Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wauw! Gefeliciteerd! Wat een heerlijk nieuws! Geniet van je zwangerschap!Na 12 rondes en heel veel tranen, heb ik vanochtend eindelijk voor het eerst een positieve test gekregen, ondanks diagnose van 2 geblokkeerde eileiders...
5 testen gedaan en daarna alsnog digitale...
Mooiste wonder.....
Het lukt mij niet om foto toe te voegen
jeetje wat een fijn nieuws zeg! Gefeliciteerd! Het is je heel erg gegund. Geniet van je zwangerschap!Na 12 rondes en heel veel tranen, heb ik vanochtend eindelijk voor het eerst een positieve test gekregen, ondanks diagnose van 2 geblokkeerde eileiders...
Mooiste wonder.....
Prachtig nieuws! Gefeliciteerd. En fijn om te merken dat er toch nog kleine wondertjes bestaan. Geeft sommige mensen misschien ook weer wat moed om door te gaan.Na 12 rondes en heel veel tranen, heb ik vanochtend eindelijk voor het eerst een positieve test gekregen, ondanks diagnose van 2 geblokkeerde eileiders...
Mooiste wonder.....
Geweldig! Gefeliciteerd!Na 12 rondes en heel veel tranen, heb ik vanochtend eindelijk voor het eerst een positieve test gekregen, ondanks diagnose van 2 geblokkeerde eileiders...
Mooiste wonder.....
Spannend hè… ik ga voor je duimen!Zelf hier een beetje spannend. Heb 30 of 1 dec NOD en toch net al even getest. Ik heb namelijk deze ronde minimaal last gehad van spotting. Alleen zaterdag een heeeeel klein beetje. Dus toen ging mijn hoofd toch met me aan de haal van: zou dat dan een innestelingsbloeding zijn geweest (had ik bij mijn 1e namelijk). De test leek eerst meteen negatief maar later trok er nog een roze vlek van rechts naar links en nu lijkt het wel een extreem licht lijntje. Maargoed, dat kan dus ook een indrooglijntje zijn. Ik ga maar uit van het laatste.
Over 2 dagen vast meer helderheid.
Ik had rond de spotting wel ook een dipje qua temperatuur. Kan ook op van alles wijzen. Uiteindelijk is het toch een kwestie van geduld.
Wat fijn!!! Gefeliciteerd!!Na 12 rondes en heel veel tranen, heb ik vanochtend eindelijk voor het eerst een positieve test gekregen, ondanks diagnose van 2 geblokkeerde eileiders...
Mooiste wonder.....