zijn er veel ervaringen met tarwekiemolie? Ik hoorde dat 't ook wel eens averechts kan werken als je baarmoederslijmvlies van zichzelf al dik genoeg is en daardoor juist dikker wordt (en lastiger wordt voor innesteling)
wel spannend sillasv!!
Vanochtend weer bij fertiliteitsarts geweest ivm echo's voor cyclus analyse.. het 'eitje' was gegroeid van 13mm naar 18,5-19mm in 2 dagen tijd, dat was best flink zei ze dus ze verwacht dat vanavond of morgen de eisprong gaat plaatsvinden.
Mijn ovulatietest is echter nog totaal niet positief! Ik ga maar uit van de echo beelden dan..
Gisteren al geklusd, vandaag maar weer en morgen maar even kijken 's ochtends hoe fit ik ben na m'n nachtdienst haha..
Ik heb trouwens nog navraag gedaan bij de fertiliteitsarts of er verschil zit tussen om de dag sex of dagelijks (aangezien 2 dagen geleden zoveel vraag was) haha.. ze zegt de kansen zijn bijna evengroot bij dagelijks sex of om de dag.. de kans is heel iets groter bij dagelijks, maar dat is minimaal zegt ze.. Meerdere keren per dag draagt niks extra bij..
Afhankelijk van die echo zet ik m'n NOD maar rond de 15e denk ik dan maar..