NOD April 2022!

[quote quote=10551451]Hier geen menstruatie! Ik ga morgenochtend testen dan ben ik 2 dagen overtijd ☺️Ben heel benieuwd wat de uitslag zal zijn![/quote]
 
Spannend! Ben erg benieuwd. Succes! 
 
[quote quote=10551422]
 
Jaa zeker, ben ook eel blij met mn cyckus. Uiterlijk 24 mei ? Jij?[/quote]
Ik een weekje eerder.. dus we mogen aankomende week weer aan de bak ?. Jij ook bijna! Ben altijd blij als je weer in die vruchtbare periode zit, want in de tijd tussen menstruatie en ovulatie moet je zo wachten tot je weer wat kan doen voor een kindje. 
 
[quote quote=10551468]
Jaa zeker, ben ook eel blij met mn cyckus. Uiterlijk 24 mei ? Jij? Ik een weekje eerder.. dus we mogen aankomende week weer aan de bak ?. Jij ook bijna! Ben altijd blij als je weer in die vruchtbare periode zit, want in de tijd tussen menstruatie en ovulatie moet je zo wachten tot je weer wat kan doen voor een kindje.
[/quote]
Jaa klopt. Hekel aan wachten. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar blijft elke maand weer spannend.
 
Voor jou ook spannend Maaike!! Al getest?
 
Ik heb zeker al getest, zojuist weer!!

Tot nu toe negatieve testen, maar geen menstruatie te bekennen ?? als ik een verlate eisprong heb gehad is het vandaag precies 14 dagen geleden dat we geklust hebben in de vruchtbare periode! Maar goed, wacht het rustig af en anders laat ik bloedprikken dinsdag mocht ik nog steeds geen menstruatie hebben ☺️☺️
 
oef wat spannend Maaike, ik ben zo benieuwd! 


Mijn vruchtbare periode begon gisteren, dus gisteren begonnen met de ovulatie testen van clear blue. Ik zou volgens mijn app 3 mei een eisprong hebben. Maar de ovulatie test was gisteren, vanochtend en vanavond positief met een smiley. Dus die eisprong is er eerder... schrok ervan maar dus gelijk aan de slag haha. 
Wanneer kan de rest testen of gebruiken jullie geen ovulatietesten? 

 
[quote quote=10551809]Ik heb zeker al getest, zojuist weer!! Tot nu toe negatieve testen, maar geen menstruatie te bekennen ?? als ik een verlate eisprong heb gehad is het vandaag precies 14 dagen geleden dat we geklust hebben in de vruchtbare periode! Maar goed, wacht het rustig af en anders laat ik bloedprikken dinsdag mocht ik nog steeds geen menstruatie hebben ☺️☺️[/quote]
 
 
Spannend Maaike!!
[quote quote=10552023]oef wat spannend Maaike, ik ben zo benieuwd! Mijn vruchtbare periode begon gisteren, dus gisteren begonnen met de ovulatie testen van clear blue. Ik zou volgens mijn app 3 mei een eisprong hebben. Maar de ovulatie test was gisteren, vanochtend en vanavond positief met een smiley. Dus die eisprong is er eerder… schrok ervan maar dus gelijk aan de slag haha. Wanneer kan de rest testen of gebruiken jullie geen ovulatietesten?[/quote]
Ik heb steeds bij de laatste test past een smiley gehad. Dus had geen testen erna over
 
Hoi dames, Als het mag sluit ik me graag bij jullie aan. 13 april is mijn mirena verwijderd, 20 april licht positieve ovulatie test en 21 april positieve (heel donkere streepjes) ovulatie test. Het is nu 12 dagen na mijn eisprong. Heb eigenlijk geen klachten, slaap wel slecht de afgelopen 2 dagen maar waarschijnlijk hier teveel mee bezig? Ik heb nog geen menstruatie gehad na verwijdering mirena. Ik heb deze 7 jaar gehad en dus nooit meer een menstruatie gehad sindsdien. Ik zit eraan te denken dit weekend te testen. Dan zit ik 16-17 dagen na mijn eisprong. Zouden jullie dit ook adviseren? Ik weet dus niet wanneer ik ongesteld zal 'moeten' worden.. beetje vervelend al dat wachten.. ?  Ik hoor graag hoe jullie erover denken☺️   Groetjes, Daniëlle    - Nog even aan aanvulling; ik begin nu bloederige afscheiding te krijgen, verder geen buikpijn oid. Zou dit nog een innestelingsbloeding kunnen zijn? 


Groetjes
Daniëlle
 
Terug
Bovenaan