NOD April 2022!

[quote quote=10550574]Negatief helaas! Nu maar hopen m’n menstruatie doorzet.[/quote]
Zo jammer en balen! Hoop ook voor je dat het snel doorzet.. dan kan je het weer even loslaten! 
succes ? 
 
He balen Juliatje, al die onzekerheid!
Mijn vriend en ik hebben besloten wat actiever te gaan leven. Ik heb geen zwaar overgewicht, maar 10 kg minder mag wel. Ookal weet ik dat een gezond gewicht goed is voor de vruchtbare kansen, vind ik het wel lastig om te zien als de gezettere vrouwen in mijn omgeving al meerdere wondertjes hebben.
Maarja, je moet alles maar proberen.
 
[quote quote=10550723]He balen Juliatje, al die onzekerheid! Mijn vriend en ik hebben besloten wat actiever te gaan leven. Ik heb geen zwaar overgewicht, maar 10 kg minder mag wel. Ookal weet ik dat een gezond gewicht goed is voor de vruchtbare kansen, vind ik het wel lastig om te zien als de gezettere vrouwen in mijn omgeving al meerdere wondertjes hebben. Maarja, je moet alles maar proberen.[/quote]
Ik doe hetzelfde.. maar toch lastig soms hè? Vind het ergens ook zonde om volle bak buikspieren te trainen met oog op hopelijk een zwangerschap. Maar met kleine aanpassingen leef je al gezonder.. 
Snap wat je zegt over dat sommige al wel kinderen hebben waarvan je weet dat ze misschien ongezonder leven. Hoeveelste ronde is dit voor jullie? 
Niet jezelf gek laten maken hoor, doen wat voor jou goed voelt! 
 
[quote quote=10550761] Ik doe hetzelfde.. maar toch lastig soms hè? Vind het ergens ook zonde om volle bak buikspieren te trainen met oog op hopelijk een zwangerschap. Maar met kleine aanpassingen leef je al gezonder.. Snap wat je zegt over dat sommige al wel kinderen hebben waarvan je weet dat ze misschien ongezonder leven. Hoeveelste ronde is dit voor jullie? Niet jezelf gek laten maken hoor, doen wat voor jou goed voelt![/quote]
Ik ben 1 augustus gestopt met de pil. Heb nooit een cyclus gehad van 28 dagen, nu ook tussen de 27 en 32 dagen. 
Nog geen jaar bezig, maar tijd vliegt wel te hard voorbij
En jij Kim?
 
[quote quote=10550766] Ik ben 1 augustus gestopt met de pil. Heb nooit een cyclus gehad van 28 dagen, nu ook tussen de 27 en 32 dagen. Nog geen jaar bezig, maar tijd vliegt wel te hard voorbij En jij Kim?[/quote]
Dat is een prima cyclus toch, die je hebt? De tijd gaat echt enorm snel... ik heb in december mijn spiraal laten verwijderen, dus dat is nog niet zo heel lang. 
Spannende tijden zijn het.. wanneer heb je je NOD? 
 
[quote quote=10551109] Dat is een prima cyclus toch, die je hebt? De tijd gaat echt enorm snel… ik heb in december mijn spiraal laten verwijderen, dus dat is nog niet zo heel lang. Spannende tijden zijn het.. wanneer heb je je NOD?[/quote]
Jaa zeker, ben ook eel blij met mn cyckus.
Uiterlijk 24 mei ?
Jij?
 
Hier geen menstruatie! Ik ga morgenochtend testen dan ben ik 2 dagen overtijd ☺️
Ben heel benieuwd wat de uitslag zal zijn!
 
Terug
Bovenaan