NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

Oh, ik zie nu dat Jo precies hetzelfde had als ik bij Babyboom!

Hoi allemaal,

Een maand lang om de dag klussen, pfffff.... knap hoor. Mijn man en ik hebben niet zo'n actief sexleven meer. Liefde en knuffelen is er volop, maar de behoefte aan seks is er gewoon bij beiden niet zo vaak. We zijn veel moe (werken allebei fulltime) en hebben al een kleine. Daarbij geloof ik wel dat als je vaker seks hebt, je vanzelf weer meer zin krijgt. Misschien dat door het klussen voor een kleine de frequentie weer gaat stijgen, want lekker vinden we het allebei wel.

Hoe werkt dat ovulatietesten? Wanneer moet je die doen? Ik heb ze de vorige keer niet gebruikt. Ik had me voorgekomen "spontaan" een half jaar te rommelen en daarna eventueel hulpmiddelen te gaan gebruiken. Na drie maanden was ik zwanger dus het is er niet van gekomen. Ik merk dat ik nu wel minder geduld heb als toen. Zou nu wel willen dat ik al zwanger was.

Zwanger zijn als Sinterklaaskado lijkt me geweldig!!!

Groetjes
Lies

Hoi Hunnybun: was maar een grapje he uiteraard !
We gaan gelijk op: wij beginnen vandaag. Good luck !!!
Ik doe nog een keer testen: das dan de vijfde keer. Tja, heb ze nog liggen, dus maak ze maar op. Maar als ze op zijn bestel ik geen nieuwe meer. Eerder klusde we vaker rondom de LHpiek, maar het blijkt dat het beter is voor het zaad om om de dag te klussen, dus nu proberen we dat maar eens.

Hoi Jo_85: ooo spannend zeg: je zit dus nu af te wachten ? Wanneer moet je ongesteld worden ? Gek wordt je ervan he die kwaaltjes: heb er de afgelopen 4 maanden steeds last van gehad en steeds weer andere. Wie weet is het nu wel raak bij jou omdat je  nu geen kwaaltjes hebt.....?! Hoe lang zijn jullie al bezig ? ik duim voor je !!
Heb gisteren ook voor de eerste keer naar babyboom gekeken maar ik weet niet of ik de volgende keer weer kijk: wat een ellende bij sommige koppels: bah je wordt er echt niet vrolijker en zekerder van.

Irene1979: jammer dat het niet de eerste is gelukt, maar dat zou inderdaad wel snel zijn, maar ja je hebt van die geluksvogels.......
Maar je bent nog niet echt ongesteld toch........????
Ik was de eerste drie maanden ook niet echt ongesteld: wel wat vers bloed verloren, maar heel erg minimaal. Sinds twee maanden nu wel wat meer vers bloed, maar niet zoals voorheen. Hoop dat ik nu toch wel na 5 maanden ontpilt ben !

Hoi MamavanStijn: das heavy: een kind en beide fulltime werken: daar kan ik me iets bij voorstellen. Afhankelijk van je cyclus doe je de test. Je kunt goede en goedkope bestellen via het net; Matcare of Sensitest. Hier zit een bijlsuiter bij die precies aangeeft op welke dag je moet beginnen met testen. Hoop dat je wat met mijn antwoord kunt: succes.
Mijn geduld raakt ook langzaam op: oke we gaan nu "pas" voor de 5de keer, maar toch........
Was wel blij met de opmerking in babyboom dat vrouwen er meer last van hebben als het niet lukt dan mannen. Viel meteen iets van me af.

Nou heel veel succes allemaal en toi toi toi en voor de komende 4 weken gaan we niet met pepernoten strooien maar met glitters....zullen we dat afspreken ?!

Liefs, Silvia

Hoi allemaal

Zo weer een dag gewerkt, en het ging snel voorbij. Zag het vanmorgen een beetje somber in, had namelijk gister heel gezellig op mijn vriend zitten wachten en na een avond alleen op de bank gezeten te hebben ben ik toch maar naar bed gegaan,
Was ie nog even in zijn nieuwe bedrijf de keuken aan het plaatsen geweest, Nou toen die thuis kwam was mijn voorpret al weer verdwenen, Heb hierdoor ook heel slecht geslapen, was eigenlijk een beetje verdrietig, Zo lukt het natuurlijk helemaal nooit.
Nou nu hoop voor de volgende 3 weken want daar moet toch mijn vruchtbare periode inzitten.  En daar gaat het toch om.
Tis leuk hoor zon nieuw bedrijf maar je liefdesleven neemt iets wat af de tijd dat ie aan het klussen is, Ja zn eigen klussen dan wel he.

