Hoi hoi allemaal,
Gezellig dat je mee typt, kooimar, om gelijk maar even op je onderwerp in te gaan, Heb je nu afgelopen weekend je piek gehad, of aanstaande weekend?? Verder kan ik je niet helpen met zwangerschapskwalen, want ik ben nog nooit zwanger geweest, maar je leest wel heel veel dat je de laatste week voor je NOD al kwalen kan hebben
Heej sylvia, hoe is het, ben je al een beetje over je dip heen, ik hoop het en ik hoop zo dat het gelukt is bij jullie, en bij de rest natuurlijk ook. En ook bij mn zelf, dat zou ook wel heel leuk zijn.
Ik heb sinds gister echt last van mijn tepels, gewoon pijn eigenlijk.
Weet nog niet waarom, misschien toch nog ontpillen.
Ook had ik vandaag van die slijmerige troep in mijn onderbroek, (dat rijmt, leuk voor sinterklaas), maar ef zonder dollen, van dat slijm waar je draadjes van kan trekken,
Maar ik had maandag al mijn positieve ovulatie test, dus dacht dat ik gister mijn ei had, maar omdat je die slijm kan hebben voor je ei, dacht ik , heb ik mijn ei wel gehad. Heb toen ook niet verder getest omdat dinsdag mijn streepje al wat lichter was. Wel had ik op 1 site gevonden dat je dat slijm ook kan hebben zo 1a2 dagen na je ei, Wie weet dat??
Heb ik dat, nou we klussen nog maar even verder, had het zon en maan achter elkaar gedaan, en de rest om de dag.
OOOOO nog even wachten en dan weten we het.
Nou hoop ik ook dat het bericht geplaatst word want dit is de tweede keer dat ik typ.
Meiden succes.
liefs hunnybun