NOD April 2022!

Ik word een beetje gek van die action testen… want is dit nou een lijntje? 3 min na aflezen.. het is niet roze moet ik zeggen. Dit is een normale test, geen vroege. Was op!

https://ibb.co/89C0Jvh
 
[quote quote=10550473]He Juliatje ik zie een streepje hoor is nog heel licht maar over een paar dagen weer testen?[/quote]Jaa en ik bloed dus heel licht…. En ik wilde net kijken en het streepje is weg ? nouja morgenvroeg maar weer testen!
 
[quote quote=10550482] Jaa en ik bloed dus heel licht…. En ik wilde net kijken en het streepje is weg ? nouja morgenvroeg maar weer testen![/quote]
Hi Julia, die testen van de action zijn echt om gek van te worden. Ik dacht vorige week ook echt een streepje te zien... ik hoop dat die van jou echt positief uitslaat komende dagen! En als je het echt zeker wil weten zou ik toch die dure van clearblue kopen waar zwanger of niet zwanger op staat. Ben zo benieuwd! Hoop met je mee!! ? 
 
[quote quote=10550078]Helaas dames Ook ik ga door naar de volgende ronde Better luck next time??[/quote]
Ah echt balen! ☹️
Vol goede moed naar de volgende! We zijn in ieder geval niet alleen haha. 
 
[quote quote=10550523]
Hi Julia, die testen van de action zijn echt om gek van te worden. Ik dacht vorige week ook echt een streepje te zien... ik hoop dat die van jou echt positief uitslaat komende dagen! En als je het echt zeker wil weten zou ik toch die dure van clearblue kopen waar zwanger of niet zwanger op staat. Ben zo benieuwd! Hoop met je mee!! ? [/quote]Menstruatie zet niet door helaas… test was negatief! Maar het was niet een ‘vroege’ test. Heeft het zin om die alsnog te halen? Of zal ik wachten? ?

Word echt gek! Zet wel of niet door ongesteldheid ?
 
Terug
Bovenaan