fijne dag, Liefs KIDS XX

Terug
Bovenaan