NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

Hey meiden,

Ik lees jullie verhalen wel, maar heb nu even geen tijd om uitgebreid te reageren. Had zojuist 2 vette strepen op de ovutest, dus we gaan aan de slag!
als je begrijpt wat ik bedoel

trusten!!

Wietske

Hallo iedereen,

Vandaag toch maar mijn tweede en tevens laatste testje gedaan. Had toch een gevoel dat het vandaag positief moest zijn omdat ik gisteren een duidelijk licht roze streepje had. En ja hoor de test was mega positief: de streep was zelfs donkerder dan de controlestreep. Ik heb dus vandaag op dag 13 mijn LH piek: .
Alleen nu zit ik mijn twijfels: deze maand klussen we een maand lang om de dag en dus niet extra rondom de LHpiek. Betekend dat vandaag geen klusdag is, terwijl op internet wordt geadviseerd om op de dag van de LHpiek te klussen: dat zit je net voor de eisprong en licht er een voorraadje klaar. Alleen ben ik ben dat als we weer gaan klussen vandaag het zaad dan minder is van kwaliteit. Men adviseerd om de dag voor een goede zaadkwaliteit.......
Help ! Wat zouden jullie doen ?
Van de ene kant heb ik zoiets van: iedere dag klussen heeft toch niet geholpen tot nu toe, maar van de andere kant....ik ben nu 5 maanden van de pil af en zal toch inmiddels wel ontpilt zijn......en stel dat het nu wel beter is........

Heb een heel raar gevoel deze maand....net alsof het nu wel gaat lukken.....
Maar dat zal ook wel zijn omdat ik het graag wil en omdat we nu een nieuwe taktiek gaan uitproberen en er op tijd bij zijn geweest en we gaan volhouden tot december: heb ik weer meer hoop......

Als we toch om de dag blijven klussen en ik niet zwanger raak, dan ga ik volgende maand toch weer even testen en dan ga ik wel extra klussen.....als het dan niet lukt, dan weet ik het ook niet meer:

Liefs een Silvia die het eventjes niet meer weet.

hoi sylvia.

Heej spannend zeg dat je testje nu al positief is.
Maar ik zou ook niet weten wanneer ik zou klussen, zou het echt zo erg zijn als je dan 2 of 3 dagen het achter elkaar doen, dat het zaad zo snel daar op achter uit zou gaan.
Maarja ze zeggen dat om de dag genoeg is om vers zaad te hebben klaar liggen.
Jeetje je heb ook niet veel aan mij he,
Mijn testje was vanmorgen wel ietsiepietsie donkerder, dus denk dat het wel komt. Heb ook heel de dag al last van mijn buik, heel laag.
Toen ik uit mijn werk kwam heb ik stiekem nog een testje gedaan, maar die was weer iets lichter. Misschien door het vele drinken, kan niet wachten tot morgen.
Wel jammer dat gister de klus avond mislukt is, we waren allebei heel moe.
Maar als mijn ei toch nog niet geweest is dan gaan we er nu weer tegen aan.
Ik hoop dat dit berichtje in 1x geplaatst word want hij doet het niet zo goed
Daarom typ ik niet te lang, anders doe ik het haast voor niks.
Tot morgen, laat ik je horen hoe mijn test was.
liefs hunnybun
En veel succes met klussen

Hoi hoi,

Nu dit word poging 3 om wat te typen. Had gister ook al een berichtje willen plaatsen maar die mislukte steeds....echt irritant!

Sylvia: Ik weet niet wat beter is eerlijk gezegd. Ik zelf had gister ook een super dikke streep en ook vandaag was de streep nog erg duidelijk.  ik kies ervoor om wel elke dag te klussen. Maar dat is meer eengevoel daarvoor te kiezen omdat ik dan het meest vruchtbaar ben.Maarja als de kwaliteit van het  zaad dan minder is zit je daar weer mee.  Ik hoop voor je dat je gevoel klopt en dat het deze week raak is. Dat zou erg mooi zijn!!!!!!!!!!!!

Hunnybun: Hoe ging je test? Ik had de dag voor dat ik de duidelijke streep had ooknog een erg licht streepje. ik dacht eerlijk gezegd dat de steep wat geleidelijker donker zou worden maar goed.... Dus ook bij jou kan hij er snel aankomen! Ik hoop het voor je. Zou in het weekend wel mooi zijn.Meer tijd om te klussen.  Of zijn jullie dan niet vrij?

Wietske: Hoe gaat het bij jullie? Jij had als eerst je eisprong hier he?! Flink geklust?

