NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie? Vandaag een late dienst dus even lekker de tijd om hier te kijken ben zo druk de laatste dagen vandaar dat het een tijdje heeft geduurd voordat ik weer reageerde.SORRY!!!.

Kooimaar: gezellig dat je er ook bij bent!! Dat kopieeren v/d tekst doe ik nu ook anders blijf je bezig.

Ook ik herken nu meer symptonen dan wanneer we geen kinderwens hadden maar ook niet zo gek  natuurlijk. Alleen bij het ontpillen veranderd je lichaam al zo erg.
Ik moet nog een ruime week wachten totdat ik kan gaan testen.
Voel me steeds erg moe en misselijk.
Maar dit kan ook zijn omdat ik erg druk ben. Lijkt me ook sterk nu al zwangerschapsignalen te hebben...toch????? haha.

Hannekelogo: Hoe gaat het bij jullie? Hoe voelt je vriend zich?
Sylvia: hoe gaat het nu met jou? Heeft je dipje te maken met het zwanger willen worden? begrijp me niet verkeerd hoor als je het  niet kwijt wil hoeft ook niet maar als je het fijn vind er over te kletsen. Gewoon doen   hier!!!!!

Fijne dag allemaal

Hunnybun en Wietske vinden jullie het ook allemaal zolang duren? wou dat we een dikke week verder waren!

Hallo Iedereen,

Wat een gedoe om eindelijk een berichtje op een topic achter te laten. Bah bah bah bah.
Kooimar leuk dat je met ons mee kletst.

Ik ben geloof ik wel weer een beetje over mijn dipje heen. Ben gewoon bang dat het weer niet is gelukt en na 5 keer willen we toch wel echt graag. We hebben er tot nu toe deze maand echt alles aan gedaan.

Wel heb ik minder klachten dan vorige maand, maar ja het duurt nog een dikke week voordat ik weer ( Neeeee! ) ongesteld moet worden, dus wat nog niet is kan nog komen: zucht. Heb wel af en toe wat buikpijn gehad en soms wat borsten die "pijnlijker" zijn zonder dat ik er aan kom. Maar dat heb ik eerder ook al eens gehad.
Verder geen postieve zwangerschapsklachten: jammer. Het zal wel niet deze maand, ik stel me er in ieder geval op in dat het weer niet is gelukt.

Verder probeer ik zoveel mogelijk afleiding te zoeken maar tot nu toe ben ik redelijk rustig onder het wachten: heel vreemd.
En mijn lichaam: daar begrijp ik helemaal niks van: heb deze maand twee keer een temp. verhoging......?!

Groetjes, Silvia

hoi hoi allemaal

Heej kooimar, het kan nu nog 2 kanten op he, het zouden dus zwangerschaps kwaaltjes kunnen zijn maar ook je eisprong nog, Ik heb ook echt wel last gehad van mijn buik met mijn eisprong, wel een dag of 4.

sylvia, vervelend he, het wachten, was het maar zover dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Ik zei tegen mijn vriend, vind er niks aan om zwanger te worden, Je voelt alles, je denkt alles. Wil gewoon zwanger worden zonder al die gekke gevoelens, en pijntjes. Maarja dat wilt iedereen. Zo is het nou eenmaal niet.

Of het bij ons gelukt is dit keer weet ik nog niet zo goed, ja niemand weet dat natuurlijk maar heb er nog geen gevoel bij. Wel hebben we deze maand echt goed geklust om de dag, en van het weekend 2 dagen achter elkaar. En dat hebben we de eerste twee maanden niet zo heeeel nauwkeurig gedaan. Dus aan het klussen kan het niet liggen dit keer.
Wil ook niet teveel aan kwaaltjes pijntjes denken, want daar heb ik mezelf de eerste 2 maanden helemaal gek mee gemaakt. Zelfs getest, terwijl dat nog niet echt nodig was.
Wil deze maand ook zeker niet eerder testen dan de dag zelf, en eigenlijk zelfs nog later als ik dat zou redden, als ik natuurlijk over tijd zou lopen.

Ahhhh dan wil ik 1 ding zeggen, maar eigenlijk mag het niet van mezelf, maar heb wel een paar keer mijn onderbuik gevoeld vandaag. Wanneer kan je op zn vroegst eigenlijk kwaaltjes krijgen.

