NOD April 2022!

Ik moet nog een half weekje a weekje wachten! Duurt lang hahaha!! ??

Wat vervelend voor de meiden die ongesteld aan het worden zijn ? Had graag gelezen dat jullie allemaal positief hadden getest. Sorry voor mijn late reactie, ik was een lang weekend in London ? Zou dit topic lekker open laten. Kunnen we gewoon contact houden ?
 
Aaah balen ook!
Ik heb toch vanmorgen kunnen testen maar negatief. Ik verwacht mijn menstruatie vanavond.
Dan is het ook precies 14 dagen terug dat mijn eisprong was het is nogal op de minuut af bij mij!
Maar helaas dus wel een negatieve test!
 
Bruinverlies zet helaas niet door!

Ben helaas wel heel ziek sinds gistermiddag, koorts, verkouden en misselijk! Bah!

Ik ben heel benieuwd naar de rest van de meiden ??
 
[quote quote=10549172]
Zo balen... ik ben denk ik ook ongesteld, nog wel licht maar zal morgen wel meer zijn. Helaas! 
Ook ik ga echt proberen pas te testen op mijn NOD volgende maand. Deze maand heb ik me echt gek laten maken door die blaasontsteking... 
Lijkt me wel leuk contact te houden in dit topic, met oog op de volgende poging? Jullie? [/quote]Zet het bij jou wel door? Bij mij alweer gestopt haha
We gaan zeker contact houden ❤️
 
[quote quote=10549282] Zet het bij jou wel door? Bij mij alweer gestopt haha We gaan zeker contact houden ❤️[/quote]
Hoe is het nu bij jou Juliatje?
 
[quote quote=10549601]
Hoe is het nu bij jou Juliatje?[/quote]Nou ik lig ziek op de bank inmiddels! Nog steeds niet ongesteld, wel negatief getest helaas. Zit nu op 11/12 dpo!

Hoe gaat t met jou? ?
 
[quote quote=10549612] Nou ik lig ziek op de bank inmiddels! Nog steeds niet ongesteld, wel negatief getest helaas. Zit nu op 11/12 dpo! Hoe gaat t met jou? ?[/quote]
Ah balen. Beterschap! Niet ongesteld klinkt normaal erg fijn, maar niet als je ziek bent. Hopelijk knap je snel weer op!?
Ik zit nog op het wachtbankje. Ik verwacht vrijdag mijn menstruatie en de laatste keren werd ik het steeds in de ochtend. Dus nog even afwachten. Steekjes die ik maandag had zijn er vandaag niet meer, maar wel sinds gister een zeurende hoofdpijn. Nog niet zo hevig als normaal. We gaan het zien.
 
[quote quote=10549622]
Ah balen. Beterschap! Niet ongesteld klinkt normaal erg fijn, maar niet als je ziek bent. Hopelijk knap je snel weer op!?
Ik zit nog op het wachtbankje. Ik verwacht vrijdag mijn menstruatie en de laatste keren werd ik het steeds in de ochtend. Dus nog even afwachten. Steekjes die ik maandag had zijn er vandaag niet meer, maar wel sinds gister een zeurende hoofdpijn. Nog niet zo hevig als normaal. We gaan het zien.[/quote]Wat lief! Dankjewel ?
Zolang ik nog niet echt bloed, dan geeft het moed!

Oeh spannend zeg! Ga je eerder testen? Sterkte met je hoofdpijn! ?
 
Terug
Bovenaan