NOD April 2022!

Ja zeker dat is wel fijn. En dat het gewoon weer meteen 'werkt' is ook wel fijn. 


Ik ga vanaf volgend weekend ook weer ovulatie testen gebruiken, omdat dit mij wel fijn gevoel geeft (heb last van m'n ovulatie dus kan hem denk ik wel weer herleiden) 
 
Ga jij ze weer gebruiken? Dit wordt onze 2e maand dus nog maar net begonnen.. maar ik vind het dus wel fijn. 
 
[quote quote=10553556]Oh dat geeft helemaal niks snap ik hoor haha. Ik heb dat nu ook wel.. tis nu weer maandje wachten.. Oh al wel een poosje dus? Maar wel regelmatige cyclus? Ik heb ook ovulatie testen gebruikt afgelopen maand, ik vond dat wel fijn want dan wist ik wanneer ik ongesteld moest worden (omdat m’n spiraal er net uit is) En wil ze aankomende maand ook weer gebruiken. Dat veel mee bezig zijn herken ik? gaat vanzelf hè pffff, maar goed! Hopen op meer geluk de komende maand! ??[/quote]
Tussen de 27 en 32 dagen. De laatste 2 maanden 32 dagen. Ik heb nu het idee dat mijn vruchtbare periode al wat eerder is, dus verwacht een kortere cyclus. Deze maand zonder ovulatietesten, misschien dat ik volgende maand het toch weer doe?
 
[quote quote=10553637]Dat herken ik Merel, mijn vriend is er ook minder mee bezig en hij zou het prima vinden als het volgend jaar pas raak ik, nou… ik niet haha. Precies wat jij zegt; door elke dag foliumzuur te slikken word je er al aan herinnert. In ieder geval fijn dat we elkaar hier begrijpen en we erover kunnen praten. @Danielle: Ik ben ook bezig voor mijn eerste kindje en ik ben laatst 31 geworden. Helaas niet veel kunnen doen in de vruchtbare week omdat mijn vriend heel ziek was… baal ik dan toch stiekem van haha. Maar wel iets gedaan dus hopelijk is het genoeg, al ga ik er niet vanuit. Ik zit zelfs te denken volgende maand mijn ovulatie testen even te laten voor wat het is en gewoon even zonder moeten… maar ik ben benieuwd of ik dat kan haha. Hoe staan jullie hierin? Leven jullie ook van ovulatie naar ovulatie incl testen?[/quote]
Precies! Mijn vriend denkt precies zo. Als het komt is het prima, we zijn bewust gestopt met de pil. Maar als het volgend jaar pas raak is dan is het ook goed.
Nou voor mij niet. Ik wil het zo snel mogelijk?
Ik merk wel heel erg dat ik van maand tot maand leef. De week van mijn menstruatie en de week erna gaan wel snel. Maar het wachtbankje duurt me te lang. Daarom zwicht ik ook nog wel eens snel voor de vroege testen
 
Hoe is het met jullie meiden? Sorry ik ben even afwezig geweest na m’n menstruatie! Zojuist weer een positieve ovulatietest in m’n handen, dus vanavond aan de bak! Hopelijk ben ik nog op tijd ?
 
[quote quote=10554355]Hoe is het met jullie meiden? Sorry ik ben even afwezig geweest na m’n menstruatie! Zojuist weer een positieve ovulatietest in m’n handen, dus vanavond aan de bak! Hopelijk ben ik nog op tijd ?[/quote]
Hoi hoi!
Hier sinds gister avond mijn menstruatie over. Ik verwacht over ongeveer 9 dagen mijn eisprong (dit weekend vast beginnen met ovulatie testen want dit wordt de 2e maand dus nog even afwachten of alles klopt qua cyclus)
 
Fijn dat hij positief was! Succes en veel plezier haha!
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Er 'plezier' in maken zonder dat je het gevoel hebt dat je MOET? Ik wil namelijk mij eisprong niet missen.. hoe vaak is het het beste om te doen? Ik las om de dag in je vruchtbare week? 


 
 
[quote quote=10552023]oef wat spannend Maaike, ik ben zo benieuwd! 


