NOD augustus

@nicolee en alison. Ja ik heb pcos. Onder behandeling bij het ziekenhuis met letrozol. Nu wel eindelijk een normale cyclus! Dus dat is een vooruitgang. Verder nog paar maanden proberen met de medicijnen en anders krijg ik injecties. Ik hoop zo dat het gaat lukken.. Het is soms zo moeilijk.. Maar dat weten jullie natuurlijk ook! 
@alison is er een reden waardoor het niet blijft zitten?als je dat wil delen natuurlijk.. 
 
@Ninna, fijn dat je in ieder geval nu een regelmatige cyclus hebt, dan zie je in ieder geval vooruitgang. Hopelijk kun je de injecties voor blijven. Wel een lang en heftig traject zeg. 
Ik mag niet klagen hoor, want ik was voor ons 1e kindje heel snel zwanger 2e ronde en nu voor ons 2e kindje ook, dat was dus helaas een miskraam. de vk denkt dat ik daarna 2 rondes te vroeg getest heb en het anders dus ook niet zou hebben geweten, want zeker 60% van de zwangerschappen wordt nog afgebroken voor de NOD( ik hoef eigenlijk niet te testen want ik reageer sterk op hormonen dus weet al voor mijn Nod of het raak is ) door de miskraam is mn cyclus een beetje aan het schommelen tussen de 28 en 32 dagen. Ik wil nu dus ook echt pas laat testen, als dat lukt natuurlijk ;) 
Eerlijk gezegd maakt het me wel onzeker de vk begreep dat wel, maar we houden het er nu nog even op dat het gewoon pech is en hopelijk deze ronde een blijvende zwangerschap. 
Daarbij hebben mijn vriend en ik afgesproken dat het komt als het komt en gaan wij geen verdere stappen en onderzoeken in. Als het niet lukt dan zijn we heel gelukkig met zn 3en. 
 
[quote quote=10576766]@Danielleee, hoe gaat het nu met de bloeding? hopelijk is het gestopt en is het een goed teken. 
@Ninna, spannend! heb je al een test gedaan ?
@mamavanes, hoe gaat het nu met jou? heb je de vorige ronde ook gesproken. Hopelijk is het je snel gegund zeker na zolang wachten. 
Ik heb sinds maandag echt heel veel afscheiding (sorry heel onsmakelijk) is hopelijk een goed teken. 
 [/quote]Klopt! Laten we deze ronde hopen op een ander afloop haha.

 
@alison. Ik vind het idd ook lang en Heftig. Soms ook het gevoel van mss is het ons gewoon niet gegeven en kan het me ondertussen soms ook moeilijk voorstellen hoe het zou zijn met een kleine. Maar wr houden hoop! Ik heb niet in je schoenen gestaan maar kan me wel enigszins voorstellen dat je er soms onzeker van word. Fijn dat het bij kindje 1 zo snel mocht verlopen! Hopelijk als bij de volgende ook en dat het goed blijft gaan!
Ik heb op dit moment echt zoiets van.. Niet weer vroeg testen anders is het sowieso negatief. Ben er een beetje klaar mee met de negatieve testen. Vandaag was wel stressvolle dag door andere dingen. Dus mss komt het morgen wel.. 
 
Terug
Bovenaan