NOD April 2022!

[quote quote=10549626] Wat lief! Dankjewel ? Zolang ik nog niet echt bloed, dan geeft het moed! Oeh spannend zeg! Ga je eerder testen? Sterkte met je hoofdpijn! ?[/quote]
Thanks!
Maandag voor de steken getest. Die was negatief. 2 uurtjes later kwamen de steekjes en hielden tot gister aan.  Niet hevig, wel aanwezig. Ik vind het zonde om een nieuwe early te halen dus wacht af.
 
[quote quote=10549629]
Thanks!
Maandag voor de steken getest. Die was negatief. 2 uurtjes later kwamen de steekjes en hielden tot gister aan.  Niet hevig, wel aanwezig. Ik vind het zonde om een nieuwe early te halen dus wacht af.[/quote]Groot gelijk heb je! Ik zal voor je duimen!

Hoe gaat t met de rest? ???
 
Balen voor degene die toch ongesteld zijn geworden. Ik ben ook gewoon ongesteld geworden. Wel minder dan normaal maar goed, vol goede moed naar de volgende poging. Dan zit m'n ovulatie rond m'n verjaardag dus laat die dan maar raak zijn! Zijn nu alle dames die dinsdag de NOD hadden ongesteld geworden? Wie zit er nog te wachten? 
 
[quote quote=10549992]Balen voor degene die toch ongesteld zijn geworden. Ik ben ook gewoon ongesteld geworden. Wel minder dan normaal maar goed, vol goede moed naar de volgende poging. Dan zit m'n ovulatie rond m'n verjaardag dus laat die dan maar raak zijn! Zijn nu alle dames die dinsdag de NOD hadden ongesteld geworden? Wie zit er nog te wachten? [/quote]Ah nee!! Wat balen!! Nou ik zit inmiddels op 13 dpo, maar heb alrijd een korte lf, dus heb sinds maandag al wat bruinverlies maar zet niet door… soms maar twee drupjes bruin bloed per dag in m’n inlegkruisje. Vanochtend getest, maar negatief! Dus ik wacht tot het doorzet en dan gaan we weer voor de volgende ronde ??
 
Hier nog op het wacht bankje! Heb wel last van steekjes en krampjes. Dus verwacht mijn menstruatie na het weekend gewoon! Heb wel besloten niet eerder te testen, dit werkt bij mij nooit! Met mijn laatste zwangerschap was het voor nod negatief en 1 dag overtijd positief. Dus wacht wel eventjes haha ?

Wat balen zeg dames dat jullie ongesteld zijn geworden ? Hopelijk de nieuwe ronde een voltreffer en positieve testen ?
 
Ik zou normaal gezien dit weekend ongesteld worden (2 weken geleden hoge lh bloed waarde en knaltest) was toen bij de gynaecoloog wegens pcos maar ze gaf aan dat er een eisprong aan kwam. Nu dus 2 weken later en sinds paar uur onderbuikpijn... net een test gedaan maar dat was met zeer heldere urine was helemaal niet sterk.. wachten maar.
 
Hi meiden,

Ik heb een vraag… ik heb sinds maandag al bruinverlies, wat niet echt doorzet. Super irritant want wil gewoon beginnen aan een nieuwe ronde. Zit nu op 14 dpo, had het zeker verwacht al. Kan ik nog testen? Of houd m’n lichaam me sws voor de gek? Door al 6 dagen bruinverlies te verliezen ( 2 drupjes per dag en in de nacht niks)…

Innesteling lijkt me te lang duren… en heb net een ovulatietest (zwangerschapstesten zijn op en deze had ik nog liggen) gedaan.. duidelijk een streep maar wel negatief nog. Had gelezen dat mocht je zwanger zijn hij duidelijk positief moet zijn. Word gek van deze onzekerheid haha
 
Terug
Bovenaan