NOD februari 2020

@cardiozuster haha wat goed dat je het nog even nagevraagd heb! Het maakt dus niet zoveel uit om de dag of iedere dag.
Wel gek dat je ovulatietest nog niet positief is maar inderdaad een echo zegt meer dan zo'n testje lijkt me!
Ik slik al een half jaar tarwekiemolie en teunisbloemolie. Heb zelf wel het idee dat het mijn cyclus heeft ingekort en durf er ook niet zo goed mee te stoppen nu haha. Wel een aantal miskramen gehad dus wel innesteling ook maar dat het daarna mis ging dus wie weet doet het toch iets. 
Ik ben gister ongesteld geworden een cyclus van 27 dagen nog nooit zo kort gehad! Hopelijk dan weer over 2 weken een eisprong ?
 
Spannend cardiozuster!! Hopelijk springt ie idd snel en dan is de timing van klussen perfect! 


ik heb een tijdje niet zo veel op het forum gezeten. Kon even niet tegen al die positieve testen en op werk is het chaos dus goede afleiding. Had vandaag ook positieve ovulatietest, dus erg blij. Gisteravond aan de slag geweest en hoop vanavond of morgenochtend weer en dan weer fingers crossed! Mag van mezelf niet te veel hoop hebben. Merk dat ik afgelopen weken echt pessimistisch was, maar nu m'n eisprong er aan komt ik toch weer hoop koester..
 
@SuusX ah balen van de ongesteldheid! :-(
@cardiozuster oh wat goed dat je het hebt nagevraagd. Dus bijna geen verschil gelukkig. Maar de vorige keer had ik 1x in de 3 dagen dus om de 2 dagen... Dat was wel echt te weinig dan denk ik... Ik ga het vanavond dan maar weer gezellig maken :-D Dat klinkt niet fijn met die tarwekiemolie dat het dus ook weer slecht kan zijn blijkbaar... Heel apart dat die ovulatietest dan niks aangeeft maar ik zou dan toch de echo vertrouwen idd. Mijn huisarts heeft wel eens gezegd dat die ovulatietesten niet klopte oid maar dat is onzin want ik voel mijn ovulatie altijd als die hem aangeeft. Maar die huisarts geloofde ook niet in ovulatiepijn... :/
@Piet ik hoop ook dat je geen Asherman hebt! En hopelijk voor die tijd zwanger bent! Balen als je nu ongesteld zou zijn. Misschien hopelijk toch een innesteling.
 
Wat balen SuusX!
Ja goed hé.. Ik dacht ik vraag t gewoon aangezien ze zei nou ik stel toch voor om seksueel actief te worden nu haha ? 
 
Ja ik vertrouw ook op de echo.. Mss wordt die pas positief op dag van en springt die meteen paar uur later, afwachten maar.. Ze zei wel dat pcos soms negatieve ovulatie testen kan geven.. 
Ik slik wel teunisbloemolie, die heeft mijn cyclus enorm verkort.. Tarwekiemolie durf ik niet zo goed omdat ik niet weet of mijn baarmoederslijmvlies te dun is.. 
 
Hoi allen, 
 
Stiekem lees ik al een poos mee, maar nu toch maar even een reactie. 
Sinds 3 maanden 'proberen' we het. 
Zojuist om 18:00 toch even een testje gedaan voorafgaand aan een avond met o.a. carpaccio. (Just in case you never know) 2 dagen voor NOD.
Gewoon een super goed leesbare streep, maar nog geen knal. Dus;; positief!!! Zooozoo spannend. Ik heb geen symptomen. Behalve gespannen borsten en een opgeblazen buik. De vragen die nu rondspoken zijn; wat als de test morgen minder positief is of helemaal niet meer. Spannend maar zo gewenst! 
I keep you posted. 
 
 
Deze cyclus moesten wij even overslaan met proberen dus wist dat ik ongesteld ging worden haha dat scheelt. Dus nu nieuwe ronde en kansen! Maar dat m'n cyclus zo kort is is heel positief!
@gebruiker, spannend zeg klinkt wel als een goeie positieve test helemaal als hij nu in de avond al zo goed zichtbaar is. Dan met ochtend urine waarschijnlijk nog meer knal! Ga je morgen weer testen? 
 
@SuusX oooh dan is het toch wel fijn dat hij nu zo kort is dan idd. Jullie moesten wachten tot hcg 0 was idd toch? Snap ik ook. Ik hoop dat de mijne nu ook korter is... Vorige was 35 dagen...
@gebruiker oooh spannend!! Wanneer ga je weer testen?
@Fleurbo oeh spannend! Ja ik snap het wel... Ik kan soms ook niet tegen al die positieve testen... En dan ff weg van het forum. Zeker wanneer ik ongesteld ben geworden... Vind het ook lastig. Ben natuurlijk heel blij voor alle meiden hier maar je wilt het zelf ook graag. Ik hoop dat het raak is voor jullie! Wanneer NOD over 14 dagen?
Dit weekend is ook mijn eisprong.. Ik hoop dat het raak is maar ergens ben ik heel pessimistisch ofzo. Ik weet niet misschien omdat ik de vorige ronde echt al dacht dat het raak was.. Dat ik nu het gevoel heb dat het dus echt niet raak word gewoon...??‍♀️
 
Vanochtend weer getest!
De test is eigenlijk weinig veranderd met gisterenmiddag. 
Maargoed HCG moet misschien nog oplopen?? Vind het allemaal maar spannend. Wat als ik tevroeg getest heb en het terugloopt?
@Suusx wat fijn dat cylces dan zo kort is. Meer mogelijkheden en korter in de stresstijd. 
@hetmeisje. Pff begrijpelijk! Kop op en je kunt het! ? Logisch dat je zo denkt, maar ik denk dat er met jou veel vrouwen zo gedacht hebben en nu misschien wel een ukje hebben rondlopen. 
Wie weet over 2 weken gewoon een dikke positieve test!
 
Terug
Bovenaan