[quote quote=10288958]Ik ben er ook eindelijk achter hoe je je naam moet veranderen haha. Dus ik ben geen gebruiker meer vanaf nu! @baby love: Dit is pas onze eerste ronde.. ik kan het zelf ook amper geloven. Ons zoontje wordt bijna 1 en we wilde eigenlijk pas ‘beginnen’ daarna. Maar we hadden deze maand 1 bewust genomen risico genomen! Als ik het zo kan noemen.. en op 1 of andere manier voelde ik meteen dat het raak was. maar goed het moet natuurlijk allemaal nog goed blijven gaan! Overmorgen is mijn NOD dat is voor ons al overwinning nummer 1 als die uitblijft. Ik denk dat als ik niet al meerdere positieve testen had gehad, ik geen ovulatie test had gedaan gisteren hoor. Het is toch wel een risico, want ik denk dat ik echt in paniek was geraakt als die niet positief was.. terwijl het daar niet eens voor is natuurlijk. en die afleiding zoeken is zoo moeilijk. Ik ben zelf ook echt veel te veel aan het googelen.. wordt je niet veel beter van vaak..[/quote]
Spannend zeg, ik hoop dat het goed blijft gaan en je straks een knaltest in handen hebt!
En dat wachten is écht killing. Ik google ook teveel! ?