NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

Dag allemaal,

wat een glitters in de verschillende topics he? Hoop dat we allemaal voldoende gevangen hebben. Had toevallig ook glitters op ogen gedaan vandaag haha. Ben nl jarig. Al weer 29 jaar. Hoop voor mijn 30e toch wel mama te (gaan) worden. Weet dat er een jaar voor staat, maar ben zeer ongeduldig haha.
Succes iedereen.

xxx

Marjolijn

Wietske: oo spannend zeg: ik hoop maar dat het zwangerschapsvirus op deze site jou aansteekt. Het is een ware babyboom aan het worden !! Ik moet zaterdag ongesteld worden, maar heb ik grote gevoel dat het niet is gelukt: heb veel ongesteldheidsklachten die ik normaal ook heb. Ik wacht maar af. Eigenlijk wil ik niet meteen zondag gaan testen: het kan natuurlijk zijn dat er deze keer een paar dagen in zitten, maar ja als het zover is.......of ik me dan nog kan bedwingen.....???
Succes jij en hou ons op de hoogte he !!!!!

Kooimar: Gefeliciteerd met je verjaardag ! Maak er een mooie dag van !!

Hunnybun: Over een weekje weet ook jij meer: spannend he ?! Je hebt toch wel last ( gehad ) van kwaaltjes dus wie weet.......

Groetjes, Silvia

Hallo Dames,

Kooimar: Gefeliciteerd met je verjaardag!!

Wat een spannende tijden he?!
Ik heb vrijdag mijn nod al.... Ik wil proberen om zondag te gaan testen. Hoop dat ik het zolang volhou!! hihi
Ik heb wel wat een verschijnselen maar ben zo bang dat ik me er teveel mee bezig hou en dat ik ze daarom voel.
Ik voel me de laatste dagen erg rustig het houd me natuurlijk nog steeds wel bezig maar wel wat minder. Wel fijn opzich zo gaat de tijd wat sneller!
Hunnybun watvoor verschijnselen heb jij?
Wietske veel succes in deze spannende dagen!!!!!!
Sylvia hoe gaat het met je?!!! ik snap dat je jezelf geen valse hoop wilt geven maar positief blijven misschien is het deze maand wel raak of niet  maar ooit zul jij ook in verwachting zijn van een prachtige baby! Daar hou ik me ook aan vast. Ik vind het heerlijk een beetje te dromen. Maar ik weet dat het gewoon een flinke domper is na een maand fanatiek proberen!!!  Ik blijf  duimen voor ons allemaal.

Liefs

Hallo allemaal
Als eerste, kooimar gefeliciteerd met je verjaardag.

Hoe gaat het met jullie, we zijn nu eigenlijk allemaal wel aan het aftellen.
Nou bij mij op mn werk heeft gister een collega te horen dat ze zeer ernstig ziek is en dus zat me hoofd vandaag wel ergens anders.
Maar goed, kwaaltjes blijf je voelen.
Eigenlijk heb ik niet zo heel veel last meer. Alleen heeeeel af en toe mijn onderrug.
En mn borsten jeuken heeel de dag, om gek van te worden want het is zon stom gezicht om te kriebelen daarzo. En mn tepels zijn ook gevoelig, en ja denk dat ik me vergis maar heb het idee dat mijn borsten zo groot en strak lijken.  Ze voelen anders in elke geval.
Verder op een heeeeel enkel steekje na in mijn buik niks.
Ook geen ongi gevoel, en dat had ik de eerste 2 maanden wel een week lang, maar dat zal wel bij het ontpillen gehoord hebben.

Ja het word steeds spannender,
Moe ben ik ook, maar dat komt omdat ik te laat gaat slapen.

Nou meiden, heel veel succes.

en wietske, hoe is het bij jou, nog steeds niet ongi.
liefs hunnybun

Hoi meiden,

Hier nog steeds niks geen ongie! Meestal wordt ik het 's ochtends vroeg en merk ik het direkt als ik wakker wordt aan de buikpijn. Ik vind het nu zo spannend dat ik bijna niet durf te gaan slapen uit angst dat de rd's aan mijn bed staan als ik wakker wordt!
Het is mij inderdaad ook opgevallen dat er ineens wel heel veel zwangeren zijn op het forum, hopelijk is het heeeeel besmettelijk!
Ik heb me voorgenomen nog morgen en overmorgen af te wachten en pas zaterdagochtend te gaan testen, dat zullen 2 lange dagen worden!!
Ik voel helemaal niets, nauwelijks pms-klachten, behalve af en toe heeeeel chagerijnig en ook geen andere klachten.
wachten, wachten, wachten, wachten, zucht......

Groetjes Wietske

hallo
even een kort verhaaltje over mijn groter, en strakker lijkende borsten
Ging vanaaf naar mijn vriendinnen, en die had ik een tijdje niet gezien.
Het eerste wat mijn vriendin vroeg of ik afgevallen was, Toen zei ik nee, ik snoep juist heel veel op het moment, toen zei ze, dan zijn je borsten groter.
voelde me erg betrapt maar zei dat het mij ook al opgevallen was.
nou beetje hoop hebik weer.
liefs hunnybun

hoi hunnebunn
ik had bij die andere topic een berichtje geschreven,maar ik had gister een test gedaan,met een heeel licht streepje.ik heb niet echt klachten ,maar wel iets grotere borsten.dat viel me op.
dus mischien dat je er wat aan hebt.
heel veel succes
liefs

hey alllemaal,

hunnibun en jojo, ik hoop voor jullie dat het voortekenen zijn van zwangerschap!!
Ik denk soms ook dat ik aan mijn lichaam merk dat er iets bijzonders is, maar totnutoe was het steeds niet het geval.
Ook deze keer ben ik weer ongie geworden, was de 5e ronde.
t is wel weer een tegenvaller, maar we gaan gewoon maar weer in de volgende ronde heel hard ons best doen.

Groetjes Wietske

Terug
Bovenaan