nod 30 nov. we zijn met velen

hoi nanking, fantastisch! spannend nog even maar klinkt goed!
ik moet zeggen, mijn bloeding is wel iets meer dan een druppel.
maar het is niet te vergelijken met de ongi's van afgelopen maanden
het kan zijn dat ik mezelf nu voor de gek houd hoor maar op www.babybox.nl zag ik het volgende..

Een vaak voorkomende, onschuldige oorzaak van bloedverlies vroeg in de zwangerschap is de innesteling van de bevruchte eicel in de baarmoeder. De hoeveelheid bloed is meestal kleiner dan wat je zou verwachten bij een menstruatie, en duurt over het algemeen één tot drie dagen. Het is ook mogelijk dat je wat langer vaginaal bloedverlies hebt. Bloedverlies door innesteling is geen reden tot zorg, maar veel vrouwen kunnen erdoor in de war raken en zien de bloeding voor een menstruatie of een beginnende miskraam aan.

Hier wat extra info...
ik ben 27 jaar, dit is mijn 4de 'poging/maand' en het is voor ons 1ste kindje

Olivia,

Zolang het niet echt op een ongesteldheid lijkt is er nog een kans dat je zwanger bent.

Bij mij was het ook zo weing, ook een halve tampon.
Helaas savonds weer wat verloren, alleen op de wc, maandverbandje was smorgens nog schoon
en vanmorgen weer, het restje leek het  wel van de avond ervoor.  ook weer een halve tampon,
tussendoor helemaal niets. Net zag ik dat ik weer een heel klein beetje aan het verliezen ben.
Ik ben nu bang dat ik toch wel ongesteld ga worden.

Ik wacht nog wel tot woensdag of het echt door gaat zetten.
Maar wil mezelf een beetje beschermen tegen een teleurstelling dus ga er maar vanuit dat het niets wordt.

oeps, zag niet dat we al een tweede pagina hadden

nanking, ik hoop dat je  morgen een nog  duidelijker testje in je handen hebt.

olivia, de mijne is ook heel anders dan de vorige maanden, toen had ik altijd  4 dagenbruin voor de echte rode duivels
nu was het dus heel duidelijk helder  rood zo 4 dagen  voor mijn nod
fijn dat je de tekst van babybox hier hebt neergezet, het geeft me ietjes  hoop

tevens nog steeds geen andere klachten dan de wat zwaardere bosten

andere meiden al wat meer klachten?

he hallo,

het is nog geen 30 nov. dus ik hou nog wat hoop maar heb nou ook rugpijn en mijn buik doet ook nog steeds pijn (dit lijkt steeds erger te worden sinds vanacht/vanochtend)
dus ik zal wel ong. worden. al heb ik normaal nooit van te voren rugpijn.... heb nou ook al meer dan 1.5 week heel veel uitscheiding... dus ik weet het niet meer.
WAAAAAHHHHHHHHHH..... ik wil niet meer wachten...

Succes nog allemaal en het is (nog maar) 2 dagen..
gr.

hallo

ik heb vandaag getest en ik ben zwanger
ben er nog helemaal ondersteboven van
ik hoop dat jullie ook snel volgen
heel veel succes met wachten op jullie nod en ik duim voor jullie

liesf ikjes

ikjes, van harte meid, ik vind het super gaaf voor je.
best raar dat de test 2 dagen geleden negatief was en nu positief, je snapt toch niet hoe snel je lichaam verandert.
hier gaf de test nog niet veel anders aan dan gisteren, mijn borsten doen al wel de hele dag pijn en ik heb nu steeds een bruine afscheiding, normaal heb ik dit voor mijn ongi nooit. raar.
ook prikt het steeds in mijn onderbuik.
maar zoals jullie weten kan je lichaam je flink voor de gek houden, over 2dagen weet ik meer. pfff

Hoi Meiden
Nog heel even!!
Ikjes gefeliciteerd.
Ik denk zelf dat ik ook zwanger ben. Het is een gevoel maar het is heel sterk. Ik heb niet veel klachten maar dat had ik vorige keer ook niet (mk). Ik hoop het zo. Het is niet zo dat ik elke maand denk dat ik zwanger ben hoor. Wij zijn al in ronde 11 dus ik weet ook hoe het voelt om ongi te worden.
Ik denk het echt,
Ik hoop het ook zo voor jullie allemaal. Er zijn al zoveel zwangeren dus het is vast een vruchtbare maand.
Kus
Bloem

Terug
Bovenaan