NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

Heeej hallo
Hier alles goed.
Soms wat zwangerschapsverschijnselen en dan weer helemaal niet.
We moeten maar wachten, nog tot volgende week dinsdag, dus nog ruim een week.
Maar heb een druk weekend voor de boeg, en dan maandag de sleutel van ons huis en dan is het al weer dinsdag.
Kan niet zeggen dat het niet gelukt is maar voel ook nog niet dat het wel gelukt is deze maand.

Heej kooimar, hoop maar dat het gelukt is bij jullie, Maarja nu moet je wel weer langer wachten als dat je in eerste instantie dacht, Dat valt denk wel weer tegen??

Sylvia, hoe gaat het met je, ben je al iets over je dip heen.

liefs hunnybun

hoi allemaal,

Hey Sylvia ik heb hetzelfde. Werd gisteren een beetje chagerijnig en vandaag was het helemaal erg! Ik heb dat vaker de dagen voor mijn ongie, echt last van pms dus ik vrees dat het ook bij ons niet gelukt is.
Zolang ik niet echt ongesteld ben heb ik nog een beetje hoop, maar niet veel meer....

Iedereen kan maar het beste een paar dagen bij me uit de buurt blijven!!
grrrrrr .

groetjes Wietske

heej hallo allemaal

sylvia gaat het goed met je, Ik mis je vandaag op het forum, normaal sla je nooit over.
Toch blijft het spannend he meiden, het kan nog alle kanten op. Nouja alle kanten, 2 kanten, zwanger of ongi.
Ik voel me vandaag niet helemaa fit, beetje misselijk gevoel, zelfs me appel kreeg ik met moeite weg. Maar op mijn werk heerst ook wel buikgriep dus dan zou het net zo goed kunnen zijn ,Of ik hou mezelf weer eens voor de GEK.
Had gister ook last van mijn onderrug, en vandaag met stofzuigen ook.
Ja ik moet maar gewoon wachten, want meer kan ik niet doen,
En ik wil ook eigenlijk zo min mogelijk al die kwaaltjes toelaten en er aan toegeven, omdat ik bang bent dat ik mezelf zo voor de gek houd, maarja wat je voelt dat voel je.

liefs hunnybun

Hoi Wietske: oooh gelukkig ben ik niet de enige. Ik weet niet wat ik heb: ik heb nog nooit zo erg last gehad van PMS. Normaal maar 1 a 2 dagen voordat ik ongesteld wordt, nu al 4 dagen ! Arme man van mij. Voor het eten zei hij in ogen weer iets verkeerds en ik schoot helemaal uit mijn slof. Ik heb zo'n pesthumeur en begin met niks al te huilen.
Wat heb ik toch ?
Soms denk ( en hoop ) ik wel eens dat het misschien hormoontjes kunnen zijn die te maken hebben met een zwangerschap, maar die hoop heb ik niet echt gezien mijn temperatuurdaling. Ik zal wel gewoon een dikke vette PMS hebben.
En dan ook nog dat forum dat niet mee wil werken......dat kan er dan ook nog wel bij:
Gelukkig heb ik  geen erge  ongi klachten ( heel af en toe wat buikpijn ). Zodra deze er ook nog bijkomen moet iedereen maar met een straal van 50 km van me vandaan blijven.

Maar verder heb ik nog helemaal in leven.
Zaterdag is de dag dat ik ongesteld moet worden. Liever wordt ik het natuurlijk niet, maar als ik het weer zo nodig moet worden dan hoop ik wel snel van mijn pokkehumeur af te zijn want ik wordt er zelf lastig van.

Hunnybun: heel veel succes de komende week: spannende tijden !!!

De rest ook allemaal heel veel good luck !!

Groetjes, Silvia

Hoi hoi
Lig al een tijdje op  bed te computeren en mijn hoop word steeds minder. heb wel last van misselijk gevoel, maar ook wel heel zeurende menstuatiepijn. Dus denk dat misselijk gevoel toch bij een buikgriepje hoort. en ik volgende week gewoon ongi word.
voorgevoel
liefs hunnybun

hoi meiden,

meestal wordt ik 13 dagen na de eisprong ongie, dat was vandaag. totnutoe nog niks aan de hand, maar de vorige periode was het ook ineens 15 dagen dus ik wacht in spanning af..... duimen jullie voor me?

trusten, Wietske

Terug
Bovenaan