Heej silvia, ik wist wel dat het een geintje was hoor, heb het net serieus opgevat.
Ben wel blij dat er meerdere stellen last hebben van dat niet altijd zin hebben in klussen, Dacht echt dat wij het enige stel waren waar dat bij gebeurd.

Ik heb wel mijn testen binnen gekregen vandaag.
Als je op www.sensitest.nl kijkt dan staat daar bij de ovulatie testen een heel duidelijke beschrijving. Maar waar het om gaat dat je gaat testen wanneer je vruchtbare dagen zijn. Als je positief test heb je binnen 24/48 uur je eisprong en dat dus de meeste kans om zwanger te worden. Maar om de dag vrijen voor het zaad een beetje in beweging te houden is natuurlijk ook heel belangrijk.

Moet zeggen, vind het echt heel gezellig zo, het eerst wat ik doe als ik thuis komt is even kijken of er nog leuke en gezellige berichten geschreven zijn.
Ene meiden,  deze discusie duurt al weer een week, dus dat betekend, we zijn al weer een week verder en wat ging het snel he. Leuk he, Nog een paar weken, ene dan weten we het.

Ik verwacht wel een geboortekaartje van degene bij wie het deze maand gaat lukken. HIHI. Maar dan over 8maanden he.

tot snel
lieft hunnybun

hunnybun: Ik denk dat jullie het dan inderdaad wel erg lastig hebben om elke keer te klussen. Zo'n nieuw bedrijf opzetten is niet niks. Vergt veel energie van je als je daarnaast ook nog probeert om zwanger te worden lijkt me dat inderdaad wel eens moeilijker, En dat je je dan verdrietig voelt kan ik me heel goed voorstellen. Ik heb dat ook als mijn vriend geen tijd/zin heeft of  erg moe is. Dan heb ik me ergens op ingesteld en dan is dat toch een teleurstelling. Mijn vriend doet het dan niet bewust hoor maar toch.......Je blijft kwa gevoel toch een vrouw he?!    

Wanneer beginnen jullie allemaal
Leuk dat er steeds meer mensen  mee kletsen!! echt super!! En die week  gaat zo inderdaad  erg snel!  Voor we het weten moeten we allemaal alweer testen...Wou dat het al zo ver was!!  :-D

ennuh..........dat geboortekaartje komt helemaal goed! haha

Fijn weekend allemaal!!

Oeps wat vergeten....

Sylvia: het duurt nog even voordat ik ongesteld moet worden.rond 1 december...
k hoop natuurlijk dat dit niet gebeurd... haha! Die kwaaltjes zijn inderdaad erg vervelend. Ik hoop dat ze bij jou ook snel weggaan. Behalve de zwangerschapkwaaltjes dan he?! haha!!!
Dit is onze derde ronde. Officieel gezien!
Ik hoop ook dat we allemaal geluk hebben deze maand! Begin december allemaal positieve testen. Dat zou geweldig zijn!

Liefs Jo

Hoi allemaal,

Hier even weer een berichtje van mij, heb het een paar dagen erg druk gehad met allemaal leuke dingen.
Mijn man is al met de VUT, en we hebben samen een bedrijfje aan huis en mijn man werkt nog 2  avonden per week. We hebben dus lekker veel tijd voor uitslapen, hobbies en elkaar en samen klussen.

Irene, Ik herken dat heel erg wat je schrijft over chagerijnige buien. Ik heb ook altijd al erg last gehad van emotionele wiebeligheid rond de ongesteldheid, nu ik graag zwanger wil worden is dat nog 2x zo erg als vroeger.

Sylvia, ik zit ook in de 5e ronde. Verwacht mijn eisprong rond de 19de, dus voorlopig vrijen we nog alleen voor de lol.
Nu lekker nog even met mannetje schaatsen kijken.

Trusten allemaal!
Wietske

Hoi hoi

Wietske wat heerlijk dat jullie samen veel tijd hebben. Ideaal als je zwanger wilt worden.
Bij ons ontbreekt het nog weleens aan tijd samen. Ik werk erg onregelmatig, vaak de avonden en mijn vriend juist overdag. Heb officieel  recht op 1 vaste avond dus heb nu de woensdag aangevraagd dan is mijn vriend ook altijd thuis. Dan hebben we iedergeval 1 dag per week lekker samen.
Als we ooit het geluk hebben om een kindje te krijgen dan word dat wel anders dan ga ik part-time werken. Daar kan ik me nu al helemaal op verheugen. Lekker tijd doorbrengen als gezin! Maar helaas blijft dat nu alleen nog een droom.

Volgende week begint als het goed is mijn ei sprong alweer dus dan gaan we flink aan het klussen!!

Zijn er meer dames die ook deze week beginnen ??

Liefs Jo

Terug
Bovenaan