NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

Hoi Allemaal,

Hanneke: heel veel sterkte samen met je man ! Kan me voorstellen dat de gezondheid van je man voorop staat, maar dat neemt niet weg dat ondanks dat ook jullie graag snel een kindje willen. Hopelijk dat het snel weer wat beter met hem mag gaan en dat jullie samen aan de slag kunnen en het dan snel lukt !! Dan kunnen jullie samen uitkijken naar leukere tijden.

Voor de rest niet heel veel nieuws te melden. Mijn LHpiek ligt alweer achter me. We hebben toch extra geklust, alleen gisterenavond waren we doodmoe en zijn we in slaap gevallen ( dat was minder ).....maar gelukkig waren we vanmorgen weer ft: .
Vanaf maandag gaan we weer verder met om de dag klussen. Ik hoop dat we het volhouden: dan hebben we deze maand een hele maand om de dag geklust en tijdens de piek extra.

Gedurende de komende twee weken zal ik jullie verhalen lezen: lijdt me lekker af van het lange wachten !

Ik hoop dat jullie allemaal een leuk weekend hebben gehad en ben benieuwd hoe het met jullie gaat.

Liefs, Silvia

Nou voor de laatste keer, rot forum

IK HEB 2 ROZE DIKKE STREPEN.

Hoi meiden.
Goed he, 2 strepen, ben echt blij, Jammer dat dit de derde keer is dat ik het typ.
Dus hou het nu kort.
Als ik nou morgenochtend weer negatief test is dan mijn ei geweest????

Ik ga vanaaf mijn vriend helpen klussen in  zn pand, dan kan ik hem lekker vroeg mee naar huis nemen om samen ook nog even te klussen,

Fijne dag verder, en als het forum straks weer beter werkt, typt ik nog wat meer.
liefs hunnybun

Hoi allemaal,

Ben me net rot geschrokken. Ik verlies op dag 14 van mijn cyclus bloed! Iemand dit weleens meegemaakt? Ik nog nooit. Mijn "sinterklaaskadootje" kan ik dus wel vergeten.  Voor de volgende maand weet ik niet waar ik nu van uit moet gaan vwb mijn cyclus. Baal enorm!

Wens jullie allemaal meer succes voor begin december.

Groet
Lies

Hoi allemaal,

Het lijkt erop dat het forum eindelijk weer normaal doet zodat ik een berichtje kan achterlaten!!! Omdat mijn eisprong vrij vroeg was deze keer (heb ik vaak) is mijn nod verschoven van 3 dec naar 30 november. Dat scheelt 3 dagen, maar toch duurt het wachten me al weer veel te lang!!!

Lies, zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? of heb je nog geen eisprong gehad??

We hebben rond de eisprong flink geklust, de 2e dag zelfs 2x!  Kost ons weinig moeite .

Nu maar hopen dat het deze 5e ronde raak is, we wachten af, voel nog niks bijzonders, maar dat kan ook eigenlijk nog niet.

groetjes allemaal,
Wietske

Hoi Iedereen,

Wat een gedoe op dit forum: kan ik eindelijk een berichtje achterlaten, wordt deze niet geplaatst !.

Nou wat ik wilde zeggen; super Hunnybun dat je twee dikke strepen hebt gehad! Hopelijk is het raak !!1
Mama van Stijn: ik dacht ook meteen aan een innestelingsbloeding, zou wel een vroege menstruatie zijn......
Wietske: Das fijn, 3 dagen minder lang wachten....spannend he !

Vandaag had ik iets geks. Normaal (sinds het stoppen met de pil ) verlies ik ca. 3 dagen voor mijn menstruatie een wit slijm propje, nu had ik dat vandaag al !!
De afgelopen 4 keer had ik na mijn piek een week lang menstruatie achtige klachten nu niet meer: nu zo heel af en toe. Als ik dat weer voel ben ik wel erg sip : dan denk ik neeee he, weer niet gelukt, nog steeds aan het ontpillen.
Maar ja, wel vreemd dat ik nu al dat propje verlies en niet meer zo veel klachten heb.
Misschien ben ik langzaam ontpilt, nu maar hopen dat een zwangerschap niet lang op zich laat wachten.

