@Ninna, fijn dat je in ieder geval nu een regelmatige cyclus hebt, dan zie je in ieder geval vooruitgang. Hopelijk kun je de injecties voor blijven. Wel een lang en heftig traject zeg.
Ik mag niet klagen hoor, want ik was voor ons 1e kindje heel snel zwanger 2e ronde en nu voor ons 2e kindje ook, dat was dus helaas een miskraam. de vk denkt dat ik daarna 2 rondes te vroeg getest heb en het anders dus ook niet zou hebben geweten, want zeker 60% van de zwangerschappen wordt nog afgebroken voor de NOD( ik hoef eigenlijk niet te testen want ik reageer sterk op hormonen dus weet al voor mijn Nod of het raak is ) door de miskraam is mn cyclus een beetje aan het schommelen tussen de 28 en 32 dagen. Ik wil nu dus ook echt pas laat testen, als dat lukt natuurlijk 😉
Eerlijk gezegd maakt het me wel onzeker de vk begreep dat wel, maar we houden het er nu nog even op dat het gewoon pech is en hopelijk deze ronde een blijvende zwangerschap.
Daarbij hebben mijn vriend en ik afgesproken dat het komt als het komt en gaan wij geen verdere stappen en onderzoeken in. Als het niet lukt dan zijn we heel gelukkig met zn 3en.