NOD April 2022!

Super spannend voor je ook! Als de 22 je nod is ben je ook wel vroeg kwa testen maar ik snap indd dat je in ronde 7 toch nog wat ongeduldiger word.
Ik heb me ook laten verleiden door 2x een vroege test te doen die allebei negatief waren en vervolgens heel Google afstruin wie er nog meer 2a3 dagen voor nod negatief testen en op nod of erna toch positief nou je verwacht het waarschijnlijk al….. dat was gewoon een heerlijk middagje leeswerk haha!
Als ik niet zwanger ben ga ik nooit meer testen voor nod het heeft gewoon echt geen nut!
Ik ga er nu ook gewoon vanuit dat ik morgen avond / nacht ongesteld word net zo makkelijk!!
Iemand anders nog wel getest foto’s plaatsen kan ook altijd dan kunnen we meekijken
 
Dat google afstruinen ken ik inderdaad ook te goed?
Je leest van alles. Maar uiteindelijk komt het er toch op neer dat je moet afwachten
 
[quote quote=10549106]Helaas! Ik begin bruid bloed te verliezen…[/quote]
Zo balen... ik ben denk ik ook ongesteld, nog wel licht maar zal morgen wel meer zijn. Helaas! 
Ook ik ga echt proberen pas te testen op mijn NOD volgende maand. Deze maand heb ik me echt gek laten maken door die blaasontsteking... 
Lijkt me wel leuk contact te houden in dit topic, met oog op de volgende poging? Jullie? 
 
[quote quote=10549267]Hoe is het met de rest die vandaag NOD heeft?[/quote]
Mijn menstruatie is vandaag gestart, had gisterenavond al licht bloedverlies dus was geen verrassing.
 
Terug
Bovenaan