Nou weer genoeg geschreven, ga nu lekker babyboom kijken.

Hallo Allemaal,

Helaas geen goed nieuws vanuit mijn kant. Steeg mijn temperatuur eerst heel mooi ( zelfs twee keer deze maand ???!!!), vanmorgen is tie weer een graad gezakt. Teken dus dat ik niet zwanger ben. Alle hoop is weer vervlogen. Snap het niet, na 5 keer moet het toch een keer gaan lukken, zeker na onze inspanningen. Wat moeten we dan nog doen ? Oke, ik weet 80% raakt zwanger na een half jaar, maar toch zijn we even radeloos en best wel een beetje bang dat wij geen kids kunnen krijgen.

Sorry voor dit depri berichtje, maar moet het even kwijt.

Liefs, Silvia

He Sylvia,

Wat een depri berichtje zeg! Voel erg met je mee. Hoop dat ik je een beetje op kan beuren dat je NOD nog moet komen. En zolang je niet ongesteld bent is er nog kans. Geen zwangerschap is hetzelfde en wie weet reageerd jouw lijf wel heel anders.
Heel makelijk om tegen een ander te zeggen maar ik hoop dat je nog een beetje hoop houdt.

Zelf wordt ik op het moment een beetje heen en weer geslingerd tussen hoop en teleurstelling. Vorige maand had ik echt symptonen maar was niet zwanger. Nu voel ik niks. Daarentegen denkt mijn vriend dat het raak is. Hij vind me aanhankelijker dan anders en z'n gevoel zegt dat. Weet niet of dat ook maar iets met zwanger zijn te maken heeft, maar ik hoop dat hij gelijk heeft. Nog negen dagen wachten!!!!

Jij nog zeven dagen tot je NOD toch? Ik zal extra hard voor je duimen!!!

Liefs,
Tine

ps Hoop dat ik het bericht vandaag nog geplaatst krijg. Wil je echt even opbeuren!!!!

Hallo allemaal
Zo het is weer weekend, heb een leuke werkdag gehad. Je krijgt zoveel liefde van alle kids dat de dagen voorbij vliegen, en nu nog 11 dagen wachten, dan weten we meer.

Soms zeggen mensen dat je het gewoon voelt als je zwanger bent, Nou ik voel helemaal niks, en ga er eigenlijk ook een beetje van uit dat het niet zo is. Tuurlijk is het pas zeker als je nod geweest is, maarja mijn gevoel zegt nog van niet.
Had eigenlijk ook al een beetje stiekem gekeken naar mijn volgende ei en die valt rond de donkere kerstdagen, dus alle tijd om te  klussen dan. Hihi. Ja bekijk het maar een beetje positief, alleen als ik wel ongi word, dan piep ik wel anders hoor.
Heb nog wel steeds een beetje last van mijn buik, nouja buik, een beetje de zijkanten  en als ik moet plassen moet ik ook echt nodig, Maar zie het niet als zwangerschapsverschijnselen want daar is het nog een beetje te vroeg voor.

Sylvia, ik hoop zo dat je je al weer   een beetje beter voelt, Ik snap je heel goed, met je gedachten over of het ooit zal lukken en met al die statestieken met zoveel procent binnen een bepaalde tijd, maar ik denk dat er ook een heleboel mensen wel langer over doen. Ja hier heb je ook niks aan dat ik dat zeg, maar bedoel het goed hoor.
Ik duim nog steeds voor jullie ene je bent nog steeds niet ongi.

Jij zou van mij dit in je schoen krijgen
Hoop dat het je opvrolijkt,

Hoe is het met de andere meiden, Al zwangere gevoelens of kwaaltjes.
Liefs hunnybun

Hallo Lieve Meiden,

Wat een lieve berichtjes krijg ik van jullie !! De tranen sprongen in mijn ogen toen ik het las . De hele dag al ben ik erg verdrietig, ik kan wel al de hele dag huilen en niks beurt me echt op. Bah, wat shit is dat ! Maar ach ja,dan heb ik misschie wel de de dip gehad voor deze maand als ik volgende week zaterdag ongesteld wordt.  
Ik denk ook steeds, ik ben nog niet ongesteld, maar ik heb gewoon een sterk voorgevoel dat het niet is gelukt en dan die temperatuur......dan is alle moed en hoop verlogen.

