NOD februari 2020

Gebruiker, ik heb ook geen knal testen gehad bij mijn 2e zwangerschap. Wel een zichtbare 2e streep. Ik heb na 2 testen ook niet meer getest want een streep is toch een streep.. 
Resultaat van de lichte maar zichtbare streep is 7 maanden oud ?
 
hoi gebruiker 
t kan ook zijn dat je lichaam niet zo snel HGC aan maak waardoor die nu zo licht blijf je kan altijd morgen of overmorgen nog even testen 
 
hierbij nog even een update 
na verloop gister ga ik toch wel iets meer klachten krijgen 
krampjes , laage rugpijn , moe wel wat meer naar de wc moeten en met vlagen wel wat misselijk en merk dat ik wat sneller geïrriteerd ben vooral naar me vriend toe 
dinsdag is mn nod dus ik denk dat ik maandag wel weer ga testen maar dan met een goedkopere anders woord t wel een beetje te gek haha
en kijken of de testen wat meer oplopen 
heb toch even gekeken gister naar de test en zag later dat die toch wel iets meer op kleur was gekomen dus ben heel erg benieuwd 
 
@gebruiker oeh spannend maar een streep blijft een streep en kijk idd wat mamavanB zegt ;). Maar ik geloof wel dat hcg in de 2 dagen heel erg oploopt dus misschien duurt het tcoh nog iets langer voordat hij oploopt dan toch? Ja ik hoop het ook echt.
@mamvanB oeh 7 maanden en nu weer opnieuw zwanger worden toch? leuk maar ook pittig denk!
@sillasv ah ik ga het hopen voor je! Het is je heel erg gegund! Iedereen natuurlijk.
Ik was gister bij mijn schoonoma en dan is het toch weer een beetje moeilijk om te horen 'ja bij ons was het in een keer raak elke keer'... ik word daar nu wel heel onzeker van...ze begon ook over dat mijn man minder moest gaan drinken... maar dat gaat hij toch niet doen...misschien als het echt een jaar duurt dat hij dat nog wel wilt proberen...maarja dan zijn we dus weer een jaar verder..
Nog steeds een knipperende smiley de vorige keer bleef hij 7 dagen knipperen voor de vaste dus ik hoop hem zeker dinsdag te hebben..
 
@hetmeisje
ik hoop t ook 
owja gisteravond hadden we t even gezellig gemaakt zeg maar
maar t voelde heel raar we voelde beide iets hard en puntig was heeel apart 
 
@hetmeisje wat rot die verhalen :( je gunt het natuurlijk iedereen de eerste keer maar doet toch pijn als het bij anderen heel normaal lijkt te zijn terwijl jij ook zo graag wilt en het niet meteen lukt.
die goed bedoelde adviezen over minder drinken en zo herken ik ook helemaal, alleen dan met roken. Ik heb nooit gerookt, heb er een hekel aan, maar mijn vriend rookt al sinds hij 14 is en zie hem niet zo snel stoppen.. 
 
Hey dames , weekend is aangebroken. Vandaag of morgen NOD. Nog geen menstruatie te zien maar wel het gevoel al paar dagen. Heb een testje gedaan maar spierwit. Dus we wachten gewoon de menstruatie af 
 
Jammer FleurtjeX! Hopelijk blijft het toch nog uit.. zolang Het nog niet is doorgebroken is er nog hoop..! 


hoe ben je er zelf onder?
 
Terug
Bovenaan