Aan de klusinpanning zal het niet hebben gelegen deze maand: .

Nou heel veel succes met afwachten allemaal !!!

Groetjes, Silvia

Jeetje ik probeer al zo lang op dit forum te komen. echt een ramp!!!
Ik denk dat jullie er ook last van hebben want het is hier erg rustig!!

Hoe gaat het met jullie?
Wij hebben er flink wat vanaf geklust dit weekend en nu is het weer afwachten tot 30 november...(Wietske we gaan gelijk op)  Spannend hoor.!!!!!! Ik heb gewoon zo weinig geduld. Vind het allemaal zo lang duren. Gelukkig komen de feestdagen eraan dan schiet de tijd lekker op!

Hunnybun hoe gaat het met je? Flink geklust nadat je een positieve test had?? Fijn dat je nu duidelijkheid over je eisprong!

De volgende keer typ ik weer langer. Hopen dat het forum het weer snel doet!

Liefs

hoi allemaal
Nou het forum is nog steeds niet gemaakt, dus ook ik hou het kort voor het geval dat het niet plaats word.
Ik had gisterochtend 2 strepen, en vanmorgen al weer lichter,
We hebben wel goed ons best gedaan en probeer het vanaaf nog maar 1 keer, dan zal mijn ei wel echt geweest zijn.
Dan hebben we 3 dagen achter elkaar geklust en daarvoor om de dag, Hoop dat het genoeg is.
Nu met zn allen wachten.

Wilde nog wel even vragen, heeft iemand van jullie ook rond de eisprong tijd last van je borsen/tepels, Mijn tepels zijn echt weer gevoelig, en dat was de eerste 2 maanden dus ook, En vandaag begint het weer. De eerste maand dacht ik dat ik zwangerschapsverschijnselen had, maar nu denk ik dat het een heeel vroege menstruatie klacht is ofzo, Weet het eigenlijk ook niet.
wie weet het wel,   het kan zeker ruim een week aanhouden.
Nou hoop op antwoord hierop.
liefs hunnybun

Hoi Hunnybun en alle anderen,

Ik heb een paar dagen voor mijn LHpiek al wat buikpijn: net alsof ik ongesteld met worden. 2 dagen na mijn eisprong komt er weer een vervelende buikpijn en borstpijn opzetten: alle hoop is dan bij mij vervlogen. Ik denk dan ook steeds weer aan vroege menstruatieklachten of dat mijn lichaam een signaal afgeeft dat het eitje/extra baarmoederslijmvlies  afsterft, maar kan dat eigenlijk wel ? Je hoort het al, ik zit weer in de - ik maak me helemaal gek fase - .

Ook wij hebben voor de eisprong om de dag geklust en in de positieve ovulatie periode iedere dag. Maar ik kan nu niet zeggen wanneer ik mijn ei gehad moet hebben. Maar met deze klus techniek zou je toch denken dat het nu MOET lukken: we zouden helemaal teleurgesteld en verdrietig zijn als het niet zo is, dan weet ik het even niet meer.

Deze maand hou ik weer de temperatuur bij. Voor mijn piek steeg deze al met 1 graden ! En twee dagen later weer een graad ! Ik snap er helemaal niks van !!! .
We blijven nu maar gewoon om de dag klussen en over 10 dagen weet ik hopelijk meer: heel erg spannend maar ik ga er van uit dat het weer niet is gelukt: ik weet het niet, ik heb een voorgevoel hierover.

Hoe gaat het verder met jullie allemaal ?
Ik hoop beter als met mij, want ik heb even een dip.

Liefs, Silvia

Terug
Bovenaan