Hoi allemaal
Zo weer een dag gewerkt, en het ging snel voorbij. Zag het vanmorgen een beetje somber in, had namelijk gister heel gezellig op mijn vriend zitten wachten en na een avond alleen op de bank gezeten te hebben ben ik toch maar naar bed gegaan,
Was ie nog even in zijn nieuwe bedrijf de keuken aan het plaatsen geweest, Nou toen die thuis kwam was mijn voorpret al weer verdwenen, Heb hierdoor ook heel slecht geslapen, was eigenlijk een beetje verdrietig, Zo lukt het natuurlijk helemaal nooit.
Nou nu hoop voor de volgende 3 weken want daar moet toch mijn vruchtbare periode inzitten. En daar gaat het toch om.
Tis leuk hoor zon nieuw bedrijf maar je liefdesleven neemt iets wat af de tijd dat ie aan het klussen is, Ja zn eigen klussen dan wel he.
Heej silvia, ik wist wel dat het een geintje was hoor, heb het net serieus opgevat.
Ben wel blij dat er meerdere stellen last hebben van dat niet altijd zin hebben in klussen, Dacht echt dat wij het enige stel waren waar dat bij gebeurd.
Ik heb wel mijn testen binnen gekregen vandaag.
Als je op www.sensitest.nl kijkt dan staat daar bij de ovulatie testen een heel duidelijke beschrijving. Maar waar het om gaat dat je gaat testen wanneer je vruchtbare dagen zijn. Als je positief test heb je binnen 24/48 uur je eisprong en dat dus de meeste kans om zwanger te worden. Maar om de dag vrijen voor het zaad een beetje in beweging te houden is natuurlijk ook heel belangrijk.
Moet zeggen, vind het echt heel gezellig zo, het eerst wat ik doe als ik thuis komt is even kijken of er nog leuke en gezellige berichten geschreven zijn.
Ene meiden, deze discusie duurt al weer een week, dus dat betekend, we zijn al weer een week verder en wat ging het snel he. Leuk he, Nog een paar weken, ene dan weten we het.
Ik verwacht wel een geboortekaartje van degene bij wie het deze maand gaat lukken. HIHI. Maar dan over 8maanden he.
tot snel
lieft hunnybun