NOD februari 2020

@Piet ah vandaar dat ik het niet kende.. de naam piet voor een vrouw. Ah een dochtertje van 2 zo cute! ik hoop dat het snel raak is voor jullie! Ook leuk voor je dochtertje. Duurde het lang bij haar voordat je zwanger was?
 
[quote quote=10288958]Ik ben er ook eindelijk achter hoe je je naam moet veranderen haha. Dus ik ben geen gebruiker meer vanaf nu! @baby love: Dit is pas onze eerste ronde.. ik kan het zelf ook amper geloven. Ons zoontje wordt bijna 1 en we wilde eigenlijk pas ‘beginnen’ daarna. Maar we hadden deze maand 1 bewust genomen risico genomen! Als ik het zo kan noemen.. en op 1 of andere manier voelde ik meteen dat het raak was. maar goed het moet natuurlijk allemaal nog goed blijven gaan! Overmorgen is mijn NOD dat is voor ons al overwinning nummer 1 als die uitblijft. Ik denk dat als ik niet al meerdere positieve testen had gehad, ik geen ovulatie test had gedaan gisteren hoor. Het is toch wel een risico, want ik denk dat ik echt in paniek was geraakt als die niet positief was.. terwijl het daar niet eens voor is natuurlijk. en die afleiding zoeken is zoo moeilijk. Ik ben zelf ook echt veel te veel aan het googelen.. wordt je niet veel beter van vaak..[/quote]
Spannend zeg, ik hoop dat het goed blijft gaan en je straks een knaltest in handen hebt!
En dat wachten is écht killing. Ik google ook teveel! ?
 
 
@hetmeisje Het is eigenlijk Pietje en spreekt het uit als Pietsje. ;-)
Ik was voor ons dochtertje meteen de eerste ronde zwanger, dat werd een miskraam en toen heeft het 4 rondes geduurd voor ik weer zwanger was. Toen we voor een 2e wilden gaan was ik ook meteen zwanger en dat werd ook een miskraam toen moest ik helaas gecuretteerd worden en dit is ronde 4.
Ik had net wat beginnend (licht roze) bloedverlies dus ik verwacht een menstruatie helaas. 
 
goeiemorgen iedereen
 
hierbij nog even een update 
net een test gedaan maar zie je echt maar een minimale streep dus ik ben bang dat t echt van de voor gedrukte streepjes zijn 
dus ik denk dat ik dezemaand weer een terleurstelling erbij heb
nu maar mn maandstonden afwachten die dinsdag zou komen 
en door naar ronde 12 
voel me momenteel zo gefrustreerd dat t telkens maar niet lukt en ben bang dat er iets mis met me is
mn vriend maak zich er niet zo druk om en die helpt ook niet echt mee hij heb namelijk al 2 kids en ik hou ontzettend van ze maar wat ik dan te horen krijg je heb al 2 kinderen dus wat maakt t uit 
helaas voelt dat niet voor mij t zelfde 
sorry voor t lange verhaal ik moest me gewoon even der uit gooie om even me hart te kunnen luchten 
 
Goedemorgen dames. Ik denk dat ik ongesteld word. Temperatuur is gezakt.
Heb tarwekiem olie besteld voor de volgende ronde. Vorige keer was ik daarmee gelijk zwanger.
Ik blijf in februari groep. 27e is mijn Nod.
 
Liefs
 
@sillasv ik snap heel goed dat je graag zelf een kindje wilt. Ik hoop dat het snel raak is voor je. Maar een streep is een streep zeggen ze dus misschien is er nog hoop. ??
Ik heb net een test gedaan (4 dgn voir NOD) maar die is negatief, ik voel inmiddels aan alles dat ik ongesteld ga worden. :-(
 
@piet 
meschien wel maar ga er maar niet van uit 
ik voel ook eigelijk niks alleen wat rommilige darmen en ontzettend moe maar de moeheid kan natuurlijk ook van me werk afkomen 
en mn borsten voelen ook niet anders meer aan 
alleen alsof ze heel koud zijn 
ik ga maar wachten tot dinsdag dan is mn nod 
normaal gesproken voel ik dat mn nod eraan zit te komen met ontzettend veel pijnlijke krampen maar die heb ik momenteel niet 
dus we gaan wel zien of de rode duivel weg blijft 
 
@hetmeisje en @piet, klopt ik geef scheikunde ?. Wiskunde natuurkunde en biologie zijn ook beta vakken.
Ik NOD op woe met cyclus van 25 dagen dus ben benieuwd 
 
Terug
Bovenaan