NOD December 2023

Morgen nod maar toch vandaag getest, helaas wit ...krampen en blijf misselijk.. is ook mijn eerste IUI ronde en heb al misselijkheid sinds 6 dagen na ovitrelle dus ik hoopte dat die bijwerking nu wel beetje uitwerkte... Dus verwacht dat de menstruatie er dan toch mogelijk aankomt.. afwachten maar...

Spannend weer. Weet je wanneer je ovulatie was? Want als die iets is opgeschoven dan kan dat ook weer langer duren natuurlijk
Ik had 23 nov de piek en denk dat ik de eisprong zelf op 24 nov gevoeld heb. Gisteren zou met die gegevens mn NOD moeten zijn geweest... ik heb wel echt een aantal dagen zo'n trekkend, zeurend gevoel nog gehad rechtsonder in mijn buik, dus miss dat eisprong wel later was.. maar dan zou je verwachten dat een early test ondertussen toch wel iets aan zou kunnen geven.. maar vanmorgen nog steeds hagelwitte test...

Ik had 23 nov de piek en denk dat ik de eisprong zelf op 24 nov gevoeld heb. Gisteren zou met die gegevens mn NOD moeten zijn geweest... ik heb wel echt een aantal dagen zo'n trekkend, zeurend gevoel nog gehad rechtsonder in mijn buik, dus miss dat eisprong wel later was.. maar dan zou je verwachten dat een early test ondertussen toch wel iets aan zou kunnen geven.. maar vanmorgen nog steeds hagelwitte test...
Weet je intussen meer? Ik had positieve ovulatietest op 24 nov en vorige week maandag al heel licht positieve early test...

Weet je intussen meer? Ik had positieve ovulatietest op 24 nov en vorige week maandag al heel licht positieve early test...
Mijn testen blijven nog steeds wit, maar ik ben dus ook nog steeds niet ongesteld.

Ondertussen weet ik het ook gewoon echt niet meer.... Ik snap er niks van.. nu 3 dagen overtijd..

Voorzichtige gefeliciteerd!

@Daniëlle Q
Bijzonder. Misschien opeens een langere luteale fase?
Met temperaturen krijg je wat meer duidelijkheid OF je een ovulatie hebt gehad. Sommige cycli rijpt het follikel wel, maar springt hij niet. Dat noemen ze een persisterend follikel. Heb ik ooit gehad. Daar volgt dan vaak een heftigere menstruatie op. Is niks ernstigs, maar gebeurt soms.

Laatst bewerkt:
Hoi allemaal, wat mooi om te lezen hoe iedereen hier met elkaar meeleeft.

Wij hebben deze maand besloten ook voor ons eerste kindje te willen gaan. De wens was er al langer, ik ben in mei dan ook gestopt met de pil, maar het moment dat we er echt klaar voor zijn is er nu dan ook echt. Mijn cyclus kwam na het stoppen met de pil direct opgang, maar is wel ongerelmatig. Hierdoor is mijn eisprong ook wat lastiger te voorspellen. Afgelopen week heb ik mijn menstruatie gehad dus nu zal de eerste keer eraan komen dat wij het kunnen gaan proberen. Ik ben al bij de huisarts geweest die me de nodige tips heeft gegeven. Maar ik vroeg me af of er meiden zijn met ervaring van een onregelmatige cyclus, hoe is jullie ervaring met het vinden van de dag waarop de ovulatie plaatsvindt?

Ik wens jullie allemaal veel succes, ik zal vast niet de enige zijn die dit een heel spannende fase vindt

Ik had ook onregelmatige cyclus en inmiddels gediagnosticeerd met pcos maar het beste is om te beginnen met testen rond dag 10 ongeveer en let evt op je slijm afscheiding... Als het draderig wordt dan komt het eraan.. hoe meer cyclus je doet hoe meer je door krijgt wanneer je het beste kunt starten..

Vandaag helaas ongesteld na de eerste IUI .. op naar de volgende.. succes allemaal deze maand

Terug
Bovenaan