NOD augustus

Hey!

Wat balen zeg.. maar inderdaad als je zelf al aanvoelt ipv die stomme rare kwaaltjes waarbij je alles bedenkt dan komt de klap wat minder hard binnen, ookal is dit natuurlijk super vervelend.

Hoe er mee te dealen? Steun vinden bij partner, alsnog lekker veel seksen (haha wat vervelend!)

Mocht je andere stappen willen ondernemen dat vooral bespreekbaar maken. Mocht het ons eind van t jaar nog niet zijn gelukt gaan wij wel verder kijken kwa hulp.
 
Nou ik ben heel blij dat ik deze maand zo oke ben met het niet lukken. Vorige maand was ik echt in diepe tranen en schrok ik hier nogal van. Ben op deze site terecht gekomen en voel me vooral gesteund dat ik dus niet alleen ben. In april 2023 zijn wij een jaar bezig dan gaan we maar de doc. Maar daar proberen we nu nog niet aan te denken. We hebben ook al besloten als het niet lukt we een mooie reis naar Zuid-Afrika te gaan maken zodat we toch nog iets positiefs hebben. Mijn man is in november jarig dus we hopen nu eerst op het mooiste verjaardagscadeau. We zijn beide het liefst positief en dat lukt deze maand goed ! Zijn er meer mogelijkheden qua hulp dan alleen de dokter? Ik weet namelijk dat je daar een jaar voor bezig moet zijn maar ben soms wel benieuwd wat we nu al kunnen onderzoeken. Begreep ook dat het zaad en het vocht ook goed moeten matchen dan denk ik hoe weet je dat in godsnaam? Haha nou dat was wel weer even genoeg
 
Hoi. Ik heb me vanochtend getest en het was negatief helaas. Had goede hoop, maar daarna toch mijn menstruatie gekregen. 
Hoe ik er mee om ga? De ene keer lukt het beter om er mee om te gaan dan de andere keer. Toch is het wel elke keer balen.. 
En qua ander hulp. Ik zou het niet weten. Ik ben naar de dokter gegaan en idd ziekenhuis etc. Een mooie reis is ook leuk en een fijne afleiding! Zuid afrika is echt een aanrader! 
 
Wie weet zorgt de trip naar Zuid-Afrika er wel voor dat je zo ontspannen bent dat het wel lukt! (Stress en er teveel mee bezig zijn helpt vaak ook niet)
 
Wat vervelend dat het niet gelukt gebruiker en Ninna.  
Toevallig las ik een ander topic waar mensen goede ervaringen hebben met maansteen verwerkt in een sierraad of gewone een losse steen bij zich dragen.  Of je er in geloofd is ieder voor zich, maar goed het doet geen zeer en als het helpt....  Op medisch vlak geen ervaring qua hulp.  Succes gewenst in ieder geval!
 
Een reis naar zuid Afrika klinkt sowieso geweldig!! :)
 
@Danielleee hoe gaat het bij jou? Is je bloeding gestopt? 
 
Nou, ik ga wel ongesteld worden. Bloeding is niet gestopt, zelfs iets meer geworden met wat stolsels. Wat ik altijd heb voor een menstruatie. Zit nu op 7/8 dpo. Ben benieuwd wanneer het doorzet. 
 
Wat balen zeg.. emotioneel kost het soms je hoofd als je er zo naar toe verheugd. Die 2 weken wachten na eisprong maakt je ook gillend gek
 
@danielleee wat ontzettend jammer en ook gek dat je bloeding al zo vroeg begon.  Ik had echt goede hoop voor je. 
 
Terug
Bovenaan