NOD April 2022!

[quote quote=10552699]Hoi dames, Als het mag sluit ik me graag bij jullie aan. 13 april is mijn mirena verwijderd, 20 april licht positieve ovulatie test en 21 april positieve (heel donkere streepjes) ovulatie test. Het is nu 12 dagen na mijn eisprong. Heb eigenlijk geen klachten, slaap wel slecht de afgelopen 2 dagen maar waarschijnlijk hier teveel mee bezig? Ik heb nog geen menstruatie gehad na verwijdering mirena. Ik heb deze 7 jaar gehad en dus nooit meer een menstruatie gehad sindsdien. Ik zit eraan te denken dit weekend te testen. Dan zit ik 16-17 dagen na mijn eisprong. Zouden jullie dit ook adviseren? Ik weet dus niet wanneer ik ongesteld zal ‘moeten’ worden.. beetje vervelend al dat wachten.. ? Ik hoor graag hoe jullie erover denken☺️ Groetjes, Daniëlle – Nog even aan aanvulling; ik begin nu bloederige afscheiding te krijgen, verder geen buikpijn oid. Zou dit nog een innestelingsbloeding kunnen zijn?[/quote]
Oh spannend zeg! Zou natuurlijk echt te leuk zijn als het gelijk raak mag zijn. Je kan natuurlijk voor de zekerheid een testje doen.. het is alleen zo lastig omdat je nog niet weet of je nu overtijd bent of niet. Spannend hoor, hou je ons op de hoogte? Poging voor je eerste kindje? Hoe oud ben je? 

Ik zit nu in de wacht tijd, mijn eisprong kwam echt een heel stuk eerder dan verwacht, dus mijn app zegt dat ik de 17e ongesteld moet worden maar omdat m'n eisprong eerder is kan ik ook eerder m'n ongesteldheid verwachten toch? Snap soms niks van het lijf haha. 
 
Ja heel spannend.. beetje te haha. Worden jullie er soms ook zo gek van? Dat wachten die weken lijken eeuwen te duren. Ik probeer er niks van te verwachten want kan best zijn dat het eventjes duurt natuurlijk. 
Wel fijn om erover te kletsen met anderen. Vriendinnen van mij die zitten nu niet in deze fase (hebben al kids)
Ik ben 29, en idd poging voor eerste kindje☺️ Extra spannend.. weet niet hoe of wat te verwachten. 
En voor jou? Ook eerste kindje? 



Ik krijg vandaag mijn testen.. hopelijk kan ik me bedwingen tot dit weekend te wachten haha. Ik zal jullie op de hoogte houden idd. 

Ohhh wat lastig he.. heb je wel een regelmatige cyclus? Je zou idd zeggen dat het dan ook eerder zou komen.. maar ja je weet het nooit hè.. pff je lichaam doet soms gek. 


Ik heb dus alleen gisteren heel klein beetje bloederige afscheiding gehad nu niks meer en ben naast extreem moe verder helemaal oké.. 
 
 
 
[quote quote=10552912]Ja heel spannend.. beetje te haha. Worden jullie er soms ook zo gek van? Dat wachten die weken lijken eeuwen te duren. Ik probeer er niks van te verwachten want kan best zijn dat het eventjes duurt natuurlijk. Wel fijn om erover te kletsen met anderen. Vriendinnen van mij die zitten nu niet in deze fase (hebben al kids) Ik ben 29, en idd poging voor eerste kindje☺️ Extra spannend.. weet niet hoe of wat te verwachten. En voor jou? Ook eerste kindje? Ik krijg vandaag mijn testen.. hopelijk kan ik me bedwingen tot dit weekend te wachten haha. Ik zal jullie op de hoogte houden idd. Ohhh wat lastig he.. heb je wel een regelmatige cyclus? Je zou idd zeggen dat het dan ook eerder zou komen.. maar ja je weet het nooit hè.. pff je lichaam doet soms gek. Ik heb dus alleen gisteren heel klein beetje bloederige afscheiding gehad nu niks meer en ben naast extreem moe verder helemaal oké..[/quote]
 
Spannend zeg! Ik hoop het zo voor je. Zou heel mooi zijn ?
Ooh Kim, dan hoef je minder lang te wachten. Ik zie voordelen?
Ik verwacht mijn eisprong pas volgende week dus ik heb nog even geduld
 
Inmiddels begint mijn menstruatie toch door te breken.. opzich niet zo erg lijkt me ook wel goed om toch eerst ongesteld te worden. En dan heb ik volgende maand meer zicht op wanneer ik evt moet testen. Dus nu op naar maand 2! 


Hoe lang ben jij al bezig Merel?? 
 
[quote quote=10553070]Inmiddels begint mijn menstruatie toch door te breken.. opzich niet zo erg lijkt me ook wel goed om toch eerst ongesteld te worden. En dan heb ik volgende maand meer zicht op wanneer ik evt moet testen. Dus nu op naar maand 2! Hoe lang ben jij al bezig Merel??[/quote] Sorry voor de late reactie! Ik merk dat wanneer ik niet op het wachtbankje zit ik minder op deze pagina zit? Ik ben 1 augustus gestopt met de pil. Heb al verschillende ovulatietesten en zwangerschapstesten erdoorheen gesleept. Maar probeer het niet elke maand te doen. Ik herken mijn vruchtbare periode wel steeds beter. Mijn vriend is er wat makkelijker in. Niet te veel mee bezig zijn, het komt vanzelf. Maarja. Mijn lichaam en ik voel elke maand weer van alles. Door het slikken van foliumzuur ben ik er al mee bezig. Drama
 
Oh dat geeft helemaal niks snap ik hoor haha. 


Ik heb dat nu ook wel.. tis nu weer maandje wachten.. 
Oh al wel een poosje dus? Maar wel regelmatige cyclus? 


Ik heb ook ovulatie testen gebruikt afgelopen maand, ik vond dat wel fijn want dan wist ik wanneer ik ongesteld moest worden (omdat m'n spiraal er net uit is) En wil ze aankomende maand ook weer gebruiken. 


Dat veel mee bezig zijn herken ik? gaat vanzelf hè pffff, maar goed! 

Hopen op meer geluk de komende maand! ??
 
Dat herken ik Merel, mijn vriend is er ook minder mee bezig en hij zou het prima vinden als het volgend jaar pas raak ik, nou... ik niet haha. Precies wat jij zegt; door elke dag foliumzuur te slikken word je er al aan herinnert. In ieder geval fijn dat we elkaar hier begrijpen en we erover kunnen praten.
 
@Danielle: Ik ben ook bezig voor mijn eerste kindje en ik ben laatst 31 geworden. Helaas niet veel kunnen doen in de vruchtbare week omdat mijn vriend heel ziek was... baal ik dan toch stiekem van haha. Maar wel iets gedaan dus hopelijk is het genoeg, al ga ik er niet vanuit. Ik zit zelfs te denken volgende maand mijn ovulatie testen even te laten voor wat het is en gewoon even zonder moeten... maar ik ben benieuwd of ik dat kan haha. 

Hoe staan jullie hierin? Leven jullie ook van ovulatie naar ovulatie incl testen? 
 
@Danielle: wel fijn dat je gelijk ongesteld wordt, dat is heel positief toch? Dan kan je vanaf nu gerichter kijken. Ook wel fijn! 
 
Terug
Bovenaan