NOD April 2022!

[quote quote=10548785]Ik ben ook echt de dagen aan het aftellen, maar ik ga/kan nog geen vroege test doen, misschien ten vroegste maandag. Dan ben ik 10 DPO. Mijn luteale fase is 11 dagen, vandaar dat vroeger testen voor mij niet veel zin heeft.
Intussen voel of merk ik niks, dus ik heb er sowieso niet te veel verwachtingen van. Al weet ik dat dat niet veel wil zeggen ?, innesteling is bij mij mogelijk ook nog niet gebeurd (nu 8 DPO).[/quote]Oeh spannend!
Stiekem al getest of nog niet? ?
 
[quote quote=10548757]Maar het kan ook echt zijn dat het nog niet eens is ingenesteld he.
Als je het opzoek is 9 dpo gemiddeld de innesteling en duurt ook weer een dag of 2 en daarna begin je pas hcg aan te maken .[/quote]Dat is waar! Vanochtend niet getest. Denk morgen weer.. geen buikpijn meer gelukkig. Wel gelige afscheiding, meestal een teken dat ik ongesteld ga worden.

Hoe is het met jou? ?
 
[quote quote=10548936] Oeh spannend! Stiekem al getest of nog niet? ?[/quote]
Nee hehe, nog niet getest! Twijfel ook een beetje dat ik het morgen ga doen. Nog steeds geen tekenen gemerkt van innesteling of zwangerschap en denk dat het wel gaat lukken om te wachten tot dinsdag. Dan verspil ik ten minste geen test. Maar we zullen zien, kan best zijn dat ik me morgen toch niet ga kunnen inhouden ?
 
Ben nu 10 DPO, en net weer een Omo witte test helaas. Ik lig eruit denk ik ?. Ook buikpijn, dus is wachten op m’n menstruatie.

Hoe zit het met jullie ladies? ?
 
[quote quote=10548935] Hoe was je avond? De mijne geweldig, even alles kunnen vergeten! ? Heb je nog getest?[/quote]
Wat fijn dat je zo'n fijne avond had! Ik heb ook zo genoten. Even nergens aan denken! 
Had zaterdag getest en ik dacht elke keer wat te zien, gisteren keek ik nog eens op die test en zag ik duidelijk wat, mijn vriend zag ook wel wat ik bedoelde. Maar lijkt me niet dat dat te vertrouwen is paar uur later.. en misschien is het gewoon de schaduw van het streepje wat normaal moet kleuren als je zwanger bent. Nu voel ik het soms wel rommelen in m'n buik dus ben bang dat ik ongesteld word, maar ergens hou ik nog hoop. 
Balen dat jij ook al denkt dat je ongesteldheid eraan zit te komen.. ☹️



Hoe is het met de rest van de dames? 
 
[quote quote=10549040]
Wat fijn dat je zo'n fijne avond had! Ik heb ook zo genoten. Even nergens aan denken! 
Had zaterdag getest en ik dacht elke keer wat te zien, gisteren keek ik nog eens op die test en zag ik duidelijk wat, mijn vriend zag ook wel wat ik bedoelde. Maar lijkt me niet dat dat te vertrouwen is paar uur later.. en misschien is het gewoon de schaduw van het streepje wat normaal moet kleuren als je zwanger bent. Nu voel ik het soms wel rommelen in m'n buik dus ben bang dat ik ongesteld word, maar ergens hou ik nog hoop. 
Balen dat jij ook al denkt dat je ongesteldheid eraan zit te komen.. ☹️



Hoe is het met de rest van de dames? [/quote]Heerlijk meid! Nu lekker genieten van de zon.

Beetje TMI dit.. maar heb opeens heel veel afscheiding. Alleen het gaat meer richting crème/gelig dan naar wit. Hebben meerdere hier ervaring mee?
 
Hi meiden, ooh ik ben zo benieuwd naar iedereen morgen super spannend!
Ik moet zelf morgen wel echt helemaal afwachten dus woensdag op zijn vroegst testen.
Heb af en toe wat menstruatie achtige krampen maar verder niet veel spannends ook niet echt veel afscheiding.
Ben wel mega verkouden dus hopelijk schopt het niet alles in de was.
Iemand nog getest?
 
Hoihoi
Ik sluit me aan bij dit topic?
Ik heb mijn nod uiterlijk de 22e. Ondertussen al in ronde 7 en ik merk dat ik me elke maand gek laat maken.
Elke maand weer klachten, ovulatietesten, (vroege) zwangerschapstesten en elke maand een teleurstelling.
Maar de hoop blijft zo groot en ik wil zo graag?
Afgelopen vrijdag wat lichte krampjes, niet zo veel bijzonders
Deze maand deed mijn laatste ovulatietest het niet, en ik vertikte het een nieuwe doos te kopen. Dus wanneer ik hem exact had weet ik niet. Vanmorgen een early CB gedaan en die was negatief?
Sinds eind van de ochtend echt steekjes rond mijn schaamstreek waardoor ik denk. Zou het misschien dan toch?
De onzekerheid blijft?
 
Terug
Bovenaan