NOD februari 2020

Jaaa DaantjeK, voorzichtig gefeliciteerd!

Sillasv dit was toch met een ovulatie test?

Voor NOD testen, vooral zo ver moet je eigenlijk echt proberen te voorkomen. Het kan zijn dat je het hormoon al in je lijf hebt maar dat de innesteling niet goed gaat. Dit wordt dan vaak al gezien als een miskraam maar er is geen leven geweest.
Voor jezelf voelt dit dan ook echt zwaar omdat je toch echt die positieve test hebt gezien.

Morgen word ik ongesteld en dan 12 februari eisprong. Hopelijk dat we m nu wel kunnen meepakken.
Ik duim voor jullie!
 
@niempje
de zelfde dag geprobeert met een vroege zwangerschaps test 
zit nu 4 dagen voor nod 
we gaan gewoon netjes de menstruatie afwachten nu 
op de test van vandaag zie ik wel een streepje maar nog niet duidelijk moet wel echt weer turen zeg maar 
https://www.mupload.nl/img/4cvvdv7mro3k.jpeg
de bovenste zijn van 2 dagen terug en de onderste is van vandaag 
 
Maar de streepjes lopen toch gewoon op?
De onderste vind ik het duidelijkst!
Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik me totaal niet zwanger. Achteraf had ik 4/5 dagen voor NOD wel een weeïg gevoel, kon het niet plaatsen. Dacht een beetje dat ik ziek werd.
Voor en op de dag van mijn NOD wist ik zeker dat ik ongesteld ging worden. Mega buikkrampen en de testen waren zo ontzettend licht.
Pas 2 dagen na NOD was deze mega donker.
Alles kan dus nog... ik duim!
 
ik voel me ook totaal niet zwanger 
wel een raar gevoel in mn buik 
dit weekend maar wat leuks doen met de kids een beetje afleiding zoeken en maandag lekker optijd slapen 
 
 
@Piet oh wat naar die miskramen! Wel heel snel zwanger geworden dan dat is wel positief. Ik hoop dat je nu ook weer snel zwanger wordt en een kindje krijgt. Pietsje klinkt wel vrouwelijker idd :D
@R1988 vervelend zeg maar wel heel snel weer je volgende NOD. Ik ga dat tarwekiemolie misschien ook de volgende ronde proberen. Slikte jij dat na je eisprong?
@sillasv ah ik was zo benieuwd! De onderste vind ik ook heel duidelijk! En ik kan me voorstellen dat je ook een kind van jezelf wilt. Jammer dat je vriend dat niet inziet dan. Het is wel heel makkelijk zeggen natuurlijk van dat zijn ook je kinderen als het je eigen kinderen zijn. Ik ga duimen voor je dat je dinsdag een positieve test hebt!
@Niempje oh ja ik had ook menstruatieachtige krampen een paar dagen voor NOD...
Ik heb nog steeds een knipperende smiley dus ik hoop morgen of overmorgen een vaste te krijgen de vorige keer bleef hij 7 dagen knipperen en bij mijn zoontje 6 dagen voor de ovulatie... nu zit ik op dag 4... dus waarschijnlijk zal ik maandag of dinsdag een vaste krijgen. Vandaag weer even gezellig maken iig. Al is mijn wederhelft een beetje ziek...
 
zijn er veel ervaringen met tarwekiemolie? Ik hoorde dat 't ook wel eens  averechts kan werken als je baarmoederslijmvlies van zichzelf al dik genoeg is en daardoor juist dikker wordt (en lastiger wordt voor innesteling)
 
wel spannend sillasv!!
 
Vanochtend weer bij fertiliteitsarts geweest ivm echo's voor cyclus analyse.. het 'eitje' was gegroeid van 13mm naar 18,5-19mm in 2 dagen tijd, dat was best flink zei ze dus ze verwacht dat vanavond of morgen de eisprong gaat plaatsvinden.
Mijn ovulatietest is echter nog totaal niet positief! Ik ga maar uit van de echo beelden dan..
Gisteren al geklusd, vandaag maar weer en morgen maar even kijken 's ochtends hoe fit ik ben na m'n nachtdienst haha..
 
Ik heb trouwens nog navraag gedaan bij de fertiliteitsarts of er verschil zit tussen om de dag sex of dagelijks (aangezien 2 dagen geleden zoveel vraag was) haha.. ze zegt de kansen zijn bijna evengroot bij dagelijks sex of om de dag.. de kans is heel iets groter bij dagelijks, maar dat is minimaal zegt ze.. Meerdere keren per dag draagt niks extra bij..
Afhankelijk van die echo zet ik m'n NOD maar rond de 15e denk ik dan maar..
 
@hetmeisje ja hoop het ook maar gezien ik mogelijk het syndroom van Asherman heb ga ik er maar niet teveel vanuit. Dit weet ik 3 maart, dan krijg ik een hysteroscopie. Hoop heel stiekem dat ik wel zwanger raak voor het onderzoek en sowieso dat ik geen Asherman heb. Deze ronde is helaas niet gelukt, tenzij het een innestelingsbloeding is, zit nog maar op dag 22 van mijn cyclus namelijk maar heb al 2x eerder wat bruinverlies de dagen voor mijn menstruatie gehad, dus ga uit van een menstruatie ipv innesteling. 
Ben ook wel benieuwd naar de ervaringen met tarwekiemolie gezien mijn bms te dun is. 
 
Terug
Bovenaan