Hanekelogo en de mensen die ik vergeet: Wanneer heb jij/jullie hem ongeveer?

Spannend hoor allemaal!! VEEL succes  !!!

Liefs

Liefs

Hoi Allemaal,

Ook naar de intoch van Sinterklaas gekeken ? Ik heb er een glimp van opgevangen: erg leuk ! Hoop over een jaartje lekker met een kleintje te kunnen kijken en 's avonds een heel klein schoentje te kunnen zetten.
We hebben besloten toch maar extra te klussen nadat mijn ovulatietest positief was. T/m maandag proberen we iedere dag te halen en daarna weer om de dag. Maar inderdaad zullen we nu wel heeeel erg teleurgesteld zijn als het weer niet raak is, zeker nu we de hele maand klussen en ook nog eens extra in de vruchtbare periode. Dan zul je toch denken dat het wel MOET lukken, maar ja was dat waar dan deden we dat allemaal.
Betreft de kwaliteit van het zaad: de een zegt dit en de ander dat. Ik kan er geen pijl op trekken, dus we gaan er gewoon voor en nemen geen risico's. Gelukkig is het weekend en mega koud buiten......dus lekker onder de wol: .

Heb wel deze keer niet zoveel gemerkt van mijn cervix: denk ik. Heb wel wat meer vocht aan het wcpapier, maar weet niet of dat cervix is of iets van een klusbeurt ( sorry dat ik het even zo schrijf ). Maar ik moet zeggen, een week geleden had ik dat niet en toen waren we ook volop aan het klussen. Dus of het toch tekenen zijn van een (naderende) eisprong. Gisterenavond had ik wel een beetje een raar gevoel onder in mijn buik, daarna had ik wel wat zeurende en vervelende buikpijn. Toen ik in bed lag voelde ik een soort van steekje in mijn buik: meer neigend naar rechts. Dus wie weet: maar kan niet zeggen dat ik echt een eisprong voel. Voelen jullie die wel ?
Ik ben benieuwd, aan het klussen zal het niet liggen deze maand: .
Nu 2 weekjes wachten en dan weten we meer. Ga er steikem van uit dat het deze maand gaat lukken: een vreemd voorgevoel, maar jaaaaaa..........net als jullie: ik wil zo graag en nu mag het toch wel eindelijk eens raak zijn. Ben er helemaal klaar voor.

Hoe is het verder met jullie ? Volop aan het testen en/of klussen ?!

Fijn weekend en allemaal het schoentje zetten vanavond......wie weet wat de Sint ons erin zal doen !!!

Liefs, Silvia

Verdikkie, mijn vorige mail is niet geplaatst.

Ik hou het kort want anders typ ik weer voor niks.

Hoi allemaal.
Heb nog steeds geen dikke rose streep, maar hij komt er wel aan denk ik, Heb last van mijn buik wat ik herken van de eerste 2 maanden, dus dat zou wel eens bij mijn ei kunnen horen, Dinsdag zou ik hem moeten hebben.

Jullie allemaal veel succes met klussen en als het forum het weer goed doet typ ik snel een langer bericht.

liefs hunnybun

Hallo allemaal,
Ik had zo'n grote mond van elke das klussen, maar er is helaas een kink in de kabel gekomen.
Mijn man slikt namelijk al een tijdje anti-depressiva en dit werkt helaas libido-verlagend en nu juist in mijn meest vruchtbare periode is zijn libido helaas ver te zoeken.
Helaas pindakaas! Het is belangrijker dat hij lekker in zijn vel zit, maar zie het nu eigenlijk al als een gemiste kans maar ja.
Wilde het jullie toch laten weten. Mijn NOD is 3 dec als ik van 30 dagen uitga. Had afgelopen keer 30 dagen en de twee keer daarvoor 28.
Groetjes

hey meiden,

wat vervelend dat het forum weer zo moeilijk doet! Ik had donderdag een vette streep en vrijdag al een wat ligtere. Deze keer zijn we allebei fit en niet ziekig zoals de vorige periode, dus we doen met veel plezier ons best. Ook ik heb het gevoel dat het haast wel moet lukken deze keer. Maar ja, ook al ben je gezond, heb je een regelmatige cyclus en een zeer gezond mannetje met een meer dan gemiddeld libido, dan nog is dat natuurlijk absoluut geen garantie.
Hanneke, ik heb in t verleden ook een partner gehad die af en toe zeer depressief was. T is inderdaad vervelend voor t klussen, maar beter dat dan depressief natuurlijk!!
Mijn nod is nu 30november geworden. Weer 2 lange wachtweken voor de boeg!!

groetjes Wietske

Terug
Bovenaan