NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

ik heb zelf mijn nod   op 1 december,is voor ons ook de 3de ronde voor het eerste kind.
ben vorige maand 4 dagen over tijd geweest,voor het eerst.
heb normaal altijd een cyclus van 28 dagen.
hebben nu goed geklust,dus nu is het afwachten
het is nog maar 1.5 week,maar wachten kan soms zo lang duren...

Hallo,

Ook ik wil graag meekletsen als het mag. Ik ben 27.
Zijn deze maand begonnen voor het tweede kindje. Eerste is nu 14,5 maand.
Als het goed is heb ik 3 december mijn NOD. Verwcht niet in 1x zwanger te raken maar je weet het nooit he.. Het worden weer spannende tijden!

Succes allemaal!
Groetjes Jojo

Hoi Allemaal,

Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat het lekker. De kluspiek is geweest...
Nog twaalf dagen wachten, maar ben er op dit moment erg relax onder.
Helemaal gen symptonen om het moment.

Succes met klussen, wachten en ik zal voor jullie allemaal duimen!

Liefs,
Tine

Dag allen,

ik lees al een paar dagen jullie berichtjes. Ik had me een half jaar terug ook aangesloten, maar toen kwam mijn vriend toch met de boodschap dat hij het allemaal nog iets te eng vond. Nu nadat 2 vriendinnen van ons ook een kindje hebben gekregen is hij omgeslagen. Vanaf begin deze maand hebben we om de 3 dagen geklust. Ik ben nog net 28 en we gaan voor ons eerste kindje. Mijn cyclus is heel onregelmatig en ik wilde nog niet temperaturen. Vlak voor het weekend waarsch de piek.
Ik ben nu overal online aan het zoeken wanneer je symptomen kan krijgen want ben al de hele dag weeig in mijn buik, het rommelt en een beetje last van mijn onderrug. En ik heb dit normaal nooit. Mijn menstruatie voel ik haast niet op een beetje rugpijn vlak ervoor na. Ik lees wel dat sommige vrouwen die nu zwanger zijn al op dag 17 van hun cyclus symptomen hebben en het wisten. Ik wil echter niet teveel hopen. Is pas eerste ronde. Heb ook het geduld van een pinda volgens mij.
Even in het kort. Ben dus 28 (tot woensdag nog wel) en mijn vriend 31. We zijn 12 jaar samen en wonen 5 jaar samen.
Succes allen en mocht iemand meer weten van die symptomen dan hoor ik het graag.

Hoi hoi allemaal,
Gezellig dat je mee typt, kooimar, om gelijk maar even op je onderwerp in te gaan, Heb je nu afgelopen weekend je piek gehad, of aanstaande weekend?? Verder kan ik je niet helpen met zwangerschapskwalen, want ik ben nog nooit zwanger geweest, maar je leest wel heel veel dat je de laatste week voor je NOD al kwalen kan hebben

Heej sylvia, hoe is het, ben je al een beetje over je dip heen, ik hoop het en ik hoop zo dat het gelukt is bij jullie, en bij de rest natuurlijk ook. En ook  bij mn zelf, dat zou ook wel heel leuk zijn.

Ik heb sinds gister echt last van mijn tepels, gewoon pijn eigenlijk.
Weet nog niet waarom, misschien toch nog ontpillen.
Ook had ik vandaag van die slijmerige troep in mijn onderbroek, (dat rijmt, leuk voor sinterklaas), maar ef zonder dollen, van dat slijm waar je draadjes van kan trekken,
Maar ik had maandag al mijn positieve ovulatie test, dus dacht dat ik gister mijn ei had, maar omdat je die slijm kan hebben voor je ei, dacht ik , heb ik mijn ei wel gehad. Heb toen ook niet verder getest omdat dinsdag mijn streepje al wat lichter was. Wel had ik op 1 site gevonden dat je dat slijm ook kan hebben zo 1a2 dagen na je ei, Wie weet dat??
Heb ik dat, nou we klussen nog maar even verder, had het zon en maan achter elkaar gedaan, en de rest om de dag.
OOOOO nog even wachten en dan weten we het.

