NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

Poging 3: lijkt wel zwanger worden hiero: hahahaha.
Kan ik eindelijk na 15 min een berichtje plaatsen, komt het terecht in een verkeerde topic ! Sorry meiden

hoi meiden
Normaal kan ik het niet laten elke dag te typen, hier op het forum, maar omdat ie het zo rot doet gaat je zin een beetje weg, terwijl ik wel graag wil weten hoe het gaat met jullie.

Nou hier gaat alles goed eigenlijk, Niks geet kwaaltjes, en geen pijntjes.
Hoe is het bij jullie, Allemaal nog gemiddeld een weekje wachten ofzo.

Sylvia, hoe is het met jou, Ben je al een beetje over je dip heen.
Hoop het wel, en wie weet, komt er toch nog goed nieuws aan het eind van de week.
Kan altijd nog toch.

liefs hunnybun

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie???
Ook mijn zin om elke dag wat te typen verdwijnt een beetje.
Hier gaat alles goed. Ik heb wel last van kwaaltjes. Ben erg moe en op de raarste tijden misselijk maar dat had ik de vorige maanden ook wel dus dat zegt niets.
Wanneer kunnen jullie gaan testen? ik volgend weekend dus erg spannend allemaal!!!

Fijne dag allemaal en hopen dat het forum het snel weer goed doet zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden. De spannendste tijd komt er nu aan!

Liefs

Hoi Allemaal,

Ik zit nog steeds in mijn dip: hij duurt wel erg lang deze keer !
Vrijdagavond heb ik flink gehuild al wist ik soms niet precies waarom. Gisteren had ik een mega persthumeur en ook weer huilbuien. Vandaag is het niet veel anders.   Bah, hoop dat het snel over is. Mijn temp blijft 0.5-1 graden lager dan de temp die ik na mijn eispring had. 3 dagen lang had ik een temp van 37,1 en ineens zakte die naar 36. Nu schommelt tie rond 36,5. Alleen vreemd: op dag 1 van mijn cyclus had ik een temp van 35,6, vlak voor mijn LH piek steeg tie naar 36,5 en na mijn ei naar 37,1: twee keer een stijging dus: vreemd he ?!
Ik blijf ondertussen flink balen en voel me machteloos. Ik wil ook zo graag zwanger worden: we hebben er alles aangedaan en heb er nu geen zin meer in als het weer niet is gelukt. Vandaar mijn mega persthumuer. BAH ! Ik heb duidelijk het PMS syndroom denk ik.....zucht !

Hoop dat jullie wat happyer zijn als ik en dat jullie een positieve test hebben volgende week !! Jammer inderdaad dat het forum niet goed werkt: dan heb je minder snel  zin om berichtjes achter te laten.

Liefs, Silvia

ps. Voel ook zo van alles: rugpijn en af en toe buikpijn: wel minder hevig als alle andere maanden maar wel weer hetzelfde: dus ongesteldheid zit eraan te komen.

heej sylvia

Huilbuien, pestbuien, rugpijn, buikpijn, Zou er toch nog niet een hele kleine kans zijn dat dat zwangerschapsverschijnselen zijn. Ja je kent je eigen lichaam natuurlijk het beste, Maar het zou er allemaal bij kunnen horen, of niet????

Het ene moment denk ik , het zou  best wel eens gelukt kunnen zijn, en het andere moment is het gevoel weer helemaal weg.
Had vandaag ook wat last van rugpijn, maar daarna voelde ik eigenlijk ook een beetje een ongi gevoel. Vorige maand heb ik ook een week lang een ongi gevoel gehad.
Af en toe wel een steekje in mijn buik maar verder ook niks. Voel me echt absoluut nog niet zwanger, maarja dat voelde mijn zusje en mijn vriendin zich ook niet en hebben echt geen kwaaltjes gehad in de weken voor NOD.
Nouja we wacht maar weer.
Ik moet nog tot volgende week dinsdag wachten maar ga toch niet gelijk testen hoor.
Wacht netjes af.

doei meiden
liefs hunnubun

hoi meiden
hier weer een berichtje van mij.
lang geleden maar ik kwam er gewoon niet op.
ik moet zaterdag ongesteld worden,maar ik voel eigelijk al dat het niet raak is.stom he
ik ben nu geneigd om al een test te doen,terwijl ik weet dat dat niet helpt.
balen he ,weer een maand wachten.
ik zal blij zijn als het zaterdag is.
heeft iemand wel geluk?
groetjes

Dag allemaal,

ik dacht vorige week vrijdag mijn ei te hebben gehad, maar ik ben deze maand weer eens met een lange cyclus gezegend. Waarschijnlijk 38 dagen. Fijn hoor. Ik had nu afgelopen vrijdag opeens die afscheiding waar je draadjes (lekker fris) van maakt als je vingers van elkaar haalt. Zaterdag had mijn vriend geen zin (hij wil het niet systematisch aanpakken, maar gewoon af en toe klussen. Vindt dat ik er teveel mee bezig ben), dus zondagochtend voor het eerst geklust. Hoop dat dat op tijd was, maar zal we niet.

Zaterdagavond hadden we een reunie van de groep waar we mee op vakantie geweest zijn. Mijn vriendin die ik al 20 jaar ken was er ook en zij is nu ruim 20 weken zwanger. Ik ben jaloers (niet ziekelijk, maar wel jaloers, haha).

Bij onze bekenden/vrienden met kinderen is het wisselend. De ene is binnen een maand, de ander 7 maanden en de volgende na een jaar toen ze eigenlijke de hoop al hadden opgegeven en spiraaltje gingen terugplaatsen. Zal je altijd zien.

Er is dus nog hoop, maar ik duim natuurlijk voor kerstkado's voor allen en glitters die ik kan vangen. Mijn NOD schuift dus nu een stuk vooruit. Zal hem in het andere topic even aanpassen (als de site meewerkt. Balen he?)

Succes allen en braaf de schoentjes zetten!!!

En nu kom ik niet eens uit ons topic en in de andere onderwerpen

Babyboom voor het eerst ook gezien. Zat in deze aflevering wel ook veel ellende. Had het opgenomen want moest werken. Daarna gekeken. Bij die positieve testen kreeg ik wel de kriebels.

Terug
Bovenaan