NOD februari 2020

Anne Anne. Intuïtief zou ik er niet voor kiezen om een vaginale douche te gebruiken. Ik weet niet hoe diep dat water komt, maar ik zou toch bang zijn om t goedje te verliezen. Gewoon de buitenkant afvegen dus haha
Ik plaste pas na een kwartier en bleef dat kwartier dus met mijn benen omhoog liggen. Ik las ergens dat sperma pas na 20 minuten ofzo weer actief wordt en op zoek gaat naar het eitje.
 
Dames,
Ik word helemaal gek. Heb al een aantal dagen steken in mijn rechter borst die niet overgaan.  Ik denk dan steeds zou het?
Zaterdag is pas mijn Nod..  word een lange week:(
 
Groetjes R
 
Veel positieve ovulatietesten al! Spannend voor iedereen die straks weer de wachtweken in gaat!
ik begin maandag weer met ovulatietesten, maar verwacht pas zaterdag of zondag een positieve test. Man ik kan echt niet wachten tot het lukt. Probeer er echt niet constant mee bezig te zijn, maar iedere keer gaan m'n gedachten er gewoon weer naar toe.. wil er ook steeds over praten met mijn vriend. volgens mij wordt ie er een beetje gek haha
 
Jaa damn honey is geweldig! Ik snapte nu idd ook ineens waarom ik soms zin heb om zoveel te kletsen terwijl ik normaal best rustig ben maar dit verklaard een hoop.
Ik weet niet eens wat een vaginale douche is hihi. Ik blijf een minuut of tien liggen, heb gelezen dat benen omhoog niet hoeft dus ik blijf gewoon ff rustig liggen en daarna plassen en een washandje of een gewone douche. Wij hebben naast de pil altijd een condoom gebruikt, vooral omdat ik het zo ranzig vind dat er nog lang sperma uit je komt vallen hihi ?. Dus even wennen dit voor mij!
Ik zit nu op dag 15 en had gisteravond en vanochtend een positieve ovulatie test. De vorige twee maanden was mijn cyclus 25 dagen dus ben benieuwd! 
 
@spannend Lott! Ik hoop het voor je!
@Anne Anne voor jou ook spannend! Ik doe geen vaginale douche en niet mijn benen omhoog. Bij mijn zoontje ook niet gedaan maar wel rustig 15 a 20 minuten blijven liggen met een kussen onder mij kont. Daarna weghalen of douchen.
@Fleurbo hahah ja ik probeer ook niet obsessief ermee bezig te zijn... Maar merk het ook een beetje ik heb wss mijn ovulatie ook zondag/maandag of de week erop... Ik ga vanaf dinsdag testen ben heel benieuwd... 
 
Pfff hier inmiddels dag 22 en nog geen positieve ovu test... Volgens app maandag eisprong.
Ben echt bang dat ik geeeeen eisprong heb :-( normaal ook niet zulke lange cyclussen en andere ongesteldheid dan nu sinds we het proberen..
 
@idk shit joh ?, hopelijk komt het snel. Ik duim voor je
En nu voor mij weer twee weken wachten, ben benieuwd hoe het nu gaat. In de eerste ronde werd ik echt gek dus hopelijk ben ik er nu wat rustiger onder. Vind het wrl fijn dat ik nu zeker wist wanneer mijn ovulatie was, kan het in ieder geval niet daaraan liggen! 
 
Terug
Bovenaan