Nou hoop ik ook dat het bericht geplaatst word want dit is de tweede keer dat ik typ.

Meiden succes.
liefs hunnybun

Hoi hoi allemaal,
Gezellig dat je mee typt, kooimar, om gelijk maar even op je onderwerp in te gaan, Heb je nu afgelopen weekend je piek gehad, of aanstaande weekend?? Verder kan ik je niet helpen met zwangerschapskwalen, want ik ben nog nooit zwanger geweest, maar je leest wel heel veel dat je de laatste week voor je NOD al kwalen kan hebben

Heej sylvia, hoe is het, ben je al een beetje over je dip heen, ik hoop het en ik hoop zo dat het gelukt is bij jullie, en bij de rest natuurlijk ook. En ook  bij mn zelf, dat zou ook wel heel leuk zijn.

Ik heb sinds gister echt last van mijn tepels, gewoon pijn eigenlijk.
Weet nog niet waarom, misschien toch nog ontpillen.
Ook had ik vandaag van die slijmerige troep in mijn onderbroek, (dat rijmt, leuk voor sinterklaas), maar ef zonder dollen, van dat slijm waar je draadjes van kan trekken,
Maar ik had maandag al mijn positieve ovulatie test, dus dacht dat ik gister mijn ei had, maar omdat je die slijm kan hebben voor je ei, dacht ik , heb ik mijn ei wel gehad. Heb toen ook niet verder getest omdat dinsdag mijn streepje al wat lichter was. Wel had ik op 1 site gevonden dat je dat slijm ook kan hebben zo 1a2 dagen na je ei, Wie weet dat??
Heb ik dat, nou we klussen nog maar even verder, had het zon en maan achter elkaar gedaan, en de rest om de dag.
OOOOO nog even wachten en dan weten we het.

Nou hoop ik ook dat het bericht geplaatst word want dit is de tweede keer dat ik typ.

Meiden succes.
liefs hunnybun

heej das ook wat, zo word het niet geplaats, en nu 2x,
zakt je broek toch van af.

liefs hunnybun

Dag hunnybun,

ik had aan jullie verhalen al gezien dat het plaatsen niet altijd goed gaat dus ik selcteer nu na het typen telkens even de tekst en kopieer hem dan. Als het dan niet lukt hoef ik de tekst alleen maar weer te plakken.
Zitten trouwens meer bugs op de website. Soms kom ik niet eens in dit topic (of andere). Dan klik je er op en kom je weer in het overzicht met alle onderwerpen terug. Maf hoor.
Vandaag nog steeds beetje zeurderige pijn in mijn onderrug en beetje pijn in mijn buik rechtsonderin net als gisteren. Ik dacht dat ik afgelopen vrijdag mijn ei had maar ik heb sinds maart (toen gestopt met de pil) cyclussen gehad die varieren van 29 tot 38 dagen. Voor het zelfde geld is het gevoel van mijn ei. Ik heb dat nooit bewust gevoeld, maar ben er dan ook nooit bewust mee bezig geweest. Opeens valt me meer op aan mijn lichaam.
Gisteren zei ik nog tegen mijn vriend of hij ooit die blauwe ader heeft gezien die zo dicht onder de oppervlakte op mijn borst zit. Is me nog nooit eerder opgevallen.
Maar ja, is het dan een symptoom of wishfull thinking of zat het er altijd al en viel het me eerder niet op???
Wat een vragen. Succes allen en in december zullen we met zijn allen duimen en zenuwachtig zijn. Bij mij kan dat dus al 5 december zijn of pas 15 december. Ik ga wel testen als ik 3 dagen na de 5e nog ongesteld ben. Langer kan ik echt niet wachten, haha.

Terug
Bovenaan