NOD februari 2020

@Fleurbo ja idd. Dat is echt een beetje frustrerend. Ik gun het iedereen ook maar je wilt zelf ook heel graag. En ik was een beetje naief dat ik dacht dat ik zo weer zwanger was..Oh kan me voorstellen dat dat met het roken ook zo voelt als de alcohol... heel frustrerend..
@MammavanB oh dat is wel heel lief om zo even wat geruststelling te geven.
@sillasv oooh ik hoorde van de week precies hetzelfde bij iemand die zwanger was dat ze dat ook had en daarom merkte dat ze zwanger was! niet gelogen echt precies hetzelfde! Zo leuk! Het is echt wel raak bij jullie dan!
@FleurtjeX oeh spannend ik had toen ik zwanger was ook het gevoel dat mijn menstruatie kwam dus ik hoop dat het ook zo voor jou is!;)
 
Ik kon het niet laten, maandag of dinsdag NOD en testje gedaan maar spierwit. Afwachten maar! Ik heb echt nauwelijks afscheiding de laatste dagen terwijl ik dat normaal altijd best veel heb, hebben jullie dat wel eens?
Spannend allemaal dames! 
 
Toch al klein beetje bloed hoor. Dus zal zeker ongesteld worden. Wel de tweede keer dat er korstjes/opgedroogd bloed bij zit bij de rest van de bloeding. Nooit eerder gehad. 
De teleurstelling begint wel te komen eigenlijk. Voordien had ik zoiets van ach geen probleem ,  hup naar de volgende ronde. Maar nu voel ik me wel lastiger. Ben acht maanden geleden gestopt met de nuvaring , en nu gaan we naar ronde 7 gaan. In maart ligt al zeker afspraak vast bij de gynaecoloog om eens te piepen. 
 
Het zaad van mijn partner is in orde. Die test hebben we zelf besteld via de sensitest. Echt handig! :) aanrader om te weten te komen of alles oké is bij je man. 
Gelukkig gaan we binnen twee weken verhuizen en eind maart op ski vakantie. Dus nog leuke vooruitzichten. Maar vanaf april is mijn kinderwens wel echt enorm hoor. Tegen dan zijn we 10 maanden na het stoppen en dan zijn alle reisjes ook voorbij en ben ik er volledig klaar voor. We zullen wel zien he meisjes!! 
Maar deze laatste week.... was best een hel. Zowel mentaal als lichamelijk. Echt last gehad. Emotioneel ten top! 
Maar na dit weekend kan ik er weer helemaal tegenaan girls ??
 
Ah shit Fleurtjex, ik duim voor je! Oh kan je dat zomaar thuis testen ja? Wist ik niet! Fijn dat je wat leuke vooruitzichten hebt, hopelijk kan je ervan genieten! 
 
Grr ook frustrerend als zo'n dokter zegt dat ik vandaag waarschijnlijk ga ovuleren en de ovulatietest wordt niet positief. Kan ik md ook zo lekker gek mee maken op dit moment pfff 
 
Terug
Bovenaan