NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

hoi meiden
Nou zeker inritant het forum, heb je net een heel verhaal getypt, zet ie het niet neer.
Nou ga het maar weer proberen

Heej hanekelogo, heel verveldend allemaal met je man, maar het is zeker belangrijk dat ie goed in zn vel zit, Daar hebben jullie allebei meer aan.

Ik had vanmorgen wel een iets donkerdere streep, maar nog niet voor mijn piek, die hele donkere streep is er nog niet. Maar goed, ik hoop morgenochtend dan.
Hoelang kan je zon donkere streep hebben, ik heb zeg maar gisterochtend getest en nu weer vanmorgen, maar zou het ook zo kunnen zijn dat ie daar tussen gezeten heeft, of zie jedie donkere streep altijd wel een testdag zeg maar.

Nouja we klussen in elk geval maar gezellig door.
Ik heb er best een goed gevoel bij deze maand ondanks dat ik al heel de week lichte streepjes test, en nog geen piek heb gehad.Weet niet waarom, maar ja ik vind het spreekwoord wel leuk, van drie keer is scheepsrecht. Maar dat spreekwoord hebben er wel meerder vrouwen gezegd die al verder zijn.

achja we wachten maar weer af.
Ben wel blij dat ik 3 dec de sleutel van ons huis krijg, dus mocht ik 4 dec ongi worden, dan heb ik toch wel genoeg aan mijn hoofd om mijn terleurstelling te verwerken.   Hoop ik.
meiden succes allemaal met wacthen,
liefs hunnybun

Hallo meiden,

Hanekelogo: Erg vervelend, vooral in deze periode. Maar het belangrijkste is(hoe groot je wens voor kinderen ook  is) dat jullie je goed voelen en het samen fijn hebben. En hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat dit een gemiste kans is! ik gun het je van harte!

Hunnybun ik hoop dat je morgen   de dikke duidelijke streep hebt en dan...klussen maar!!
Wij hebben dit weekend ook flink geklust. Gisteravond eerst een feestje gehad en ikwas eigenlijk hartstikke moe maar toch maar even geklust voor het goede doel. Zo moet ik het ook echt maar zien want als ik eigenlijk geen zin heb vind ik er niet zoveel aan. Dat laat ik niet meer merken anders is het voor mijn vriend ook niks... haha!

Vanmorgen weer getest en het was een licht streepje dus mijn eisprong is weer voorbij. Nu wachten wachten en nog eens wachten. zoals Wietske ook al zei.
Het lijkt allemaal   nog zo lang

Succes allemaal!

hoihoi

Even een kort vraagje,
Als je nou een positieve test heb, is dan je eisprong geweest zodra je weer negatief test.
Ik dacht dat als je een positieve test heb je dan binnen 24/48 uur je eisprong heb, maar je testen blijven dan  dus  positief tot dat je ei geweest is. Dan ga je pas weer negatief testen.
liefs hunnybun

Hallo,
Bedankt voor jullie lieve reacties. Nu is het even prioriteit dat het met mijn man beter gaat worden, hij gaat ook kijken in samenwerking met een hele fijne huisarts of er niet een betere dosering is voor zijn anti-depressiva. Hij is nu wel zijn angsten kwijt, maar zijn gevoel (en libido) is ook minder en dat is ook niet wat hij wil.
Die baby komt wel, onze lijfspreuk is dan ook: Het komt wanneer het komt en anders maar niet!
Hopen dat jullie deze ronde goed nieuws voor me hebben.
Groetjes Hanneke

hoi hannekelogo
Ik hoop dat je man zich snel beter en fijner voelt. Het is zeker heel belangrijk dat je je allebei goed voelt bij het willen krijgen van een kindje,
Ik duim voor betere tijden voor jullie, en dan komt dat kindje er van zelf.

Nouja niet vanzelf natuurlijk
Veel succes.
liefs hunnybun

Hoi iedereen,

Ik probeer al drie dag iets bij deze topic te plaatsen. Maar of ik kan niet inloggen of als dat eindelijk gelukt is kom ik niet in het onderwerp. En als laatste kom ik weer niet in dit scherm of m'n bericht wordt niet geplaatst. Maar goed ook dit geven we niet op. De volhouder wint. (al wordt m'n geduld nu wel erg getekst, ben van nature niet zo geduldig )

Ik loop gelijk met jullie. 3 december heb ik mn NOD. We zijn bezig met de tweede ronde voor een eerste kindje. Jullie verhalen zijn echt een herkenning. Ik lees het erg graag.

Wil iedereen heel veel succes wensen met klussen. Hier gaat het klussen goed, haha. Heb vandaag mijn ei. Daarna weer wachten. En continu in verwarring door de signalen van je lijf. Of de signalen die je denkt die er zijn. Pff... Waar heb ik het over, we zitten pas in de tweede ronde. Van te voren nooit kunnen bedenken dat ik er zo mee bezig zou kunnen zijn.

Hopelijk krijg ik m'n berichtje nu wel geplaatst....

Liefs,
Tine

Jippie, het is gelukt....
Nou als dit ook voor het klussen dit weekend geldt......

hoi tine

Gezellig dat je mee kletst, hoe meer verhalen we kunnen lezen en schrijven, hoe eerder de lange 2 weken wachten voorbij zijn. En we hopen natuurlijk op een positief einde van het lange wachten.
Nou ik verwacht mijn ei tussen nu en dinsdag wel. Dus voor mij nog even door testen met de ovulatie testen, Jullie krijgen het gelijk te horen als ik eindelijk een donkere streep heb,

Succes met wachten en tot hoors.
liefs hunnybun

Terug
Bovenaan