[quote quote=10553556]Oh dat geeft helemaal niks snap ik hoor haha. Ik heb dat nu ook wel.. tis nu weer maandje wachten.. Oh al wel een poosje dus? Maar wel regelmatige cyclus? Ik heb ook ovulatie testen gebruikt afgelopen maand, ik vond dat wel fijn want dan wist ik wanneer ik ongesteld moest worden (omdat m’n spiraal er net uit is) En wil ze aankomende maand ook weer gebruiken. Dat veel mee bezig zijn herken ik? gaat vanzelf hè pffff, maar goed! Hopen op meer geluk de komende maand! ??[/quote]
Tussen de 27 en 32 dagen. De laatste 2 maanden 32 dagen. Ik heb nu het idee dat mijn vruchtbare periode al wat eerder is, dus verwacht een kortere cyclus. Deze maand zonder ovulatietesten, misschien dat ik volgende maand het toch weer doe?
[quote quote=10553637]Dat herken ik Merel, mijn vriend is er ook minder mee bezig en hij zou het prima vinden als het volgend jaar pas raak ik, nou… ik niet haha. Precies wat jij zegt; door elke dag foliumzuur te slikken word je er al aan herinnert. In ieder geval fijn dat we elkaar hier begrijpen en we erover kunnen praten. @Danielle: Ik ben ook bezig voor mijn eerste kindje en ik ben laatst 31 geworden. Helaas niet veel kunnen doen in de vruchtbare week omdat mijn vriend heel ziek was… baal ik dan toch stiekem van haha. Maar wel iets gedaan dus hopelijk is het genoeg, al ga ik er niet vanuit. Ik zit zelfs te denken volgende maand mijn ovulatie testen even te laten voor wat het is en gewoon even zonder moeten… maar ik ben benieuwd of ik dat kan haha. Hoe staan jullie hierin? Leven jullie ook van ovulatie naar ovulatie incl testen?[/quote]
Precies! Mijn vriend denkt precies zo. Als het komt is het prima, we zijn bewust gestopt met de pil. Maar als het volgend jaar pas raak is dan is het ook goed.
Nou voor mij niet. Ik wil het zo snel mogelijk?
Ik merk wel heel erg dat ik van maand tot maand leef. De week van mijn menstruatie en de week erna gaan wel snel. Maar het wachtbankje duurt me te lang. Daarom zwicht ik ook nog wel eens snel voor de vroege testen