Mijn vruchtbare periode begon gisteren, dus gisteren begonnen met de ovulatie testen van clear blue. Ik zou volgens mijn app 3 mei een eisprong hebben. Maar de ovulatie test was gisteren, vanochtend en vanavond positief met een smiley. Dus die eisprong is er eerder... schrok ervan maar dus gelijk aan de slag haha. 
Wanneer kan de rest testen of gebruiken jullie geen ovulatietesten? 

[/quote]Oehhh jij kan al bijna testen of niet meid? ?
 
[quote quote=10554359]
Hoi hoi!
Hier sinds gister avond mijn menstruatie over. Ik verwacht over ongeveer 9 dagen mijn eisprong (dit weekend vast beginnen met ovulatie testen want dit wordt de 2e maand dus nog even afwachten of alles klopt qua cyclus)
 
Fijn dat hij positief was! Succes en veel plezier haha!
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Er 'plezier' in maken zonder dat je het gevoel hebt dat je MOET? Ik wil namelijk mij eisprong niet missen.. hoe vaak is het het beste om te doen? Ik las om de dag in je vruchtbare week? 


 [/quote]Oeh spannend! Ja mijn ovulatie schommelt ook vreselijk! Maar vandaag op dag 15, dus prima ? Ook wel een seen ovulatie gehad op dag 9… dus begin maar op tijd met testen idd! Haha

Ivm mn vriend z’n werk is hij vaak langer dagen weg, dus ik heb geluk dat hij nu thuis is! Morgen is hij weer weg voor 2 dagen namelijk! We hebben regelmatig sex, alleen t weekend helaas niet want hij was niet fit… dus we moeten het van deze ene keer hebben deze ronde haha ?

Snap best dat er een soort van ‘druk’ op ligt, maar zelf ben ik daar niet zoveel mee bezig en probeer gewoon te genieten van de sex, wat eigenlijk vanzelf gaat! Totaal geen moeite mee ?

Hoe zit dat bij jullie?
 
[quote quote=10554373] Oeh spannend! Ja mijn ovulatie schommelt ook vreselijk! Maar vandaag op dag 15, dus prima ? Ook wel een seen ovulatie gehad op dag 9… dus begin maar op tijd met testen idd! Haha Ivm mn vriend z’n werk is hij vaak langer dagen weg, dus ik heb geluk dat hij nu thuis is! Morgen is hij weer weg voor 2 dagen namelijk! We hebben regelmatig sex, alleen t weekend helaas niet want hij was niet fit… dus we moeten het van deze ene keer hebben deze ronde haha ? Snap best dat er een soort van ‘druk’ op ligt, maar zelf ben ik daar niet zoveel mee bezig en probeer gewoon te genieten van de sex, wat eigenlijk vanzelf gaat! Totaal geen moeite mee ? Hoe zit dat bij jullie?[/quote] Oh echt? Nou dan begin ik nog maar iets eerder haha. Ik heb er nog 46.. dus kan nog ff door hahaha.  Ik weet nu beter mijn ovulatie dus vorige maand was dat iets minder vandaar dat 'moeten' gevoel. Ik heb mijn vriend alvast voorbereid voor de komende week hahaha. Ik vind het gewoon zelf beetje zonde als je niet genoeg je best doet, klinkt beetje stom maar ik bedoel; de invloed die je erop kunt hebben die wil ik toch graag gebruiken. Mijn vriend zei eerst; we doen het wanneer we zin hebben maar dat heb ik nu al veranderd naar dat het wel ECHT moet in m'n vruchtbare week hahaha. Het is wat hè.... oh oh oh.   
 
Ik had gister een positieve ovulatietest en vanochtend een negatieve. Wanneer vindt dan mijn eisprong plaats? Of is hij vannacht al gesprongen? Wil deze cyclus alles zo nauwkeurig mogelijk bijhouden met dpo dagen enz… en omdat we alleen gisteravond ( én afgelopen weekend maar die kans acht ik zeer klein) sex hebben gehad, vriend vandaag alweer weg voor werk. Kan ik morgen beginnen met 1 DPO? ?

https://i.postimg.cc/3JR7ZHKn/07-FABB93-BA43-4264-82-DC-AC1018285899.jpg
 
Terug
Bovenaan