Ik denk ga er steeds van uit dat als ik zwanger zou zijn, ik dat wel zou merken en voelen op de een of andere manier. Wel heb ik minder klachten deze maand als alle andere maanden, dus dat zal wel het ontpillen zijn wat ik heb gevoeld en gemerkt. Dat zal dan nu wel achterwege zijn ( hoop ik ! ).

Tuurlijk is 5 maanden niet lang en weet ik dat 80% zwanger raakt na een half jaar.
Alleen het rotte is dat niemand in onze omgeving er langer dan 4 maanden over gedaan heeft !!!! Gelukkig kan ik op dit forum wel met mensen praten die in hetzelfde schuitje zitten en das wel erg fijn !! Tuurlijk blijven we hoop houden, maar een keer per maand ben ik gewoon heel erg verdrietig en denk ik maar een ding: waarom lukt het bij ons nou niet ?
Begin van deze poging had ik goede hoop: ik voelde me goed, had hoop wegens onze nieuwe taktiek en had het gevoel dat het ging lukken, maar nu ben ik 180graden omgeslagen .

Ik hoop dat jullie snel iets gaan voelen wat wijst op een zwangerschap zodat ik glitters van jullie mag vangen !!

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie lieven berichtjes ! Jullie heel veel succes en ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet.

Heel veel liefs, Silvia

Hoi Hunnybun: ik heb al op de andere topic gereageerd op je erge lieve berichtje !
Nog 10 nachtjes slapen en dan weten we allebij echt meer: spannend he ! Ik zal ook voor jou duimen en die schoen ga ik vanavond zeker weten zetten: want als jij dan als hulppiet langs komt met dat moie kado: dat wil ik wel !!!!! Dan laat ik Sinterklaas vanavond met glitters strooien !!

Aapje: heb ook een stukje babyboom gekeken en denk er net zo over: wat wel leuk was dat ze mensen lieten zien met een positieve test: zat helemaal op de bank te smilen.
Tja en verder: wat ik ook al op een andere topic heb geschreven naar oa Hunnybun:
Wat een lieve berichtjes krijg ik van jullie !! De tranen sprongen in mijn ogen toen ik het las . De hele dag al ben ik erg verdrietig, ik kan wel al de hele dag huilen en niks beurt me echt op. Bah, wat shit is dat ! Maar ach ja,dan heb ik misschie wel de de dip gehad voor deze maand als ik volgende week zaterdag ongesteld wordt.  
Ik denk ook steeds, ik ben nog niet ongesteld, maar ik heb gewoon een sterk voorgevoel dat het niet is gelukt en dan die temperatuur......dan is alle moed en hoop verlogen.

Ik denk ga er steeds van uit dat als ik zwanger zou zijn, ik dat wel zou merken en voelen op de een of andere manier. Wel heb ik minder klachten deze maand als alle andere maanden, dus dat zal wel het ontpillen zijn wat ik heb gevoeld en gemerkt. Dat zal dan nu wel achterwege zijn ( hoop ik ! ).

Tuurlijk is 5 maanden niet lang en weet ik dat 80% zwanger raakt na een half jaar.
Alleen het rotte is dat niemand in onze omgeving er langer dan 4 maanden over gedaan heeft !!!! Gelukkig kan ik op dit forum wel met mensen praten die in hetzelfde schuitje zitten en das wel erg fijn !! Tuurlijk blijven we hoop houden, maar een keer per maand ben ik gewoon heel erg verdrietig en denk ik maar een ding: waarom lukt het bij ons nou niet ?
Begin van deze poging had ik goede hoop: ik voelde me goed, had hoop wegens onze nieuwe taktiek en had het gevoel dat het ging lukken, maar nu ben ik 180graden omgeslagen .

Ik hoop dat jullie snel iets gaan voelen wat wijst op een zwangerschap zodat ik glitters van jullie mag vangen !!

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie lieven berichtjes ! Jullie heel veel succes en ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet.

Heel veel liefs, Silvia

Terug
Bovenaan